قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه با سفارش آنلاین

قیمت بدون ارزش افزوده

amirkabir kashan - عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل تاراز قیمت عرشه فولادی گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان

1402/10/04 - 12:34
بارگیری انبار تهران
محصول سایزحالتضخامت قیمت نمودار خرید
عرشه فولادی گالوانیزه 0.8 میل امیرکبیر کاشان 0.8شیت0.8 40,000 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 0.9 میل امیرکبیر کاشان 0.9شیت0.9 40,000 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 1 میل امیرکبیر کاشان 1شیت1 39,600 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل امیرکبیر کاشان 1.25شیت1.25 39,500 تومان

shahrekord car galvanized sheet prices - عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل امیرکبیر کاشان قیمت عرشه فولادی گالوانیزه فولاد شهرکرد

1402/10/04 - 12:34
بارگیری انبار تهران
محصول سایزحالتضخامت قیمت نمودار خرید
عرشه فولادی گالوانیزه 0.8 میل شهرکرد 0.8شیت0.8 39,900 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 0.9 میل شهرکرد 0.9شیت0.9 39,900 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 1 میل شهرکرد 1شیت1 39,800 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل شهرکرد 1.25شیت1.25 39,700 تومان

taraz - عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل شهرکرد قیمت عرشه فولادی گالوانیزه تاراز شهرکرد

1402/10/04 - 12:33
محصول سایزحالتضخامت قیمت نمودار خرید
عرشه فولادی گالوانیزه 1 میل تاراز 1شیت1 42,200 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 1.25 میل تاراز 1.25شیت1.25 42,200 تومان
بارگیری انبار تهران
محصول سایزحالتضخامت قیمت نمودار خرید
عرشه فولادی گالوانیزه 0.8 میل تاراز 0.8شیت0.8 39,800 تومان
عرشه فولادی گالوانیزه 0.9 میل تاراز 0.9شیت0.9 39,800 تومان

عرشه فولادی یا متال دک (metal deck) از جمله مقاطع و محصولات فولادی است که می‌تواند استفاده‌های متعددی در صنایع مختلف خصوصاً ساختمان‌سازی داشته باشد. این محصولات می‌توانند کاربردها، ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی داشته باشند و بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون شکل ظاهری، روش تولید، ضخامت، ابعاد و اندازه‌ها و … به انواع مختلفی تقسیم شوند.

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه

عرشه فولادی گالوانیزه چیست؟

عرشه فولادی به نوعی از ورق‌های گالوانیزه گفته می‌شود که به روش نورد سرد تولید شده و با استفاده از بیم‌ها و اتصالات فلزی پشتیبانی می‌شوند. عرشه‌های فولادی می‌توانند با روش‌های خم‌کاری به اشکال مختلف در بیایند و معمولاً برای حفظ بتن یا پوشش‌های عایق استفاده می‌شوند. این محصولات از طول عمر بسیار خوبی برخوردار هستند و معمولاً بیشتر از 50 سال عمر می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این مقاطع فولادی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت اجرای بالا و صرفه‌جویی در مصرف بتن
  • موجب کاهش خطاهای انسانی می‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی
  • دارای امنیت اجرایی بالایی است
  • امکان استفاده‌های چندباره از آن
  • کاهش لرزش ساختمان و عایق صدا بودن و …

البته عرشه فولادی می‌تواند معایبی همچون امکان خوردگی، امکان لرزش سقف‌ها و … نیز داشته باشد. این محصولات فولادی می‌توانند در صنایع مختلفی همچون ساختمان‌سازی، ماشین‌آلات صنعتی، صنعت راه‌سازی و گارد ریل، لوازم‌خانگی و … به کار بروند.

انواع عرشه فولادی گالوانیزه

عرشه فولادی گالوانیزه مانند انواع ورق‌های سرد و ورق گرم می‌تواند بر اساس فاکتورها و پارامترهای متعددی تقسیم‌بندی شود. از جمله مهم‌ترین نوع تقسیم‌بندی این محصولات می‌توان به شکل آنها اشاره کرد. بر این اساس عرشه‌های فولادی می‌توانند به انواع عرشه‌های ذوزنقه‌ای، سینوسی، شادولاین، دامپا یا لمبه و … تقسیم شوند. هر کدام از این عرشه‌ها از مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاصی برخوردار بوده و می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. از نظر روش تولید نیز این محصولات می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند اما در حقیقت مهم‌ترین روش آنها روش نورد سرد است و ورق‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. از نظر استاندارد نیز این محصولات می‌توانند بر اساس استانداردهایی همچون استاندارد AISC، استاندارد ASTM، استاندارد BSI، استاندارد SDI و استاندارد SCI تولید می‌شوند.

عرشه فولادی گالوانیزه

انواع سایز عرشه فولادی گالوانیزه

هرچند که تقسیم‌بندی‌های مختلفی برای عرشه فولادی گالوانیزه وجود دارند اما در اصل سایز، ابعاد و ضخامت آنها اصلی‌ترین فاکتور برای تقسیم‌بندی آنها شناخته می‌شود چرا که می‌توانند کاربردهای عرشه‌ها را مشخص کنند. این محصولات بر اساس ضخامت می‌توانند به انواع مختلفی تقسیم‌شده و از ضخامت‌های 0.8 تا 1.25 وجود داشته باشند. این عرشه‌ها می‌توانند از نظر وزن نیز تقسیم شوند. از نظر ابعاد نیز عرشه‌های فولادی در ابعاد و اندازه‌های استاندارد تولید می‌شوند اما قابلیت سفارشی‌سازی نیز دارند و بر اساس نوع کاربردی که دارند می‌توانند در اندازه‌های مختلف ساخته شوند.

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه

قیمت عرشه فولادی گالوانیزه همانند انواع محصولات و مقاطع فولادی می‌تواند تحت تأثیر پارامترها و فاکتورهای مختلفی قرار بگیرد و نمی‌توان قیمت و نرخ مقطوعی برای آنها عنوان کرد. از مهم‌ترین عواملی که می‌توانند در تعیین و تغییر قیمت عرشه فولادی گالوانیزه مؤثر باشند می‌توان به مواردی همچون نوع استانداردهای عرشه، وزن و ضخامت عرشه‌های فولادی، مشخصات و ویژگی‌های شیمیایی و مکانیکی محصول، قیمت مواد اولیه، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز، شرایط بازار جهانی فلزات، شرکت و کارخانه تولیدکننده و فروشگاه‌های عرضه‌کننده، کاربردهای ورق و حجم خریداری‌شده و … اشاره کرد.

قیمت روز عرشه فولادی گالوانیزه

همان‌طور که گفته شد عوامل مختلفی می‌توانند در تعیین قیمت عرشه‌های فولادی تأثیر داشته باشند اما این محصولات فولادی همانند سایر مقاطع فولادی می‌توانند با توجه به فاکتورهای مختلفی دچار نوسان قیمت روزانه شوند. از جمله مهم‌ترین عواملی که می‌توانند بر روی تعیین قیمت روزانه عرشه فولاد تأثیر داشته باشند می‌توان به نرخ ارز، هزینه‌های حمل‌ونقل و انرژی، قیمت مواد اولیه، واردات و صادرات، شرایط بازارهای جهانی فلزات، وضعیت بازار بورس کشور و … اشاره کرد.

خرید عرشه فولادی گالوانیزه

خرید عرشه فولادی گالوانیزه

برای خرید عرشه‌های فولادی می‌توان هم از روش‌های سنتی و هم از روش‌های نوین استفاده کرد. در روش مستقیم که یک روش سنتی است افراد می‌توانند برای خرید این محصولات به‌صورت مستقیم به کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و انبارهای عرضه‌کننده مراجعه کنند و بدون حضور واسطه‌ها اقدام به خرید کنند. در این روش فرد می‌تواند به‌خوبی کیفیت محصولات را بررسی کند و بهترین خرید ممکن را داشته باشد و به جزئیات و مشخصات محصول توجه و دقت کافی داشته باشد.

خرید آنلاین عرشه فولادی گالوانیزه

در روش خرید آنلاین که روش غیرمستقیم است افراد می‌توانند از طریق وبسایت انحصاری شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده با محصولات آنها آشنا شوند و با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید عرشه فولادی نمایند. روش خرید آنلاین می‌تواند در زمان، انرژی و هزینه‌های افراد صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشد و با توجه به امکان مقایسه قیمت‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر افراد می‌توانند مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشند

خرید اینترنتی عرشه فولادی گالوانیزه

اینترنت و فضای وب کمک بسیاری زیادی به کسب‌وکارهای مختلف و ارتباطات آنها با مشتریانشان کرده است و به افراد اجازه می‌دهد که کالاها و محصولات مورد نظر خودشان را با اطمینان و قیمت مناسبی خریداری کنند. در خرید اینترنتی افراد می‌توانند با کارشناسان فروش از شرکت‌های مختلف در ارتباط بوده و در مورد اطلاعات مختلفی همچون سفارش گیری، نحوه پرداخت هزینه‌ها، زمان بارگیری محصولات خریداری‌شده، زمان تحویل بار و سایر جزئیات اطلاعات کافی کسب کنند و در نهایت خرید خودشان را نهایی کنند.

جمع‌بندی پایانی

عرشه فولادی گالوانیزه از جمله محصولات کاربردی و پراستفاده‌ای است که می‌تواند به روش نورد سرد تولید شده و با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون ویژگی‌های مکانیکی و شیمیایی، قیمت مواد اولیه، شرکت و کارخانه تولیدکننده، نرخ ارز و … با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شود. برای خرید این محصولات می‌توان از روش‌های مستقیم و غیرمستقیم استفاده کرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مقالات آهنک

مشاهده همه
آهنک