قیمت روز ورق آلومینیوم رنگی با سفارش آنلاین

قیمت بدون ارزش افزوده

ورق‌های آلومینیوم به واسطه داشتن ویژگی‌ها و مشخصات خاص استفاده‌های متعددی در صنایع مختلف دارد که مهم‌ترین آنها عدم خوردگی، وزن کم، نقطه ذوب پایین و … هستند. این ورق‌ها همانند انواع ورق‌های فلزی دیگر می‌توانند بر اساس فاکتور و پارامترهای مختلفی همچون شیوه تولید، ابعاد و اندازه، نوع استانداردها و … به انواع مختلفی تقسیم شوند. ورق آلومینیوم رنگی به دلیل زیبایی زیاد بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است.
ورق آلومینیوم رنگی چیست؟
در حقیقت ورق‌های آلومینیوم رنگی نوعی از ورق‌های آلومینیوم هستند که بعد از فرایند آنودایز یا اکسید شدن رنگ‌آمیزی می‌شوند. لایه اکسید شده آلومینیوم به همراه رنگ آن می‌تواند از این ورق‌ها در برابر عوامل محیطی محافظت کرده و در نهایت استحکام و زیبایی ویژه‌ای به آنها بدهند. این ورق‌ها کاربردهای متعددی در صنایع مختلفی همچون تولید لوازم‌خانگی، تولید کانکس‌ها، صنعت بسته‌بندی، صنعت ساختمان‌سازی و معماری و … دارند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی هستند.
در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم هستند
وزن کمی دارند
چکش‌خواری و شکل‌پذیری بالایی دارند
زیبایی خاصی دارند و برای مصارف تزئینی و دکوری نیز استفاده می‌شوند
تنوع بالایی دارند و دو نوع مات و براق تولید می‌شوند.

انواع ورق آلومینیوم رنگی
ورق‌های رنگی آلومینیوم همانند انواع ورق‌های فلزی دیگر بر اساس پارامترها و فاکتورهای مختلفی همچون نحوه تولید، نوع آلیاژ و مواد اولیه، کاربردها، نوع استانداردها و ضخامت و ابعاد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و هر کدام از آنها می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. این ورق‌ها از نظر رنگ می‌توانند به ده‌ها رنگ مختلف تقسیم شوند و از نظر اندازه می‌توانند در ورق‌های یک متری تا چند متری تولید شوند و حتی به صورت رول نیز در دسترس هستند. همچنین این ورق‌ها از نظر نوع آلیاژ آنودایز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند اما بهترین نوع آلیاژهای این ورق‌ها، آلیاژ آنودایز 5005، 5754 و 1050 هستند.
انواع سایز ورق آلومینیوم رنگی
هرچند که تقسیم‌بندی‌های متعددی برای ورق‌های آلومینیومی وجود دارند اما در حقیقت بهترین دسته‌بندی این ورق‌ها بر اساس سایز، اندازه و ضخامت خواهد بود چرا که این فاکتورها تعیین‌کننده اصلی کاربردهای ورق آلومینیوم هستند. این ورق‌ها می‌توانند از ضخامت‌های مختلفی همچون 0.2 تا چند میلی‌متر تولید شوند در حالی که امکان تولید ضخامت‌های سفارشی آنها نیز وجود دارند. این ورق‌ها همچنین از نظر طول می‌توانند از یک تا چند متر و به صورت رول تولید شوند و از نظر عرض نیز می‌توانند در اندازه‌های مختلفی در دسترس مصرف‌کننده‌ها قرار بگیرند.
قیمت ورق آلومینیوم رنگی
قیمت ورق آلومینیوم رنگی همچون دیگر محصولات فلزی بر اثر عوامل و فاکتورهای مختلفی دچار تغییر و نوسان می‌شود و نمی‌توان قیمتی مقطوع و دقیق برای آنها مشخص کرد. از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌توانند بر روی قیمت ورق آلومینیوم تأثیر داشته باشند می‌توان به مواردی همچون کاربرد ورق، میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز، مشخصات و ویژگی‌های ورق آلومینیوم، شرکت و برند تولیدکننده ورق، انواع استانداردها، ابعاد و اندازه‌، وزن و ضخامت ورق، شرایط بازارهای جهانی فلزات و بازار بورس داخلی، حجم خریداری‌شده، قیمت مواد اولیه و … اشاره کرد.

قیمت روز ورق رنگی آلومینیومی
ورق آلومینیومی از جمله محصولات فلزی است که می‌تواند به صورت روزانه و لحظه‌ای دچار نوسان قیمت شود و فاکتورهای مختلفی در این تغییرات قیمت مؤثر هستند. نرخ مواد اولیه، نرخ ارز، وضعیت بازار بورس، واردات و صادرات، شرایط بازارهای جهانی، هزینه‌های حمل‌ونقل و … از جمله مواردی هستند که اجاره نمی‌دهند قیمت مقطوعی برای ورق‌های رنگی آلومینیومی عنوان کرد.
خرید ورق رنگی آلومینیومی
برای خرید ورق‌های رنگی آلومینیومی می‌توان هم از روش مستقیم و هم از روش آنلاین و غیرمستقیم استفاده کرد. در خرید حضوری و مستقیم افراد می‌توانند به صورت مستقیم به کارخانه‌های تولیدکننده مراجعه کرده و با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون کاربرد، شکل ظاهری، رنگ، نوع آلیاژ، ابعاد و اندازه و کیفیت محصولات اقدام به خرید آنها کنند. این روش ضریب اطمینان بالایی دارد اگرچه می‌تواند زمان، انرژی و هزینه‌های بیشتری از افراد بگیرد.
خرید آنلاین ورق رنگی آلومینیوم
خرید آنلاین می‌تواند بهترین و سریع‌ترین روش خرید محصولات مختلف باشد. در این روش افراد می‌توانند به سایت شرکت‌های تولید کنند و کارخانه‌ها و… مراجعه کنند و محصولات مورد نظر خودشان را خریداری کنند. در این روش افراد می‌توانند در هزینه‌ها، انرژی و زمان خود صرفه‌جویی کنند و بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و جغرافیایی ورق‌های رنگی مورد نظر خودشان را خریداری کنند.
خرید اینترنتی ورق آلومینیوم رنگی
خوشبختانه امروزه تمامی تولیدکننده‌ها و عرضه کننده‌های محصولات فلزی از وبسایت‌های انحصاری برخوردار هستند و در فضاهای اینترنتی فعالیت دارند. در روش خرید اینترنتی خریداران می‌توانند محصولات مورد نظر خودشان را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و در مورد جزئیات مختلفی همچون نحوه سفارش گیری، نحوه پرداخت هزینه‌ها، زمان بارگیری ورق‌ها، زمان تحویل بار و … با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.
جمع‌بندی پایانی
ورق آلومینیوم رنگی یکی از پراستفاده‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات فلزی در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، معماری، ساختمان‌سازی و … است و در انواع مختلفی از نظر سایز، ابعاد، رنگ، استاندارد، نحوه تولید و … ساخته می‌شود. بهترین روش برای خرید این ورق‌های آبومینیوم رنگی روش آنلاین و اینترنتی است که افراد می‌توانند در هزینه‌های خود، انرژی و زمان صرفه‌جویی کنند و با کسب اطلاعات دقیق بهترین خرید ممکن را انجام بدهند.

مقالات آهنک

مشاهده همه
آهنک