لوگو-فولاد-نیشابور-آهنک

کارخانه فولاد نیشابور

شرکت پیشنهادی
خراسان رضوی
کارخانه فولاد نیشابور واقع در خراسان رضوی در سال 1380 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد 22, میلگرد 25, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
مجتمع فولاد خراسان(فولاد نیشابور)-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد نیشابور

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد نیشابور

1402/12/22 - 13:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A3 نیشابور 10A3 25,750 تومان
میلگرد 12 آجدار A3 نیشابور 12A3 26,250 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 نیشابور 14A3 26,200 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 نیشابور 16A3 26,200 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 نیشابور 18A3 26,200 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 نیشابور 20A3 26,200 تومان
میلگرد 22 آجدار A3 نیشابور 22A3 26,200 تومان
میلگرد 25 آجدار A3 نیشابور 25A3 26,200 تومان
میلگرد 28 آجدار A3 نیشابور 28A3 26,200 تومان
میلگرد 32 آجدار A3 نیشابور 32A3 25,450 تومان

قیمت  میلگرد نیشابور از آنجایی که بسیار محبوب و پرکاربرد است، همیشه زیر نظر فعالان حوزه آهن و ساختمان سازان است. در این صفحه می‌توانید قیمت روز انواع میلگرد کارخانه فولاد خراسان یا همان نیشابور را مشاهده کنید.

برای خرید آنلاین میلگرد نیشابور نیز می‌توانید با زدن دکمه خرید کنار هر محصول و وارد کردن تعداد شاخه یا وزن مورد نظر در کمتر از سه دقیقه خرید خود را بی واسطه و با بهترین قیمت انجام دهید.

در ادامه این متن ضمن توضیح کامل در مورد کارخانه فولاد خراسان، عوامل موثر بر قیمت گذاری، و ویژگی‌های میلگرد نیشابور را با شما در میان گذاشته ایم. در انتهای این صفحه نیز به مهم‌ترین سوالات پرتکرار شما در مورد این محصول و شرایط خرید میلگرد نیشابور پاسخ داده‌ایم.
قیمت میلگرد نیشابور
قیمت میلگرد نیشابور در این روز ها به دلیل نوسانات بازار همواره در حال تغییر است، بنابراین اگر می خواهید از قیمت دیروز، امروز و یا سایر روز های میلگرد نیشابور با خبر باشید تنها کافیست به سایت آهنک مراجعه کنید تا به قیمت روز میلگرد نیشابور دسترسی داشته باشید.

به طور کلی قیمت میلگرد نیشابور در قیاس با سایر کارخانه ها در رده ی متوسطی قرار دارد و با توجه به کیفیت بالای آن طرفداران زیادی را جذب کرده.

میلگرد یا همان آرماتور با قرار گرفتن داخل بتن نیروی کششی سازه را افزایش می دهد. از این رو استفاده از میلگرد آجدار که آج های آن اصطکاک بیشتری دارد و با بتن درگیر می شود انتخاب مناسب تری برای داشتن یک سازه ی مستحکم می باشد.
اطلاعات مجتمع فولاد خراسان(فولاد نیشابور) در یک نگاه
[table id=12 /]
در مورد کارخانه فولاد خراسان
کارخانه ی فولاد خراسان که در سال 1380 افتتاح شده است یکی از با کیفیت ترین مقاطع فولادی کشور را تولید می کند. این کارخانه برای ارائه محصولات بهتر کارمندان مربوط به بخش فولاد سازی خود را در کشور ایتالیا تعلیم داده است.

این مجموعه امروزه جزو یکی از بزرگترین قطب های فولاد سازی در شرق کشور می باشد .این مجموعه با نام نورد فولاد خراسان ثبت شده است.

آدرس کارخانه فولاد خراسان: این کارخانه در شمال غرب شهرستان نیششابور واقع شده است و در کیلومتر ۱۵ جاده نیشابور به سمت فیروزه قرار دارد.

این کارخانه باعث اشتغال زایی ۵,۰۰۰ نفر شده است و تولید سالانه این کارخانه ۱.۴ میلیون تن می باشد.

میلگرد فولاد خراسان که به میلگرد نیشابور شهرت دارد جرو یکی از پرطرفدار ترین محصولات این کارخانه به شمار می رود.
معرفی محصولات فولاد خراسان (نیشابور)
این کارخانه محصولات دیگری را هم با بهترین کیفیت تحت نظر مهندسین تولید می کند.

محصولات این مجموعه عبارتند از:

میلگرد
گندله
شمش
بریکت
آهن اسفنجی با عیار بیش از 80%

گندله: ماده اولیه برای تولید آهن خام می باشد که از ترکیب سنگ آهن بهمراه مواد افزودنی بدست می آید.

شمش: شمش در واقع ماده اولیه تولید کننده تمامی مقاطغ فولادی می باشد.

بریکت: از ترکیب گرد و غبار و ذغال سنک و یا آهن اسفنجی بدست می آید. در واقع می توان گفت بریکت همان آهن اسفنجی است که در مرحله ی تولید به صورت فشرده تری ساخته شده است.

آهن اسفنجی: آهن اسفنجی به صوررت مستقیم از احیای سنگ آهن بدست می آید که به سه صوررت اسلب، شمش و میلگرد شکل می گیرد.

فولاد خراسان برای تولید محصولات خود از شمش تولید شده توسط خود کارخانه استفاده می‌کند و یکی از مهم‌ترین عوامل برای قیمت مقرون به صرفه میلگرد نیشابور در کنار کیفیتش دقیقا، همین مسئله است.

علاوه بر این از دیگر تولیدات این کارخانه می‌توان به تسمه های فولاد به عرض 25 تا 100 میلی متر و انواع شش گوش و چهارگوش در طول 10 تا 40 میلیمتر اشاره کرد.
استعلام قیمت میلگرد نیشابور
قیمت میلگرد نیشابور که تشکیل دهنده ی مواد اولیه میلگرد نیز هست در بازار فولاد از لحاظ قیمت در رده ی متوسطی قرار دارد.

عوامل زیادی هستند که روی قیمتگذاری میلگرد تاثیر می گذارند.

فاکتور های تاثیر گذار روی قیمت میلگرد:

سایز میلگرد
فولاد خام
پوشش میلگرد
حجم خرید
نوسانات بازار

1.سایز میلگرد: میلگرد نیشاببور در ابعاد ۱۰ تا ۳۲ ساخته می شود. طول و قطر میلگرد یکی از عوامل موثر در قیمت میلگرد است و طول میلگرد اثرگذاری بیشتری روی قیمت آن دارد.

2.فولاد خام: فولاد خام مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی میلگرد استو در بازار قیمت مشخصی دارد. به طور کلی اختلاف قیمت آن توسط فروشنده های مختلف تنقدر چشمگیر نیست.

3.پوشش میلگرد: میلگرد هایی که در محیط های فرسایشی مانند دریا استفاده می شوند برای استحکام بیشتر و عدم خورندگی از پوششی به نام پوشش آپوکسی استفاده می کنند. قیمت این میلگرد ها نسبت به میلگرد های ساده ببه سبب پوششان بیشتر است.

4.حجم خرید: قطعا یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت میلگرد حجم خرید شماست.

اگر میلگرد را در مقیاس تن و به صورت عمده خریداری کنید قطعا مبلغ کمتری را نسبت به زمانی که میلگرد را به صورت شاخه ای خریداری می کنید، می پردازید.

5.نوسانات بازار: مهم ترین عامل تعیین کننده ی میلگرد نیشابور نوسانات بازار است. نرخ بازار توسط قیمت دلار و … روزانه در حال تغییر است و این مسئله باعث می شود که قیمت میلگرد ثابت نماند.

با انتخاب آهنک، شما می‌توانید با خرید از آهنک  این محصول را به قیمت میلگرد نیشابور در مشهد تهیه کنید.
قیمت میلگرد سایز ۱۶ نیشابور
میلگر اجدار ۱۶ یکی از پر تقاضا ترین میلگرد های نیشابور است. این میلگرد توسط عملیات حرارتی تولید شده و تغییر شکل آن تقریبا ۱۴ درصد است.

میلگرد ۱۶ نیشابور جزو میلگرد های ترد به شمار می رود.

قیمت میلگرد نیشابور به نسبت کیفیتی که به شما ارائه می دهد مناسب است و به صورت تقریبی هم قیمت با میلگرد کارخانه ذوب آهن می باشد. یکی از دلایل گرانی میلگرد نیشابور سنگین وزن بودن آن است.
مشخصات میلگرد نیشابور
میلگرد نیشابور به سه دسته ی ساده و آجدار، مارپیچ و آجدار جناقی دسته بندی می شود. حروف اختصاری میلگرد نیشابور (KSC) روی سطح میلگرد این مجموعه حک شده است. یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید و فروش میلگرد نیشابور، توجه به علامت اختصاری حک شده روی بدنه این محصول است.

جدا از حروف اختصاری کارخانه فولاد خراسان روی بدنه عدد حک شده نشان دهنده سایز میلگرد و حروف اختصاری بعدی به ترتیب مربوط به نوع میلگرد از نوع جناغی و مارپیچ و حرف آخر مربوط به روش تولید است.
استانداردهای میلگرد نیشابور
یکی از ویژگی‌های میلگرد نیشابور این است که با توجه به استانداردهای رعایت شده قیمت مناسبی دارد. این کارخانه از دو استاندارد زیر برای تولید میلگرد استفاده می‌کند.

استانداردهای ملی ایران 3132
  DIN

با رعایت استاندارد جهانی این میلگرد توانسته در زمینه بازار صادراتی نیز فعالیت‌های قابل توجهی داشته باشد.
جدول وزن میلگرد نیشابور
میلگردهای نیشابور از لحاظ وزنی در رده میلگردهای متوسط به شمار می‌روند و به همین دلیل تقاضای بسیار زیادی دارند. جدای از جدول اشتال میلگرد شما می‌توانید جدول وزن مخصوص این کارخانه را در تصویر زیر مشاهده کنید.

میلگرد ساده نیشابور
این میلگرد ها که از جنس گالوانیزه، استیل و … هستند نسبت به سایر انواع میلگرد مقاومت کششی کمتری دارند. این نوع از میلگرد نیشابور در دسته ی فولاد نرم قرار می گیرد. میلگردد ساده با گرید A1 تولید می شود. میلگرد های ساده از سایز ۱۰-۵۰ میلی متر تولید می شوند.

جدول خواص مکانیکی میلگرد به ما اطلاعاتی درباره: طببقه بندی،علامت مشخصه، حداقل تنش تسلیم، حداقل مقاومت کششی و حداقل درصد ازدیار طول نسبی را به ما میدهد.

در تصویر زیر با خواص مکانیکی میلگرد ساده به طور کامل آشنا خواهید شد.

ما میتوانیم با مشاهده ی جدول ویژگی هندسی میلگرد اطلاعاتی درباره: قطر اسمی، سطح مقطع اسمی، وزن محاسباتی یکمتر و … بدست بیاوریم.

در تصویر زیر با ویزگی های هندسی و وزنی میلگرد ساده آشما خواهید شد.

میلگرد آجدار نیشابور
این نوع میلگرد که از لحاظ شکل به سه دسته ی مرکبی، دوکی و یکنواخت تقسیم می شوند استحکام بیشتری نسبت به میلگرد های ساده دارند. به سبب تفاوت هایی که بین میلگرد ساده و آجدار وجود دارد، قیمت میلگرد نیشابور که در دسته ی آجدار قرار می گیرد نسبت به نوع ساده ی آن نرخ بیشتری خواهد داشت.میلگرد آجدار از سایز های ۱۰-۳۲ تولید می شود.

کارخانه فولاد خراسان نه تنها میلگرد های آجدار خود را برای استفاده در داخل کشور تولید می کند، بلکه صادرات نیز دارد.

میلگرد های آجدار نیشابور گه با گرید A2 و A3 تولید می شوند درر گروه فولاد نیمه سخت قرار می گیرند. این میلگرد ها علاوه بر دخالت در ساخت سازه های ساختمانی در ساخت خاموت زن نیز کاربرد دارند.

میلگرد های آجدار که با گرید A4 تولید می شوند به فولاد سخت شهرت دارند.

در تصویر زیر با خواص مکانیکی میلگرد آجدار نیشابور به طور کامل آشنا خواهید شد.

در تصویر زیر با ویزگی های هندسی و وزنی میلگرد  آجدار نیشابور به طور کامل آشنا خواهید شد.

سوالات متداول
1/نجوه سفارش و خرید میلگرد نیشابور به چه صورت است؟
شما به 3 طریق می توانید سفارش خودتان را ثبت کنید:

مراجعه ی حضوری
خرید آنلاین میلگرد نیشابور از طریق سایت آهنک
تماس با مشاورین ما و سفارش به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

شما می‌توانید از هر نقطه از کشور سفارش خود را در آهنک ثبت کنید و در کمترین زمان با قیمتی مناسب و بی واسطه محصول مورد نیاز خود را دریافت کنید.
2/از لحظه ی ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا کالا به دست خریدار برسد؟
در صورتی که میلگرد مورد نیاز شما در انبار کارخانه موجود باشد، بارگیری و ارسال محموله پس از واریز مبلغ به صورت آنی انجام خواهد شد. در صورت موجود نبودن کالا شرایط دریافت محصول با پیگیری مشاوران ما در سریع ترین زمان انجام می شود.

البته میلگرد نیشابور از جمله محصولاتیست که همیشه در انبار آهنک موجود است. در صورتی که میلگرد این کارخانه را از انبار ما تهیه کنید بارگیری از تهران به مقصد مورد نظر شما انجام خواهد شد.
3/حداقل میزان سفارش میلگرد از کارخانه ی نیشابور چقدر است؟
حداقال سفارشی که می توانید در کارخانه فولاد نیشابور ثبت کنید 21 تن می باشد.

اگرچه اگر می خوهید خرید در حجم پایین تری داشته باشید یا اینکه با توجه به نیاز خود از انواع سایز های میلگرد سفارش بدهید به شما توصیه می کنیم که سفارش خودتان را ار طریق انبار آهنک ثبت کنید.
4/وزن میلگرد نیشابور چگونه است؟
میلگرد نیشابور از لحاظ وزنی در رده ی متوسط قرار دارد. جدول وزن میلگرد نیشابور در متن بالا وجود دارد.
6/قیمت میلگرد نیشابور در تهران هم در این صفحه اعلام می‌شود؟
خیر، برای مشاهده قیمت میلگرد نیشابور در تهران، روی لینک انبار آهنک کلیک کنید.