قیمت روز ورق آلومینیوم آجدار با سفارش آنلاین

قیمت بدون ارزش افزوده

aluminium pars - ورق آلومینیوم آجدار 4 میل پارس آلومان کار قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس آلومینیوم

1403/02/06 - 13:11
بارگیری انبار تهران
محصول حالتابعادضخامت قیمت نمودار خرید
قیمت ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 1 میل پارس شیت1*21 206,800 تومان -
قیمت ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 1.5 میل پارس شیت1*21.5 206,800 تومان -
قیمت ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 2 میل پارس شیت1*22 210,100 تومان -
قیمت ورق آلومینیوم آجدار ضخامت 3 میل پارس شیت1*23 210,100 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 4 میل پارس شیت1*24 تماس بگیرید -
ورق آلومینیوم آجدار 5 میل پارس شیت1*25 تماس بگیرید -

pars aluman kar - ورق آلومینیوم آجدار 5 میل پارس قیمت ورق آلومینیوم آجدار پارس آلومان کار

1403/02/06 - 12:12
بارگیری انبار تهران
محصول حالتابعادضخامت قیمت نمودار خرید
ورق آلومینیوم آجدار 1 میل پارس آلومان کار شیت1*21 206,800 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 1.5 میل پارس آلومان کار شیت1*21.5 206,800 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 2 میل پارس آلومان کار شیت1*22 210,100 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 3 میل پارس آلومان کار شیت1*23 210,100 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 4 میل پارس آلومان کار شیت1*24 213,400 تومان -
ورق آلومینیوم آجدار 5 میل پارس آلومان کار شیت1*25 213,400 تومان -

ورق‌های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد کاربردها و استفاده‌های متعددی در صنایع مختلف دارند. این ورق‌ها همانند سایر ورق‌های فلزی می‌توانند از نظر اندازه، ابعاد، ضخامت، کاربردها، مشخصات فیزیکی و مکانیکی، استاندارند، نحوه تولید و … به انواع مختلفی تقسیم شوند. آلومینیوم وزن کم و نقطه ذوب پایینی دارد و می‌تواند نسبت به سایر ورق‌های فلزی مزیت‌های متعددی داشته باشد.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار

ورق آجدار چیست؟

ورق‌های آجدار آلومینیومی که نام ورق آلومینیومی بدون لغزش نیز شناخته می‌شوند نوعی ورق فلزی هستند که از وزن کمی برخوردار بوده و قابلیت شکل‌پذیری بالایی دارند و به همین دلیل امکان ساخت مقاطع مختلفی از آنها وجود دارد. این ورق‌ها به دلیل داشتن برجستگی‌های متعدد در سطح خود کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارد که مهم‌ترین آنها شامل مواردی همچون استفاده به عنوان پوشش‌های ضد لغزش، تنظیم وسایل نقلیه، تولید لوازم‌خانگی، استفاده در صنعت خودروسازی و هواپیماسازی، صنعت ساختمان‌سازی و … اشاره کرد. این ورق‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردارند که مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • سهولت اتصال
  • مقاومت مکانیکی مناسب
  • وزن پایین و قیمت مناسب
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • رسانایی الکتریکی
  • قابلیت پرداخت مناسب
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و رطوبت
  • سهولت در تمیز کردن
  • ظاهر زیبا و …

انواع ورق آلومینیوم آجدار

ورق‌های آلومینیومی آجدار مانند انواع ورق‌های فلزی دیگر می‌توانند بر اساس پارامترها و فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی شوند که روش تولید، مواد اولیه و آلیاژها، کاربردها، ابعاد و اندازه، استانداردها و … از مهم‌ترین آنها به شمار می‌روند. از نظر شکل ظاهری این ورق‌ها می‌توانند به انواع مختلفی همچون ورق‌های شطرنجی، ورق‌های برجسته و ورق‌های کف سازی تقسیم شوند. همچنین این ورق‌ها می‌توانند به صورت رول یا شیت عرضه شوند. از نظر نوع آلیاژ نیز این ورق‌ها در دو شکل اصلی وجود دارند که شامل ورق‌های آجداری آلومینیومی H22-3003 و ورق‌های آلومینیومی T6-6061 می‌باشند.

ورق آلومینیوم آجدار

انواع سایز ورق آلومینیوم آجدار

سایز، ضخامت و ابعاد ورق‌های آلومینیومی آجدار می‌تواند به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتور برای طبقه‌بندی آنها شناخته شود چرا که کاربردهای این ورق‌ها بر اساس این فاکتورها تعریف می‌شود. ورق آلومینیوم آجدار همانند انواع ورق‌های فولادی و فلزی دیگر می‌تواند در ضخامت‌های مختلفی همچون 0.3، 9، 8، 7.5، 0.7، 1.6، 3.5، 4 و … تولید شوند. از نظر ابعاد و اندازه نیز این ورق‌ها هم به صورت صفحه و ورق و هم به صورت رول در دسترس هستند و می‌توان از یک تا چند متر طول داشته باشند. عرض این ورق‌ها نیز می‌تواند از 60 تا 200 سانتی‌متر متفاوت باشد.

قیمت ورق آلومینیوم آجدار

قیمت ورق آلومینیوم آجدار همانند انواع محصولات فلزی دیگر و مقاطع فولادی می‌تواند تحت تأثیر فاکتورها و پارامترهای مختلفی قرار داشته باشد به همین دلیل تعیین یک قیمت دقیق برای آنها تقریباً غیرممکن است. از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر بر قیمت این ورق‌ها می‌توان به مواردی همچون کاربرد ورق، میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز، ابعاد و اندازه‌، نوع استانداردها، مشخصات فیزیکی و شیمیایی و همچنین مکانیکی ورق، وزن و ضخامت ورق، شرایط بازارهای جهانی فلزات و بازار بورس داخلی، شرکت و کارخانه‌های تولیدکننده، حجم خریداری‌شده، قیمت مواد اولیه و … اشاره کرد.

قیمت روز ورق آجدار آلومینیومی

همان‌طور که گفته شد تعیین دقیق قیمت ورق‌های آلومینیومی کار بسیار سختی است چرا که قیمت این محصولات می‌تواند به صورت لحظه‌ای و در اثر پارامترهای مختلفی نوسان داشته باشد. از مهم‌ترین پارامترهای مؤثر بر روی قیمت لحظه‌ای و روزانه ورق‌های آجدار آلومینیومی می‌توان به مواردی همچون وضعیت بازار بورس، واردات و صادرات، شرایط بازارهای جهانی، هزینه‌های حمل‌ونقل، نرخ مواد اولیه، نرخ روز ارز و … اشاره کرد.

خرید ورق آجدار آلومینیومی

در خرید ورق آجدار آلومینیومی لازم است که پارامترهایی همچون کاربرد، شکل ظاهری، نوع آلیاژ، ابعاد و اندازه‌ها و … مورد بررسی قرار بگیرند. در روش خرید مستقیم و حضوری افراد می‌توانند مستقیماً به شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده و فروشگاه‌ها مراجعه کنند و محصولات مورد نظر خود را بررسی کرده و در نهایت خرید خود را انجام دهند. این روش خرید از ضریب اطمینان بالایی برخوردار است اما می‌تواند انرژی و زمان زیادی از خریدار بگیرد.

قیمت روز ورق آجدار

خرید آنلاین ورق آجدار آلومینیوم

خوشبختانه تمامی شرکت‌های تولیدکننده و کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و انبارها امروزه دارای سایت رسمی و انحصاری هستند و افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود بکنند. خرید آنلاین می‌تواند بهترین روش ممکن برای خرید هر محصولی باشد چرا که می‌تواند در هزینه‌ها، زمان و انرژی خریداران صرفه‌جویی قابل توجهی بکند. این روش خرید هیچ‌گونه محدودیت جغرافیایی، زمانی و مکانی ندارد و خریداران می‌توانند محصولات مورد نظر خودشان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند

خرید اینترنتی ورق آلومینیوم آجدار

همان‌طور که گفته شد در این روش خرید افراد قادر هستند که محصولات مورد نظر خودشان را از جنبه‌های مختلفی مورد ارزیابی و بررسی قرار بدهند. در خرید اینترنتی خریداران می‌توانند با کارشناسان فرش شرکت‌های تولیدکننده در ارتباط باشند و اطلاعات کاملی در مورد نحوه سفارش گیری، نحوه پرداخت هزینه‌ها، زمان بارگیری ورق‌ها، زمان تحویل بار و… دریافت کنند و در نهایت مطمئن‌ترین خرید ممکن را داشته باشند.

جمع‌بندی پایانی

ورق آلومینیوم آجدار به‌عنوان یکی از پراستفاده‌ترین ورق‌های فلزی شناخته می‌شود که می‌تواند با اشکال مختلفی تولید شده و در صنایع مختلفی به کار برود. بهترین روش برای خرید ورق‌های آجدار آلومینیومی روش خرید آنلاین است که در آن افراد می‌توانند اطلاعات کاملی از محصول به دست آورده و در نهایت در زمان، انرژی و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

مقالات آهنک

مشاهده همه
آهنک