gol nardeh 150x150 - پروفیل ضخامت 4 میلیمتر کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

تهران
کارخانه لوله و پروفیل گل نرده واقع در تهران در سال 1361 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به پروفیل, پروفیل ساختمانی, پروفیل صنعتی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
تهران, تهران، منطقه 20، جاده قدیم قم، شورآباد، کیلومتر 2 جاده واوان، خیابان 17 شهریور
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

لوله و پروفیل گل نرده

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت پروفیل لوله و پروفیل گل نرده

1402/12/23 - 06:05
محصول سایزنوع قیمت نمودار خرید
پروفیل 2 میل لوله و پروفیل گل نرده 2ساختمانی 40,300 تومان
پروفیل 2.5 میل لوله و پروفیل گل نرده 2.5ساختمانی 40,800 تومان
پروفیل 3 میل لوله و پروفیل گل نرده 3ساختمانی 40,800 تومان
پروفیل 3.5 میل لوله و پروفیل گل نرده 3.5ساختمانی 38,000 تومان
پروفیل ضخامت 4 میلیمتر کارخانه لوله و پروفیل گل نرده 4- 40,700 تومان

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده در سال 1361 تاسیس و فعالیت خود را با تولید قوطی های پرسی آغاز کرد. ولی با توجه به نیاز بازار لوله و پروفیل در سال 1371 ماشین آلات لوله و پروفیل خود را راه اندازی کرد. برای آشنایی بیشتر با این کارخانه با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

کارخانه لوله و پروفیل گل نرده در سال 1361 و با هدف اولیه تولید قوطی های پرسی، توسط مدیریت محترم آقای علی قراگوزلو تاسیس شد.
 از سال 1371 با توجه به نیازهای کشور اقدام به وارد کردن ماشین آلات لوله و پروفیل نمود. در حال حاضر این کارخانه قادر است سالیانه 100000 تن انواع پروفیل های ساختمانی، قوطی مربع و مستطیل،لوله سیاه صنعتی و مقاطع را فقط در یک شیفت کاری بر اساس استانداردهای موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید کند. همچنین در آینده نزدیک خطوط تولید لوله های صنعتی و گازی این کارخانه نیز به بهره برداری می‌رسد. واحد ماشین سازی و قالب سازی این شرکت افتخار دارد که 100% قطعات مورد نیاز کارخانه را طراحی و تولید می‌کند.
بکارگیری ماشین آلات پیشرفته و کادر متخصصین مجرب باعث گردیده این شرکت بتواند محصولات خود را با کیفیتی برتر به مشتریان عرضه نماید.

محصولات شرکت لوله و پروفیل گل نرده

ابتدا کارخانه گل نرده تنها قوطی‌های پرسی تولید می‌کرد؛ اما در سال 1371 با تجهیز خطوط تولید خود سبد محصولاتش را متنوع‌تر کرد. اجرای سیاست‌های توسعه بازار این شرکت باعث گردیده تا این شرکت در حوزه های مختلف بازار همچون انرژی، ساخت و ساز و خودروسازی حضور موفق و رشد پایدار را تجربه نماید. هم‌اکنون محصولات این شرکت در این صنایع کلیدی کاربردهای وسیعی همچون: لوله‌های گاز، مقاطع صنعتی مربوط به قطعات خودرو و موتور سیکلت و همچنین انواع پروفیل‌ها و مقاطع مورد استفاده در صنعت ساختمان را دارا می‌باشد.

در حال حاضر محصولات این کارخانه را می‌توان در دسته‌بندی زیر قرار داد:

  • انواع لوله از قطر خارجی 18 تا 168.7 میلی‌متر با ضخامت 1.15 تا 5 میلی‌متر در طول 4 متر الی 12 متر
  • انواع ناودانی
  • زهوار و پروفیل چهارچوب در
  • انواع نبشی
  • پروفیل Z
  • انواع قوطی‌های مربع‌مستطیل صنعتی و ساختمانی
  • لوله‌های فولادی گاز خانگی و آب‌رسانی از سایز 0.25 تا 6 اینچ به‌صورت سبک، متوسط و سنگین با روش ERW
  • لوله‌های صنعتی از قطر خارجی 10 تا 610 میلی‌متر با ضخامت 0.7 تا 20

نکته: همچنین این کارخانه توانایی گالوانیزاسیون انواع لوله به روش غوطه‌وری گرم مطابق با استاندارد DIN 2444 از قطر خارجی 20 تا 168 میلی‌متر با ضخامت 1.5 تا 6 میلی‌متر را دارد.

جنس لوله های گازی

لوله های گازی معمولا به صورت آلیاژی تولید می شود. معمولا از فولاد در ساخت لوله ها استفاده نمی شود و معمولاً از فولاد آلیاژی در تولید آن استفاده می شود. استفاده از عناصر گازی کاربردها و مقاومت لوله در برابر آسیب‌های احتمالی می باشد. معمولاً لوله های گازی در چهار جنس زیر تولید می شود:

فولادی

در لوله‌های گازی که از فولاد تولید می شوند معمولا دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشد. در مناطقی که دارای ارتباط می باشد معمولاً از لوله های شیشه ای از ورق های گالوانیزه تولید می شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

برنجی

در برخی موارد برای تولید انواع شیرآلات و اتصالات گازی برای استفاده در ساختمان معمولاً از برنج استفاده می شود.

مسی

لوله هایی که از جنس مس تولید می شود معمولاً در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از لوله های مسی در برخی مناطق ممنوع می باشد.

پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن معمولا برای شبکه های گازرسانی داخل شهری استفاده می شود.

وزن لوله داربست شرکت لوله و پروفیل گل نرده

وزن لوله های داربستی با یکدیگر متفاوت است زیرا ضخامت و ابعاد آن ها با هم فرق می کنند. با این حال به راحتی قابل حمل هستند و می توان آن ها را به محل مورد نظر انتقال داد. ضخامت هر لوله داربست بین دو و نیم میلی متر تا 5 میلی متر است. طول هر لوله داربست بین 3 تا 6 متر می رسد. چنین عواملی می ‌توانند بر روی وزن لوله داربست تاثیر گذار باشند. اما متوسط وزن هر لوله داربست 3 تا 6 کیلوگرم است. هم چنین می توان گفت هرچه ضخامت و توله لوله داربست بیشتر باشد بر روی وزن آن نیز تاثیر می گذارد و وزن بیش تری پیدا می کند. هر چند که وزن لوله های داربست باید به شکلی باشد که وزن انسان و یا مصالح مختلف را بتواند تحمل کند.

استانداردهای مورد استفاده کارخانه لوله و پروفیل گل نرده

محصولات مجموعه گل نرده تهران مطابق با استانداردهای فنی زیر تولید و برای فروش به بازار ارائه می شوند:

  • DIN 2440
  • DIN 2441
  • (BS 1387 (l.m.h
  • استانداد ملی ISIRI 3360
  • استاندارد ملی ISIRI 3765

محصولات پس از خروج از خطوط تولیدی در واحدهای کنترل کیفی تحت بررسی و آنالیز قرار گرفته تا کیفیت نهایی آن ها تایید شود.

این عملیات در واحدهای کوانتومتری، شیمی، مکانیک و کالیبراسیون صورت می گیرد. از مهم ترین آزمایش های صورت گرفته روی نمونه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازرسی مواد اولیه
  • بازرسی تولید و برش
  • آزمایشات ادی کارنت
  • و…

قیمت پروفیل گل نرده

اگر قصد خرید محصولات شرکت لوله و پروفیل گل نرده را دارید به دلیل نوسانات بازار استعلام قیمت پروفیل ساختمانی گل نرده الزامی است. شما می‌توانید قیمت روز تمامی محصولات شرکت را در آهنک مشاهده کنید. جهت خرید و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در آهنک تماس بگیرید.

چمع بندی پایانی

تمامی محصولا کارخانه پروفیل گل نرده از کیفیت بالایی برخوردار است و روانه بازار می شود. توجه داشته باشید از مواد مرغوب و با کیفیتی در ساخت و تولید این محصولات استفاده شده است. به گونه‌ای که محصول نهایی با کیفیت و همچنین دارای استانداردهای لازم می باشد و توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار شود. امروزه در سراسر سطح خاورمیانه از محصولات تولیدی کارخانه گل نرده استفاده می شود.

سوالات متداول

کاربردهای لوله داربست شرکت لوله و پروفیل گل نرده چیست؟

برای رنگ کاری ساختمان ها از لوله داربست استفاده می شود – یکی دیگر از موارد استفاده از لوله های داربست ساختن نما می باشد – البته که در کشیدن نقاشی های خاص بر روی برخی مکان ها نیز از لوله داربست استفاده می ‌کنند – برای نصب شیروانی و تمیز بودن شیشه ها و پنجره ها نیز گاهی از لوله داربست استفاده می شود.

محصولات کارخانه لوله و پروفیل گل نرده چیست؟

پروفیل های مخصوص درب و پنجره – لوله های فولادی انتقال آب و گاز به صورت خانگی و شهری – تولید لوله های صنعتی با هدف تامین سبد فولادی کشور – قوطی های متنوع در اشکال مربع و مستطیلی – تولید انواع مقاطع باز

محصولات خریداری شده از آهنک تا چند روز بعد تحویل داده می‌شوند؟

با توجه به موجودی کارخانه و انبار آهنک در تهران از 1 تا 7 روز کاری فرایند بارگیری تا تحویل بار انجام میشود.