قیمت روز پروفیل درب و پنجره با سفارش آنلاین

قیمت بدون ارزش افزوده

jahanprofile main logo 300x183 - پروفیل 509 کلافی 2 میل جهان قیمت پروفیل درب و پنجره جهان پروفیل

1402/12/29 - 10:13
محصول سایز قیمت نمودار خرید
پروفیل 508 لنگه دری 2 میل جهان 2 45,200 تومان -
پروفیل 509 کلافی 2 میل جهان 2 45,200 تومان -
سپری پروفیل 507 جهان 2 میل 2 45,200 تومان -

پروفیل در اصل به مصالحی گفته می ‌شود که یک سطح مقطع یکسان در یک طول مشخص دارند. پروفیل درب و پنجره، انواع پروفیل ‌های با مقطع باز یا بسته هستند که برای ساخت بخش‌ های مختلف یک درب یا پنجره به‌ کار می‌ روند. پروفیل‌ های درب و پنجره، از نظر جنس به دسته فلزی و غیرفلزی تقسیم می ‌شوند. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

لیست قیمت روز پروفیل درب و پنجره

اطلاعاتی در مورد پروفیل و درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره در ظاهر و کیفیت ساختمان تاثیر بالایی دارد. در بین انواع مصالحی که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد، پروفیل درب و پنجره، از مهمترین مصالح در این صنعت می باشد.

برای تولید این محصول هم از ورق سیاه و هم از ورق روغنی استفاده می شود که به عنوان پروفیل های توخالی که مخصوص درب و پنجره شناخته می شود. امروزه پروفیل درب و پنجره PVC و UPVC نیز کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد. محصولات UPVC تنوع گسترده ای در ساخت پروفیل درب و پنجره دارد. مواد دیگری که برای ساخت پروفیل درب و پنجره کاربرد دارد، آلومینیوم است.

انواع پروفیل درب و پنجره

از جمله پروفیل‌های درب و پنجره با توجه به جنس آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پروفیل‌های آلومینیومی

این پروفیل‌ها کاربرد زیادی در بازار دارند و می‌توان گفت جنس بسیاری از پروفیل‌های درب و پنجره از آلومینیوم است. پروفیل‌های آلومینیومی قابل بازیافت هستند.

پروفیل‌های آهنی

این نوع پروفیل با استفاده از فرآیند نورد سرد و گرم یا به عبارتی ورق سرد و گرم برای تولید پروفیل‌های درب و پنجره به کار می‌رود. شایان ذکر است که ورق‌های پایه با توجه به کیفیت و نوع کاربرد پروفیل انتخاب می‌گردند. این پروفیل‌ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند.

یو پی وی سی (UPVC)

پی وی سی‌ها مشکلاتی از جمله مقاومت کم در برابر نور و گرما دارند. همچنین از دیگر مشکلات آن‌ها واکنش سریع با اکسیژن است. برای از بین بردن این مشکلات می‌بایست پلیمر پی وی سی با پایدار کننده‌ای خاص ترکیب گردد تا محصولی جدید به نام یو پی وی سی تولید شود. امروزه استفاده از این نوع پروفیل‌ها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. از مزایای این نوع پروفیل‌ها می‌توان به قابلیت شستشوی آسان، مقاوم بودن در برابر خوردگی، زنگ‌زدگی، آتش، صوت، حرارت و همچنین عایق بودن آن‌ها اشاره نمود. پروفیل‌ها یو پی وی سی همانند پروفیل‌های آلومینیومی قابل بازیافت هستند. از انواع پروفیل‌های یو پی وی سی می‌توان پروفیل فریم، پروفیل لنگه، پروفیل میانی، پروفیل لنگه درب، پروفیل درب بیرون باز شو، پروفیل نوع پانل، پروفیل میانی متحرک و پروفیل لوله و پروفیل اتصال لوله را نام برد که هر یک از آن‌ها کاربرد‌های ویژه‌ای دارند.

پروفیل‌های چوبی

این نوع پروفیل‌ها در ساخت چارچوب درب و پنجره کارایی دارند. اما بدلیل استحکام کم آن‌ها استفاده از این نوع پروفیل‌ها معمولا در مناطقی است که باران کم می‌بارد و جز مناطق خشک به شمار می‌روند.

کامپوزیت

این پلاستیک تقویت‌شده، با الیاف شیشه ترکیب می‌شود و از حاصل آن، پروفیل‌های گوناگونی ساخته می‌شود.

پروفیل های در و پنجره به بر اساس کاربرد و شکل انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که عبارت است از:

  • پروفیل فریم
  • پروفیل میانی یا مولیون
  • پروفیل بازشو یا سش
  • پروفیل پانل
  • پروفیل زهوار
  • پروفیل اتصال فریم
  • پروفیل لوله آداپتور

نحوه ساخت پروفیل درب و پنجره

مرحله اول: انتخاب بهترین مواد اولیه

برای ساخت پروفیل فولادی به کلاف‌ها یا ورق‌های فولادی نیاز داریم. این ورق‌ها در سایز، جنس و ابعاد متعددی تولید می‌شوند و هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند. آلیاژ به کار رفته برای ساخت کلاف فولادی، بسیار مهم و تاثیرگذار است. کلاف‌های فولادی مورد استفاده برای پروفیل، با عناصری مانند منگنز، گوگرد و فسفر آمیخته می‌شوند تا کاربردهای خاصی را به فولاد اضافه کنند.

مرحله دوم: ورود به خط تولید

زمانی ‌که ورق فولادی وارد کارخانه‌ی تولید پروفیل می‌شود، در قدم اول، پروفیل‌ها برش‌کاری می‌شوند. برش‌ پروفیل‌ها با معیارهای گوناگونی انجام می‌شود.

دستگاه‌های برش ورق، بسیار مجهز هستند و با امکانات خاصی روانه‌ی بازار می‌شوند؛ کلاف‌گیر، ضربه‌گیر و سیستم کنترل کناره‌ی ورق، از جمله تجهیزات ویژه‌ی دستگاه برش هستند.

مرحله نهایی: شکل‌دهی به ورق فولادی

پس از مراحل مربوط به برش و تبدیل ورق به نوار، قسمت دیگری از کار شروع می‌شود؛ در این قسمت، دستگاه‌های ویژه‌ی تولید پروفیل، شکل و حالت کلی را به ورق می‌دهند و قدم نهایی را برمی‌دارند. نکته‌ی قابل ‌ملاحظه این است که برخی ورق‌ها برای ساخت پروفیل، مناسب‌تر هستند؛ چرا که مقاومت کششی مطلوب‌تری دارند. مثلا، ورق‌های روغنی، گزینه‌ی‌ مناسب‌تری برای تولید پروفیل هستند.

کاربردهای پروفیل درب و پنجره

از مهم‌ترین کاربردهایی که پروفیل‌های درب و پنجره دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت قاب درب و پنجره برای نگه‌داشتن شیشه و یا ورق آهن
  • ساخت چهارچوب درب و پنجره
  • ساخت نرده‌های فلزی ساختمان‌ها
  • ساخت شاسی نفت‌کش و تریلرها
  • ساخت پایه میز و صندلی
  • پوشش سقف سوله و کرکره مغازه‌ها
  • همچنین از پروفیل‌ها در صنایع خودروسازی نیز استفاده می‌شود.

تولیدکنندگان پروفیل درب و پنجره

تولیدکنندگان بسیاری در ساخت پروفیل ‌های درب و پنجره دست دارند که هر یک در ساخت نوع مشخصی از پروفیل متخصص هستند. برخی از برترین تولید‌کنندگان انواع مختلف پروفیل ‌های درب و پنجره را در لیست زیر ببینید:

  • UPVC

هافمن، وین تک، ویستا بست، ماژول، یونی وین، ویتانو، بوتیا، سیندژ، وانا وین.

  • آلومینیوم

در زمینه تولید پروفیل‌ های آلومینیومی عملکرد شرکت ‌هایی چون کارخانجات آلومینیوم قائم، آلومینیوم پیمان، آلومرول نوین و میهن آلومینیوم غدیر درخشان بوده است.

  • کامپوزیتی

سه شرکت چوب پلاست، کامپوزیت آسیا و فایبرگلاس یزد جزء برترین تولیدکنندگان پروفیل ‌های کامپوزیتی به شمار می ‌روند.

  • فولادی

لوله و پروفیل کیهان، تعاونی فولاد علویجه، نیکان پروفیل، فولاد گستر حداد کچو، جهان پروفیل پارسف نورد لوله و پروفیل صابری.

همچنین شما می توانید قیمت پروفیل درب و پنجره سایر برندهای معتبر بازار را در همین صفحه مشاهده کنید و با شماره گیری  91006007-021 از کارشناسان ما پروفیل درب و پنجره مورد نیاز هر کارخانه‌ای را استعلام بگیرید و با قیمتی مناسب کالای مورد نظرتان را سفارش دهید.

عوامل موثر بر قیمت پروفیل درب و پنجره

قیمت پروفیل درب و پنجره به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع، سایز و ضخامت اولین ویژگی‌هایی هستند که برای تعیین قیمت این پروفیل‌ها مطرح خواهند شد. معمولاً با افزایش سایز و ضخامت به دلیل بالا رفتن وزن پروفیل قیمت‌ها بیشتر می‌شوند. در واقع می‌توان گفت که قیمت و وزن پروفیل درب و پنجره با یکدیگر رابطه‌ی مستقیمی دارند. همچنین قیمت روز انواع مقاطع فلزی و فولادی از جمله پروفیل درب و پنجره‌ی فلزی با در نظر گرفتن نرخ روز ارز و دلار، شاخص بورس کالاهای فولادی، قیمت‌های جهانی، تورم و … تعیین و سپس در بازار اعلام می‌شود.

خرید پروفیل درب و پنجره

در هنگام خرید درب و پنجره‌ی فلزی به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید. شاید به ظاهر کیفیت در این قسمت از ساختمان اهمیت چندانی نداشته باشد اما برخلاف تصور کیفیت بالای پروفیل درب و پنجره ضمن ارتقای سطح کیفی ساختمان، استحکام بیشتر در برابر لرزش و ارتعاش را در پی خواهد داشت.

اگر قصد خرید پروفیل درب و پنجره را دارید، میتوانید با شماره  91006007-021 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناس مربوط به این محصول بهره ببرید و خریدی مطمئن داشته باشید. توجه داشته باشید پس از استعلام نرخ پروفیل درب و پنجره توسط شما، کارشناسان آهنک تمامی مشخصات و مراحل خرید از جمله قیمت و مشخصات پروفیل درب و پنجره، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را به اطلاع شما می‌رسانند.

قیمت روز پروفیل درب و پنجره

قیمت امروز پروفیل درب و پنجره متناسب با تغییرات قیمت آهن، قیمت ورق فولادی و نوسانات بازار ارزی و دلار به صورت روزانه متغیر است. علاوه بر این پارامترهای دیگری مانند کارخانه سازنده نیز در قیمت‌گذاری روزانه این محصول تأثیرگذار است. برای خرید پروفیل درب و پنجره، لازم است به نکات و پارامترهای مهمی توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

قیمت امروز پروفیل درب و پنجره را در همین صفحه ببینید.

مراحل خرید اینترنتی انواع آهن آلات در آهنک

 

خرید اینترنتی پروفیل درب و پنجره

برای صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌توانید خرید خود را به آنلاین انجام دهید. در این روش شما در هر لحظه با مراجعه به سایت آهنک و ورود به صفحه پروفیل درب و پنجره، می‌توانید پروفیل درب و پنجره مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ خرید، عملیات خرید خود را به اتمام رسانید. همچنین با کلیک بر روی هر محصول می‌توانید نمودار تغییر قیمت آن را نسبت به روزهای قیلی مشاهده کنید.

خرید پروفیل درب و پنجره از انبار تهران یا کارخانه

برای خرید پروفیل درب و پنجره اولین نکته‌ای که به شما پیشنهاد می‌کنیم، انتخاب یک شرکت با اعتماد برای خرید این مقاطع است. آهنک با توجه به سابقه بالایی که در زمینه فروش انواع پروفیل دارد، خرید بهترین پروفیل درب و پنجره را برای شما امکان‌پذیر کرده است.

پس از اینکه مشتری استعلام قیمت انجام می‌دهد، پیش فاکتور شامل مشخصات و قیمت محصول، نحوه پرداخت، زمان بارگیری و تحویل و مابقی جزئیات برای ایشان صادر و ارسال می‌شود. با تایید پرداخت، سفارش مشتری جهت بارگیری و ارسال در اختیار انبار آهنک قرار می‌گیرد؛ و پس از تایید قیمت کرایه حمل از طرف خریدار، سفارش ایشان به آدرس محل تخلیه ارسال می‌شود.

با وجود 15 انبار عمومی آهنک در سراسر کشور و نمایندگی‌های متعدد شما می‌توانید با هزینه حمل و نقل بسیار پایین تر محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. یکی از ویژگی‌های آهنک امکان خرید مستقیم محصولات و برندهای محتلف مورد نظر مشتریان از انبار تهران می‌باشد.

جمع بندی پایانی

یکی از محصولاتی که بسیار در ساخت و ساز درب و پنجره های سازه ها کاربرد دارد، پروفیل درب و پنجره است. برای ساخت پنجره های دو جداره، پروفیل درب و پنجره UPVC و آلومینیوم بیشترین کاربرد را دارد. مزایای استفاده از این نوع پروفیل ها، عایق مناسب و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار، عایق های مناسب حرارتی و الکتریسیته، مقاومت بالا در اشتعال، عدم نیاز به رنگ کاری و سرویس مجدد، عایق صدا و کاهش آلودگی های صوتی، صرفه جویی چشم گیر در مصرف انرژی و غیره هستند. قیمت امروز پروفیل درب و پنجره را در همین صفحه مشاهده کنید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا پروفیل درب و پنجره ضد زنگ است؟
انواع اجزای پروفیل درب و پنجره کدام است؟
آیا قیمت پروفیل درب و پنجره و لوازم مربوط به آن در سایت آهنک به روز است؟
فاصله زمانی ارسال بار پس از خرید نهایی چند روز است؟

مقالات آهنک

مشاهده همه
آهنک