لوگو-جهان-فولاد-غرب-آهنک

کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه

کرمانشاه
کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه واقع در کرمانشاه در سال 1387 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به تیرآهن و هاش, تیرآهن, ورق آهن, ورق سرد, ورق روغنی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
کرمانشاه, کرمانشاه- کیلومتر 35 جاده کرمانشاه هرسین
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

جهان فولاد غرب کرمانشاه

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت تیرآهن و هاش جهان فولاد غرب کرمانشاه

1402/12/23 - 08:00
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 فابریک فولاد غرب 14IPE 26,450 تومان -
تیرآهن 16 فابریک فولاد غرب 16IPE 28,500 تومان -
بارگیری انبار تهران
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیر آهن 14 جهان فولاد غرب کرمانشاه انبار تهران 14IPE 3,500,000 تومان
تیرآهن 14 کرمانشاه انبار تهران 14IPE 3,500,000 تومان
تیر آهن 16 جهان فولاد غرب کرمانشاه انبار تهران 16IPE 4,900,000 تومان -

مجتمع جهان فولاد غرب کرمانشاه یکی از شرکت های تولیدکننده تیرآهن و میلگرد است که به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1387 آغاز نموده است. این کارخانه علاوه بر این محصولات، در زمینه تولید نبشی و ناودانی نیز فعالیت می کند. این شرکت به دلیل سابقه و قدمت درخشانی که دارد در زمینه تولید تیرآهن یکی از معروف ترین ها در کشور شناخته می شود به علاوه در کار صادرات تیرآهن به خارج نیز نقش بسزایی را داشته است.

معرفی کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه

جهان فولاد غرب کرمانشاه که در هرسین استان کرمانشاه قرار دارد، از کارخانجات ذوب آهن و مجتمع فولاد های تولید کننده محصولات فولادی با کیفیت در منطقه غرب کشورمان ایران می باشد که علاوه بر اکثر مقاطع فولادی و آهن آلات، انواع میلگرد آجدار بر اساس استانداردهای بین المللی را نیز تولید و در بازار ارائه می کند.

به دلیل نزدیکی این مجتمع ذوب آهن به مرزهای غربی خصوصا مرز کشورهای ایران و عراق، میلگردهای تولیدی این کارخانه پتانسیل بالایی برای صادرات به کشورهایی مثل عراق و ترکیه را دارد که مسافت کوتاه کارخانه تا مرز باعث کاهش قیمت میلگرد جهان فولاد غرب (قیمت تمام شده) خواهد شد.

آهنک همانند سایر کارخانجات فولادی سراسر ایران، محصولات این کارخانه را نیز بصورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کند. به همین دلیل این شرکت بعنوان مرجع معتبر که قیمت میلگرد جهان فولاد غرب را با بهترین نرخ بازار ارائه می کند در بین فعالین این حوزه شناخته می شود.

استان کرمانشاه که از استان های زلزله خیز ایران در سال های اخیر بوده و شهر معروف سر پل ذهاب را در خود جای داده، اکنون در فاز بازسازی مناطق آسیب دیده می باشد و کارخانه جهان فولاد گزینه مناسبی برای تامین میلگرد پروژه های ساختمانی این منطقه به حساب می آید.

محصولات جهان فولاد غرب کرمانشاه

سیما فولاد جهان توانسته در سبد محصولات تولیدی خود انواع مقاطع فولادی نظیر تیرآهن، نبشی، ناودانی و میلگرد را بگنجاند که به معرفی ویژگیها و خصوصیات این محصولات تولیدی خواهیم پرداخت.

تیرآهن جهان فولاد غرب کرمانشاه

تیرآهن‌های جهان فولاد غرب به دو شکل تیرآهن نیم پهن IPE و تیرآهن عریض IPB تهیه و تولید می گردد.

تیرآهن IPE

تیرآهن نیم پهن IPE ساخت کارخانه جهان فولاد کرمانشاه در سایزهای IPE80 تا IPE200 تولید می شوند. طول استاندارد این نوع از تیرآهن ها در پروفیل هایی با ارتفای کمتر از 300 میلیمتر بین 8 تا 16 متر بوده و برای بالاتر از 300 میلیمتر بین 8 تا 18 میلیمتر می باشد. این نوع تیرآهن در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی، کارگاه های آهنگری و صنایع گوناگون و مشابه کاربرد و استفاده ی فراوانی دارد.

تیرآهن IPB

این نوع از تیرآهن که به نام تیرآهن عریض نیز شناخته می شود، در سایزهای IPB100 تا IPB1000 تولید می گرد و در صنایع مختلفی همچون صنعت ساختمان، پل سازی، اسکله سازی، سدسازی، برج سازی و صنایع مشابه کاربرد و استفاده ی فراوانی دارد.

قیمت میلگرد جهان فولاد غرب کرمانشاه

میلگرد کرمانشاه مهمترین محصولی که توسط این واحد صنعتی تولید می شود. میلگردهای کرمانشاه از سایز 12 الی 25 در گرید A2 ،A3 ،A4 مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 می باشد.

میلگرد ساده کرمانشاه: میلگرد ساده با استاندارد A1 شناخته می شود و سطح آن صاف و بدون آج می باشد. میلگردهای ساده مطابق با استاندارد ملی ایران ISIRI 3132 ساخته شده و در پروژه های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول دارای دو کمیت قطر و سطح مقطع اسمی است. میلگرد ساده در تولید میلگرد زیگزاک، میلگرد بستر، میلگرد حرارتی و … کاربرد فراوان دارد.

میلگرد آجدار کرمانشاه : میلگرد آجدار دارای برجستگی های طولی و عرضی است و دارای انواع مختلف از جمله A2، A3، A4 می باشد.

قیمت تیرآهن فولاد غرب کرمانشاه

همانطور که قبلا هم گفته شد در فروشگاه اینترنتی آهنک، تیرآهن و میلگردهای کارخانه های مطرح و معتبر به فروش می رسد. در این بخش از سایت می توانید محصولات تولیدی کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه را به طور مستقیم خریداری نمایید. قیمت تیرآهن کرمانشاه در این سایت همواره به روزرسانی می شود و شما می توانید جهت اطلاع از نحوه بارگیری و هماهنگی جهت مقدار سفارش خود با واحد فروش سایت آهنک تماس حاصل نمایید.

قیمت محصولات جهان فولاد غرب کرمانشاه

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات جهان فولاد غرب کرمانشاه را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی جهان فولاد غرب کرمانشاه از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.