معاملات میلگرد در بورس کالا 17 آذر 1400-آهنک

معاملات میلگرد آجدار نیز در بورس کالا همانند شمش با استقبال خوبی مواجه شد. دلیل این استقبال خوب را می‌توان در کاهش حدود ۳۱۰ تومانی نرخ پایه این محصول جستجو کرد. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا به صورت کامل گزارشی از معاملات میلگرد امروز در رینگ صنعتی بورس کالا تقدیم حضورتان کنیم.

اگر هم علاقه مند به دیدن معاملات شمش بلوم دیروز در بورس کالا هستید بر روی لینک معاملات شمش در هفته سوم آذر کلیک کنید.

گزارش معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا ( هفته سوم آذر ماه)

ما جدول معاملات امروز میلگرد در رینگ صنعتی بورس کالا را برای شما آماده کردیم. امروز در مجموع ۴۸ عرضه به رقابت پرداختند، که فقط ۷ عرضه اقبالی در فروش پیدا نکردند.

[table id=23 responsive=”scroll” /]

خروجی معاملات میلگرد در بورس کالا

در هفته سوم آذر ماه ۱۴۰۰ در مجموع ۸۶،۲۸۹ تن میلگرد آجدار شاخه از مجموع ۱۲۲،۹۰۳ تن کل عرضه به فروش رفته است. این حجم معامله نسبت به کل عرضه نشان دهنده استقبال ۷۰،۲ درصدی از این محصولات است. مجموع ارزش معاملات این هفته ۱۲،۴۸۴،۰۷۶،۵۲۳ هزار ریال برآورد شد.  با تقسیم مجموع ارزش معاملات با میزان خرید میلگرد در این بازار متوجه خواهیم شد که میانگین موزون نرخ پایانی بدون احتساب ارزش افزوده ۱۴۲،۳۶۰ ریال/کیلو است.

معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته سوم آذر 1400 آهنک - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته سوم آذر ۱۴۰۰

 

مقایسه روند قیمت میلگرد بورس کالا با هفته گذشته

 

میانگین قیمت پایانی میلگرد در بورس کالا هفته سوم آذر 1400 - معاملات میلگرد آجدار در بورس کالا هفته سوم آذر ۱۴۰۰

همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم، دلیل این استقبال خوب کاهش نرخ پایه میلگرد در بورس کالاست. معاملات ضعیف میلگرد در هفته دوم آذر باعث شد تا نرخ پایه این محصول با کاهشی ۳۱۰ تومانی همراه شود. این کاهش قیمت میلگرد فرصت مناسبی را در این هفته برای خریداران میلگرد بورسی ایجاد کرد.

در روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ با توجه به حجم و ارزش معاملات میانگین موزون نرخ پایانی با احتساب ارزش افزوده حدود کیلویی ۱۵،۵۱۵ تومان/کیلو  برآورد شده که در مقایسه با متوسط نرخ پایه این هفته (حدود ۱۵،۴۳۰ تومان )، افزایش ۸۰ تومانی را نشان می‌دهد. یعنی معامله گران در جریان رقابت، میلگرد در بورس کالا را ۸۰ تومان بالاتر از نرخ پایه این محصول خرید کردند.

با تفریق مقایسه نرخ پایانی این هفته (۱۴۲،۳۶۰ریال) بدون ارزش افزوده با نرخ پایانی هفته گذشته (۱۴۲،۵۴۶ ریال) متوجه خواهیم شد که نرخ پایانی این هفته توام با کاهشی ۲۰تومانی بوده است.

خرید میلگرد آجدار از آهنک

آهنک یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع آهن آلات ساختمانی و انواع میلگرد است. ما با بیش از 60 سال سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات و وجود انبارهای مختلف در سراسر کشور می‌توانیم تجربه یک خرید راحت، بدون واسطه با قیمت مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان و مقرون به صرفه میلگرد روی آهنک حساب کنید. برای مشاهده اطلاعات و ثبت سفارش بر روی قیمت میلگرد کلیک کنید.