لوگو-پروفیل-صنعت-ماهان-آهنک

کارخانه پروفیل صنعت ماهان

تهران
کارخانه پروفیل صنعت ماهان واقع در تهران در سال 1389 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به ناودانی, تیرآهن, تیرآهن و هاش, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
تهران, کیلومتر50 جاده تهران سمنان-شهرک صنعتی جنت آباد
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه پروفیل صنعت ماهان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

پروفیل صنعت ماهان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت تیرآهن و هاش پروفیل صنعت ماهان

1403/02/08 - 11:42
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 پروفیل صنعت ماهان 14IPE 27,100 تومان -
تیرآهن 16 پروفیل صنعت ماهان 16IPE 26,900 تومان -
تیرآهن 18 پروفیل صنعت ماهان 18IPE 26,850 تومان -
بارگیری انبار تهران
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 ماهان انبار تهران 14IPE 3,000,000 تومان
تیرآهن 16 ماهان انبار تهران 16IPE 4,600,000 تومان
تیرآهن 18 ماهان انبار تهران 18IPE 5,600,000 تومان

قیمت ناودانی پروفیل صنعت ماهان

1403/02/08 - 11:11
بارگیری انبار تهران
محصول سایزنوعطولوزن قیمت نمودار خرید
ناودانی 8 ماهان انبار تهران 8سنگین-- 27,080 تومان
ناودانی 10 ماهان انبار تهران 10سنگین-- 27,080 تومان
ناودانی 12 ماهان انبار تهران 12سنگین-- 27,080 تومان

کارخانه پروفیل صنعت ماهان واقع در کیلومتر 50 جاده تهران سمنان در شهرک صنعتی جنت آباد واقع می باشد که از سال 1389 در زمینه تولید آهن و فولاد با ظرفیت تولید سالانه حدود 50 هزار تن نورد اولیه فعالیت می کند. شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از تولیدکنندگان انواع مقطع فولادی به‌صورت محدود است که در نزدیکی تهران قرار دارد. پروفیل صنعت ماهان در سال 1389 تأسیس شده و ناوانی و نبشی، محصولات اصلی آن هستند. کارخانه پروفیل صنعت ماهان با ظرفیت تولید 50.000 تن در سال فعالیت می‌کند.

معرفی شرکت پروفیل صنعت ماهان

شرکت پروفیل صنعت ماهان در سال 1389 جهت تولید انواع لوله و پروفیل، تیرآهن و نبشی ناودانی در ایران تاسیس گردید. کارخانه پروفیل ماهان در حال حاضر در تهران، جاده خاوران؛ بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی جنت آباد، بلوار شقایق غربی، بلوار توسکا نبش میدان بنفشه قرار دارد. این کارخانه به تولید ناودانی نمره 8 تا 18 به روش نورد گرم و نبشی نمره 3 تا 8 به روش نورد گرم مشغول است. همچنین سایر محصولات تولیدی این کارخانه شامل لوله ؛ پروفیل و تیرآهن می باشد. دفتر فروش مرکزی این شرکت واقع در تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی بوده که به فروش انواع محصولات تولیدی این شرکت مشغول است.

محصولات شرکت پروفیل صنعت ماهان

در این کارخانه محصولاتی چون انواع تیرآهن، پروفیل، نبشی، ناودانی و لوله به روش نورد گرم تولید می شود. کارخانه پروفیل ماهان یکی از معروف ترین کارخانه های تولیدی در زمینه محصولات فولادی در کشور ست و به دلیل سوء استفاده برخی از سودجویان این کارخانه تصمیم گرفت محصولاتش را با علامت انحصاری psm به بازار عرضه کند.

محصول اصلی پروفیل صنعت ماهان، نبشی و ناودانی است. لیست کامل محصولات این کارخانه را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • تیرآهن معمولی سایز 14 تا 18 در طول‌های 6 و 12 متری
  • ناودانی ماهان در سایزهای 8 تا 16 و در طول 6 متر
  • نبشی فابریک سایز 3 تا 8 بال مساوی
  • لوله و پروفیل

بر روی محصولات این کارخانه، عبارت PSM به‌صورت برجسته درج می‌شود. بروزترین قیمت محصولات شرکت پروفیل صنعت ماهان را به صورت لحظه‌ای در سایت آهنک مشاهده کنید.

قیمت تیرآهن ماهان

پروفیل U شکل که به نام ناودانی نیز مشهور است، از جمله مقاطع باز پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز محسوب می گردد. از ناودانی در ساخت قفسه های فولادی با تحمل بالا، ستون ها، خرپا، پل های باربر و سازه های فولادی سبک استفاده می شود. برای نامگذاری انواع مختلف ناودانی از اندازه ارتفاع دهانه آن استفاده می کنند، در واقع ناودانی نمره 8، ناودانی ای است که ارتفاع دهانه آن هشت سانتی متر باشد.

قیمت محصولات پروفیل صنعت ماهان

ناودانی ها به طور کلی به لحاظ وزن در دودسته سبک و سنگین تولید می شوند؛ شکل بال ناودانی نیز یا بال موازی است و یا بال شیب دار که در بازه ارتفاعی 3 الی 40 سانتی متری و در طول 0.3 تا 12 متری به بازار عرضه می شوند. در تولید به روش نورد گرم در پروفیل صنعت ماهان، اول بیلت های فولادی در کوره ها حرارت می بینند تا به میزان مورد نظر گرم شوند، پس از آن از قفسه های نورد مختلف عبور می کنند. در طی این رفت و برگشت ها کم کم از ارتفاع آن کاسته و به طولش افزوده می شود تا در نهایت به ابعاد مورد نیاز ناودانی می رسد.

قیمت محصولات کارخانه ماهان از جمله تیرآهن ماهان نیز به عواملی چون ابعاد، وزن، نوسانات ارز بستگی دارد که فروشگاه اینترنتی آهنک این امکان را برای شما فراهم نموده تا علاوه بر مشاهده قیمت روز تیرآهن ماهان به راحتی با کارخانه های محبوبی چون صنعت پروفیل ماهان در ارتباط باشید و سفارش خود را بواسطه آهنک انجام دهید. بدین منظور می توانید با واحد فروش آهنک به شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس حاصل نمایید.

پروفیل نبشی از مهمترین و پرمصرف ترین پروفیل ها در ساخت ساز است و مقطعی مشابه حرف انگلیسی L دارد. از پروفیل نبشی در ساخت چهارچوب های بزرگ درهای آهنی و قالب های مختلف فلزی استفاده می شود. همچنین برای انواع اتصالات ستون ها به پل نیز کاربرد دارد. دسته بندی نبشی بر اساس ظاهر، دو دسته بال مساوی و بال نامساوی را شامل می شود، که برای نامگذاری کامل آنها به ویژگی های دیگری مانند ضخامت یا ارتفاع بال ها اتکا می شود.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه پروفیل صنعت ماهان مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات پروفیل صنعت ماهان را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود. همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی پروفیل صنعت ماهان از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.