keyhan 150x150 - لوله 5 داربستی 2/5 میل کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

شرکت پیشنهادی
تهران
کارخانه لوله و پروفیل کیهان واقع در تهران در سال 1370 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به پروفیل, پروفیل ساختمانی, لوله, لوله داربستی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
تهران, حسن آباد فشافویه ، شهرک صنعتی شمس آباد ، بلوار سروستان ، خیابان مهستان ، خیابان گلسرخ یکم.
91006007
دانلود پی دی اف کارخانه
keyhan - لوله 5 داربستی 2/5 میل کیهان
قیمت محصولات کارخانه

لوله و پروفیل کیهان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت لوله لوله و پروفیل کیهان

1402/12/29 - 03:13
محصول ضخامتسایز به اینچ قیمت نمودار خرید
لوله 5 داربستی 2 میل کیهان 21.1/2 43,300 تومان -
لوله 5 داربستی 2/5 میل کیهان 2.51.1/2 41,300 تومان -

قیمت پروفیل لوله و پروفیل کیهان

1402/12/29 - 03:13
محصول سایزنوع قیمت نمودار خرید
پروفیل 2 میل کیهان 2ساختمانی 40,400 تومان
پروفیل 2.5 میل کیهان 2.5ساختمانی 39,100 تومان
پروفیل 3 میل کیهان 3ساختمانی 39,900 تومان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان از برترین تولیدکننده لوله و پروفیل در ایران می باشد این کارخانه فعالیت خود را در سال 1370 در شهر تهران آغاز نمود. این شرکت لوله های سیاه و سفید آب، لوله های صنعتی، لوله های گاز، گاردریل، پروفیل های مربع و مستطیل، پروفیل درب و پنجره و بوشن های فولادی در سال با ظرفیت 350000 تن تولید می کند. جهت آشنایی بیشتر با این کارخانه با ما همراه باشید.

معرفی شرکت لوله و پروفیل کیهان

در سال 1370 یکی از تولیدکنندگان لوله و پروفیل در ایران با نام لوله و پروفیل کیهان کار خود را آغاز کرد. تولیدات این شرکت انواع مختلفی دارد که با استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی‎ها ساخته‌وپرداخته می‌شوند. امروزه در این کارخانه سالانه 350000 تن تولیدات دارد. همه فعالیت و اقدامات مجتمع لوله‌سازی کیهان با مجوز 68123 در محل کارخانه واقع در استان تهران آماده می‎شوند. کارخانه لوله‌سازی کیهان تولیدکننده لوله‌های انتقال آب و گاز است و توانسته سهم به سزایی در زمینه تأمین زنجیره فولادی کشور داشته باشد.

جهت تولید این محصولات در کارخانه کیهان از آخرین تکنولوژی جوش القائی فرکانس بالا و گالوانیزه با میکرون بالا زیر نظر متخصصان با تجربه بهره برده می شود و محصولات پس از کنترل دقیق کیفیت از کارخانه خارج می گردند.

روش تولید مجتمع پروفیل کیهان

لوله های تولید شده توسط این شرکت به روش Erw تولید می شوند. Erw مخفف عبارت Electric Resistance Welding است. این لوله ها به صورت درزدار و با جوش بدون الکترود با قطر بیش از 10 اینچ و مواد اولیه ورق های رولی به مرحله تولید می رسند. این محصولات از میدان الکتریکی خاص عبور داده می‌ شوند و با ذوب شدن لبه های فولادی که بر اثر حرارت است، این لبه ها متصل می گردند. به این‌ شیوه از ساخت لوله، جوش القایی یا های فرکانس نیز گفته می شود.

لوله های تولید شده این مجموعه بسیار پرکاربرد بوده و برای مصارفی چون انتقال آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرند. جالب است بدانید این شیوه تولید باعث افزایش میزان مقاومت داخلی لوله ها شده و این لوله ها ویژگی های خاصی نیز دارند. از سهولت نصب این لوله ها گرفته تا برش آسان و مقاومت بالای این لوله از سری ویژگی هایی است که این لوله ها را نسبت به لوله های دیگر متمایز ساخته است.

برای تولید محصولات فولادی این مجموعه از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی های روز بهره می‌گیرند. ورق های گالوانیزه ورودی خطوط تولید این لوله ها بوده و پس از شکل گیری، لبه های این لوله ها به یکدیگر نزدیک شده و با استفاده از جوش القایی با میزان فرکانس بالا متصل می شوند.

افتخارات شرکت لوله و پروفیل کیهان

این مجموعه با توجه به استفاده از ورق های فولادی با کیفیت تهیه شده از مجموعه فولاد مبارکه موفق شده محصولات تولیدی با کیفیتی را نیز روانه بازار کند. از اهم دستاورد و گواهی نامه های اخذ شده توسط  شرکت لوله و پروفیل کیهان تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گواهی نامه عضویت شرکت لوله و پروفیل کیهان در سندیکای لوله و پروفیل فولادی ایران
  • اخذ پروانه کاربرد و علامت استاندارد اجباری
  • اخذ دیپلم افتخار به عنوان تولید کننده موفق لوله و پروفیل از مجامع بین المللی

محصولات لوله و پروفیل کیهان

  • تولید انواع لوله های فولادی مطابق با استاندارد JIS G 3442 و  JIS G 3452
  • لوله های فولادی مخصوص آبرسانی مطابق با استاندارد ISIRI 3765/BS 1387 تحقیقات صنعتی ایران
  • لوله های فولادی مخصوص موارد صنعتی و لوازم خانگی بر اساس استاندارد تولیدی  DIN 2394 PART 1
  • تولید انواع مقاطع Z و مقاطع چهارچوبی شکل
  • قوطی های فولادی مربعی شکل مطابق با استاندارد تولید  DIN 2395 PART 3
  • قوطی فولادی مستطیل شکل برای مصارف صنعتی، عمومی و ساختمانی
  • انواع پروفیل های درب و پنجره با کدهای تولیدی بین المللی

لوله آبرسانی

لوله آبرسانی عمدتا در خطوط آبرسانی گرم و سرد، ستون های برق تاسیسات ساختمانی، موتورخانه و گازرسانی ساختمان ها استفاده می شوند. کارخانه لوله و پروفیل کیهان، تولید کننده انواع لوله های آبرسانی در سایز های از 2.1 اینچ تا 6 اینچ می باشد. لوله های صنعتی این شرکت بر اساس استاندارد ISIRI3765/BS 1387 تولید و به مشتریان عرضه می گردد.

لوله‌های گاز خانگی

لوله گاز خانگی، ساختمانها و واحد های تجاری بر اساس استاندارد DIN 2440 . 2441 (موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران) تولید و با کیفیت ظاهری و مشخصات فنی عالی به بازار عرضه می گردد.

لوله گالوانیزه

لوله‌های گالوانیزه که توسط روی مذاب پوشش داده شده و جنس اصلی آن فولاد نورد شده است و معمولا از نظر وزنی در دو نوع سبک و متوسط تولید می شوند. لوله‌های گالوانیزه که از پر کاربرد ترین انواع لوله در صنعت به شمار می آیند و از جمله کاربردهای آن می توان به سیستم آبرسانی منازل و گلخانه ها، سازه فلزی، تصفیه خانه ها، کشاورزی، دکل های مخابراتی کابل برق و… مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله مبلی

لوله‌های مبلی به لوله سبک یا لوله روغنی معروف است. این لوله‌ها از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و استاندارد‌های DIN 2394(1) 94 و EN 10 219 -2 تولید می‌شوند. لوله‌های مبلی از پرکاربردترین محصولات در بازار لوله و پروفیل می‌باشد. این لوله‌ها به خاطر مقاومت بالایی که دارند در صنایع خودروسازی، مبلمان و صندلی، اگزوز، کانکس و کانتینر، دوچرخه‌سازی، لوازم‌خانگی و …کاربرد فراوانی دارند.

پروفیل درب و پنجره

پروفیل درب و پنجره از پروفیل های ساختمانی  می‌باشد که در مقاطع مختلف استفاده می‌شود. این محصولات در قسمت های مختلف درب و پنجره ساختمان کاربرد دارد. از پروفیل درب و پنجره در دو دسته مصارف عمومی و مصارف امنیتی و دوجداره استفاده می‌شود. این نوع پروفیل شامل پروفیل لنگه‌ دری، پروفیل سپری و پروفیل چهارچوبی می باشد.

چهار چوب درب

همچین این کارخانه به ساخت 3 نوع پروفیل چهارچوبی نیز می پردازد:

  • پروفیل چهارچوبی معمولی
  • پروفیل چهارچوبی فرانسوی
  • پروفیل چهارچوبی مکزیکی

قوطی مستطیل

استفاده از قوطی‌های فولادی، در کیفیت، استحکام و سبک سازی سازه های فولادی نقش مهمی دارند. تمامی تولیدات این کارخانه براساس استاندارد DIN 59411 ،JIS G3466 ،DIN 2395 می باشد.

قوطی مربع

استفاده از قوطی‌های مربع، در کیفیت، استحکام و سبک سازی سازه های فولادی نقش مهمی دارند. تمامی تولیدات کارخانه لوله و پروفیل کیهان بر اساس استاندارد DIN2395 می باشد.

مزایای استفاده از محصولات پروفیل کیهان

  • نازلترین قیمت، بالاترین کیفیت و برخورداری از رضایت مشتریان
  • تحویل سریع و به روز و استفاده از ورق‌های فولاد مبارکه در تولید محصولات
  • سابقه طولانی (از سال 1370)

پروفیل کیهان

ویژگی هایی همچون کیفیت بالای تولید، تنوع ابعادی و دسترسی سریع از مهم ترین فاکتورهای یک برند خوب به شمار می رود. کارخانه لوله و پروفیل کیهان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع پروفیل و لوله های فولادی بوده که بهترین کیفیت را به شما عرضه می نماید.

برای خرید محصولات این شرکت می توانید به سایت آهنک که نماینده رسمی فروش محصولات لوله و پروفیل کیهان است مراجعه نمایید. همچنین قیمت لوله و پروفیل کیهان به صورت روزانه در سایت آهنک به روزرسانی می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت قوطی پروفیل کیهان

قیمت قوطی پروفیل کیهان براساس عواملی مانند ابعاد، وزن، قیمت ورق اولیه و نوع محصول متفاوت می باشد. با ورود به صفحه قیمت این محصول در سایت آهنک می توانید لیست قیمت انواع پروفیل کیهان، ابعاد و وزن ها را به صورت روزانه دریافت نمایید. همچنین در کنار هریک از محصولات علاوه بر قیمت، مشخصات ظاهری نیز آورده شده تا تصمیم گیری را برای خریداران راحت تر کند. همچنین قیمت امروز این محصولات را در سایت آهنک ببینید.

قیمت لوله آب کیهان

قیمت هر ابزاری در صنعت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله صنایع لوله و پروفیل، چرا که در ساخت این ابزار از مواد اولیه متفاوت استفاده می‌شود. به هر میزان که متریال به کار رفته در لوله و پروفیل کیفیت بالایی داشته باشد قیمت بالایی نیز خواهد داشت. در عوض لوله آب از طول عمر بالایی نیز برخوردار خواهد بود. اگر جنس لوله آب نامناسب باشد و یا نحوه لوله‌کشی درست نباشد در سیستم آبرسانی اختلالاتی ایجاد می‌شود که به مراتب هزینه‌های بیشتری در پی خواهد داشت.

لوله آب در شرکت لوله و پروفیل کیهان در ابعاد مختلف تولید می‌شود. همچنین لوله‌ها اشکال مختلفی همچون دایره، بیضی، مربع و مستطیل دارند که البته لوله‌های آب به صورت استوانه تو خالی هستند. لوله‌ها با قطری بین 1.8 الی 24 اینچ ساخته می‌شوند. در برخی صنایع و برای استفاده در بعضی از کارخانجات مانند نیروگاه‌ها و کارخانه سیمان لوله‌هایی با قطر بالا یعنی به طور میانگین بین 36 الی 120 اینچ تولید می‌شود. با توجه به این تفاوت‌ها در قطر و اندازه لوله‌ها وزن‌های متفاوتی دارند.

قیمت امروز این محصول را در آهنک مشاهده کنید.

قیمت محصولات لوله و پروفیل کیهان

برای خرید لوله و پروفیل کیهان می‌توانید به مرجع خرید محصولات لوله و پروفیل کیهان که به صورت معتبر مشغول به کار هستند، مراجعه کرده و سپس اقدام به خریداری کرد. اما برای دریافت محصولات با کیفیت و صرف زمان کمتر می‌توانید از طریق سایت آهنک اقدام نمایید. از این طریق آهنک می‌توانید از قیمت امروز و اندازه و مشخصات دقیق محصول مورد نظر آگاهی پیدا کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری نمایید.

جمع بندی پایانی

مجموعه لوله و پروفیل کیهان تهران یکی از بزرگترین و مجهزترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در سطح کشور می باشد. این کارخانه سعی کرده است از محصولات و مواد اولیه با کیفیت در ساخت و تولید این لوله ها استفاده نمایند. در حال حاضر لوله و پروفیل کیهان یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید محصولات فولادی در ابعاد متنوع بوده که خریداران می توانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

محصولات شرکت لوله و پروفیل کیهان چیست؟

لوله‌های فولادی مانند لوله صنعتی، لوله آبرسانی، لوله گاز خانگی، لوله گاز شبکه، لوله مبلی، لوله گالوانیزه – قوطی و پروفیل فولادی مانند قوطی مستطیل، قوطی مربع، قوطی مبلی، پروفیل درب و پنجره – پروفیل‌ های چهارچوب

کاربردهای لوله آب شرکت پروفیل کیهان چیست؟

محصولات این شرکت در لوله کشی آب، گاز، نفت، صنایع پالایشگاهی، جایگاه‌های سوخت، آزمایشگاه‌ها، مصارف شهری، صنایع پزشکی برای انتقال گازهای مختلف، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و نیروگاه‌ها کاربرد دارند.

استانداردهای محصولات لوله و پروفیل کیهان چیست؟

  • EN10255-EN10305-DIN
  • 2440-DIN
  • 2394-JIS
  • G3472
  • ASTM
  • A53
  • API5L