لوگو-ظفر-بناب-آهنک

کارخانه ظفر بناب

آذربایجان شرقی
کارخانه ظفر بناب واقع در آذربایجان شرقی در سال 1386 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به تیرآهن, تیرآهن و هاش, میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, بناب ، شهرک صنعتی ، جنب منبع آب
دانلود پی دی اف کارخانه
مجتمع فولاد ظفر بناب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

ظفر بناب

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت تیرآهن و هاش ظفر بناب

1402/12/29 - 05:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 ظفر بناب 14IPE 25,000 تومان
بارگیری انبار تهران
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 ظفر بناب انبار تهران 14IPE 3,800,000 تومان
تیرآهن 18 ظفر بناب انبار تهران 18IPE 4,200,000 تومان
تیرآهن 20 ظفر بناب انبار تهران 20IPE 17,250 تومان -

مجتمع فولاد ظفر بناب از سال 1386 با تجهیز امکانات زیربنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید میلگرد در سایزهای مختلف و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت 300 هزار متر مربع به بهره برداری رسید و با تلاش شبانه روزی مدیران خلاق، متخصصین پرسنل توانمند و کارکنان خستگی ناپذیر در سه شیفت کاری ظرفیت اسمی خود را به 200 هزار تن در سال رساند و این حرکت باعث شد تا گروه سرمایه­ گذاری ظفر بناب اقدام به توسعه این واحد گرفته و فاز دوم آن را در سال 1390 در زمینی به مساحت 150 هزار مترمربع با نام تجاری مجتمع فولاد ظفر نوین گستر بناب احداث و وارد چرخه تولیدات صنعتی کشور نماید.
معرفی مجتمع فولاد ظفر بناب
کارخانه فولاد ظفر بناب واقع در استان آذربایجان شرقی، شهرستان بناب به مساحت 30 هکتار می باشد. این کارخانه در سال 1386 با داشتن هدف گسترش تولید میلگرد و ایجاد شغل به بهره برداری رسید. فاز اول این کارخانه در سال 1386 و فاز دوم در سال 1390 و فاز سوم در سال 1396 به بهره برداری رسید. فاز اول و سوم دارای ظرفیت تولید سالیانه دویست هزارتن و فاز دوم دارای ظرفیت تولید سالیانه سیصد هزارتن می باشد. هم چنین این کارخانه موفق به کسب افتخارات فراوان در سال های 1393 و 1395 شده است.
محصولات مجتمع فولاد ظفر بناب
محصولات فولاد ظفر بناب شامل انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی سبک و سنگین می باشد. میلگردهای آجدار این کارخانه در دو آنالیز A2 و A3 تولید می شود. سایز میلگردها از 8 تا 32 و با طول شاخه ای 12 متر است. تیرآهن نیز در سایزهای 12 تا 27 تولید می شود. بر روی تمامی میلگردها علامت اختصاری ZN-CT حک شده است و شما می توانید به راحتی نوع میلگرد و کارخانه ی آن را تشخیص دهید. بروزترین قیمت محصولات این شرکت ازجمله میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی در آهنک مشاهده کنید.
وزن میلگرد فولاد ظفر بناب
وزن میلگرد ظفر بناب با توجه به سایز آن متغیر است. علاوه بر سایز، این موضوع که شما وزن را به صورت شاخه‌ای نیاز دارید یا وزن هر متر میلگرد را می‌خواهید در اعلام نهایی وزن تاثیر می‌گذارد. به‌طورکلی وزن شاخه‌های 12 متری میلگردهای کارخانه ظفر بناب از 4.2 با میلگرد سایز 8 شروع شده و با 45.9 کیلوگرم در میلگرد سایز 25 خاتمه پیدا می‌کند. برای اطلاع دقیق از وزن هر یک از میلگردهای ظفر بناب می‌توانید از طریق سایت آهنک اقدام کنید.
قیمت میلگرد فولاد ظفر بناب
میلگرد یکی از اصلی ترین محصولاتی است که برای ساخت و ساز استفاده می شود. در نتیجه برای ساختن بنای محکم باید کار گذاشتن میلگرد را در همه جای بنا در نظر بگیریم. میلگرد باعث جلوگیری از خرد شدن و فرو ریختن بتن ها بر اثر هرگونه فشار خارجی مانند کششی و چرخشی می شود. کارخانه ظفر بناب دارای استانداردهای ملی است و محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل کاهش و افزایش نرخ دلار و هم چنین شرایط جغرافیایی و منطقه ای قیمت فولاد و میلگرد به صورت روزانه اعلام می شود.

قیمت میلگرد ظفر بناب با توجه به اندازه، قطر و ضخامت آن تغییر می کند. هرچه ضخامت آن کمتر باشد قیمت آن کمتر می باشد. شما می توانید لیست قیمت میلگرد ظفر بناب امروز را از سایت آهنک مشاهده کنید. سایت آهنک با ارائه محصولات ظفر بناب خرید را برای شما آسان کرده است. شما می توانید برای خرید میلگرد کارخانه مجتمع فولاد ظفر بناب امروز به صورت آنلاین از طریق سایت آهنک اقدام نمائید.
قیمت محصولات فولاد ظفر بناب
قیمت میلگرد در بازار ایران بر حسب سایز و نوع آج آن قیمت‌گذاری می‌شود. به طور کلی قیمت میلگرد A2 نسبت به میلگرد A3 در همان سایز ارزان‌تر است. همینطور در یک نوع میلگرد سایزهای بزرگ‌تر نسبت به سایزهای کوچکتر ارزان‌تر می‌باشند.

یکی از شرکت های تولید کننده میلگرد که تولید کننده میلگرد های با کیفیت بالاست شرکت فولاد ظفر بناب می باشد. قیمت میلگرد فولاد ظفر بناب با توجه به کیفیت بالای محصولات این کارخانه کاملا قابل توجیه می باشد.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد ظفر بناب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات فولاد ظفر بناب را خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات ظفر بناب مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی کارخانه فولاد ظفر بناب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.