7 تولید کننده برتر میلگرد بستر ایران + نکاتی درمورد خرید میلگرد بستر

با قطعیت می‌توان میلگردها را در دسته مصالح مهم و کلیدی ساخت سازه قرار داد. همین جمله بیانگر اهمیت این ابزار ساخت و ساز است و ضرورت آشنایی با آن را برای سازندگان نشان می‌دهد. در دنیای امروز نیز با توجه به پیشرفت فناوری‌های مختلف در صنعت تولید محصولات فولادی، میلگردها را می‌توان در انواع و شکل‌های مختلفی یافت. از این محصولات می‌توان به میلگرد ترانس، حرارتی، ادکا و … اشاره کرد. نوع دیگری از میلگردها نیز وجود دارد که آن را با نام میلگرد بستر می‌شناسیم. این سازه فولادی اهمیت بسیاری در ساخت انواع بنا و سازه دارد.

ما قبلا در مقاله میلگرد بستر چیست؟ به تشریح کامل این ابزار ساخت پرداخته بودیم. اینک در این مقاله قصد داریم تا ضمن آشنایی کلی، به معرفی برترین تولیدکنندگان میلگرد بستر بپردازیم و نکاتی را درمورد قیمت و خرید این محصول بیان کنیم. زیرا که اطلاع از قیمت میلگرد و آشنایی با تولیدکنندگان برتر این سازه‌های فولادی همواره از دغدغه‌های سازندگان ساختمان‌ها بوده است.

Getting to know bed rebar min - ۷ تولید کننده برتر میلگرد بستر در ایران را بشناسید + قیمت خرید میلگرد بستر

آشنایی با میلگرد بستر

این میلگردها معمولا از جنس استیل هستند و در دسته محصولات مفتولی قرار می‌گیرند. این میلگردها شکلی زیزگزاگ مانند دارند که بین دو میلگرد دیگر قرار می‌گیرد. صخامت این محصولات معمولا به عددی حدود ۴ میلی متر می‌رسد. همچنین این مصالح مفتولی، ضد زنگ، ضد فرسایش و بسیار مقاوم و مستحکم هستند. کاربرد اصلی این محصولات نیز تقویت دیواره‌هایی که با آجر یا بلوک بنا شده‌اند می‌باشد. همچنین این سازه‌ استیلی برای متصل کردن دیوارها یا سازه‌هایی که با ترک یا شکستگی از هم جدا شده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سازه‌ها به شکل آجدار هستند و از سال ۱۸۱۳ میلادی مورد استفاده قرار گرفتند. رفته رفته محبوبیت این محصول افزایش یافت تا اینکه در سال‌های اخیر، استفاده از این محصولات مفتولی در آیین نامه ساختمانی تنظیم شد و بسیاری از سازندگان به استفاده از میلگرد بستر برای ساخت پروژها‌ی خود روی آوردند. این اطلاعات، خلاصه‌ای از معرفی این سازه کاربردی، ویژگی‌ها، کاربردها، تاریخچه آن بود. اینک به سراغ برترین تولید کنندگان این کالای ساختمانی برویم.

Top 7 bed rebar producers in Iran min - ۷ تولید کننده برتر میلگرد بستر در ایران را بشناسید + قیمت خرید میلگرد بستر

معرفی تولیدکنندگان برتر میلگرد بستر

امروزه بسیاری از کارگاه‌های تولیدی بزرگ و کوچک اقدام به تولید و عرضه این میلگردهای مفتولی می‌کنند. میلگرد بستر هر کارخانه نیز ممکن است روش تولید و قیمت متفاوتی داشته باشد. ما در این بخش قصد داریم تا ۷ مورد از برترین کارخانه‌های عرضه‌کننده میلگرد بستر را به شما معرفی کنیم. این ۷ تولیدی را می‌توان از نظر روش ساخت،‌ ضمانت و حتی قیمت از برترین برندهای عرضه‌کننده این محصولات مفتولی دانست.

۱. شرکت تولیدی فراسازان آویژه

کارخانه آویژه فعالیت خود را به طور رسمی از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد. این کارخانه اقدام به تولید محصولاتی که به مقاومت ساختمان‌ها کمک و در حفظ آن‌ها در برابر انواع حوادث مانند زلزله اثر می‌گذارد، می‌کند. میلگرد بستر ساده و میلگرد بستر تسمه‌ای را می‌توان از برترین محصولات این برند صنعتی دانست. علاوه بر این محصولات، تولیدی آویژه اقدام به عرضه قطعات نگهدارنده نما، قلاب، گیره، بست رادیکالی و ابزار این‌چنینی می‌کند. فراسازان آویژه نمایندگی‌های متعددی در سراسر کشور دارد و دفتر مرکزی این کارخانه در استان تهران واقع شده است. از این رو تهیه کردن محصولات این برند سخت و پرهزینه نیست.

۲. تولیدی میلگرد آهن پویا

آهن پویا نیز سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرد. شرکت پویا صادرات نقش جهان اقدام به تولید انواع محصولات فولادی و چدنی می‌کند. محصولات آهن پویا شامل طیف وسیعی مانند انواع میلگرد و تیرآهن‌ها می‌شود. این شرکت در استان اصفهان واقع شده و گزینه خوبی برای خریداران مرکز کشور می‌باشد. محصولات این کارخانه جزو کالاهای مقاوم بازار آهن و مصالح می‌باشد.

۳. تولیدی میلگرد بستر رفیع سازه

شرکت رفیع سازه که آن را با نام شرکت یکتا تیرچه نیز می‌شناسیم، در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه محصولات تخصصی بازار فولاد و حوزه ساخت و ساز را تولید و عرضه می‌کند. قلاب، گیره و میلگرد بستر نیز از سایر تولیدات این کارخانه می‌باشد. این کارخانه در اراک واقع شده و امکان ارسال سریع محصولات به مرکز و نقاط غربی کشور را دارد.

۴. کارخانه میلگرد بستر تکنو وال پست

تکنو وال‌پست از کارخانه‌های تخصصی ساخت میلگرد بستر است. از این رو محصولات تولید شده از این کارخانه با ظرافت و دقت زیادی ساخته می‌شوند. این مجموعه علاوه بر تولید و عرضه میلگرد بستر، به مشاوره سازندگان و طراحی سازه‌ها نیز می‌پردازد. دفتر مرکزی تکنو وال پست در استان تهران واقع شده است. در آبان ماه سال ۱۴۰۱، می‌توان میلگردهای بستر این کارخانه را با قیمتی حدود ۳۰ هزار تومان تهیه کرد. همچنین محصولات شرکت تکنو وال پست را می‌توان به صورت اینترنتی از سایت این شرکت خریداری کرد.

۵. کارخانه فولاد داتیس سپاهان

محصولاتی با نام تجاری سپاهان که در اصفهان واقع شده‌اند، همواره از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین کالاهای صنعتی و ساختمانی بوده‌اند. فولاد داتیس سپاهان نیز از سال ۱۳۷۰ اقدام به تولید انواع قطعات فولادی و چدنی و انواع ابزار ساخت و ساز کرد. میلگردهای آجدار داتیس جزو مشهورترین میلگردهای آجدار بازار آهن امروز محسوب می‌شوند.

۶. کارخانه میلگرد بستر برات‌لو

ششمین مورد از برترین تولیدکنندگان میلگرد بستر، در استان تهران واقع شده است. این کارخانه حدود ۲۰ سال است که در تولید انواع محصولات فلزی فعالیت دارد. خرید از کارخانه برات‌لو گزینه خوبی برای سازندگانی که در تهران و کرج و اطراف این دو شهر وجود دارند می‌باشد. زیرا که کارخانه برات‌لو، اطراف رباط کریم واقع شده است.

۷. آوین صنعت اراک، از تولیدکنندگان تخصصی میلگرد بستر

آوین صنعت اراک آخرین کارخانه‌ای است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. این شرکت اراکی جزو کارخانه‌های جدید ساخت محصولات فلزی محسوب می‌شود زیرا در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. با این حال آوین صنعت توانسته با ارتقای کیفیت و عرضه محصول مرغوب به بازار، نام خود را میان برترین تولیدکنندگان میلگرد بستر جای دهد. این کارخانه به شکل تخصصی به تولید میلگرد بستر می‌پردازد و محصول دیگری به جز این سازه‌های آجدار مفتولی را تولید نمی‌کند. آوین صنعت یکی از بروزترین و دقیق‌ترین کارخانه‌های این میلگردهای مفتولی می‌باشد.

ما در این بخش سعی کردیم تا شما را با برندهای برتر میلگرد بستر آشنا کنیم. اگر قصد آشنایی بیشتر با این کارخانه‌ها را دارید یا نیاز به مشاهده و مطالعه اطلاعات سایر شرکت‌ها دارید‌، می‌توانید صفحه کارخانه‌ها را در سایت آهنک مشاهده کنید. شما در این قسمت می‌توانید کارخانه‌ها را بر اساس اسم و شهر آن‌ها بیابید و از محصولات و راه‌های ارتباطی این تولیدی‌های مطلع شوید. در ادامه به بیان نکاتی درمورد قیمت و خرید میلگرد بستر می‌پردازیم.

rebar ahanak 150x150 - ۷ تولید کننده برتر میلگرد بستر در ایران را بشناسید + قیمت خرید میلگرد بستر

خرید میلگرد

شروع قیمت 22,350 تومان
آرشیو قیمتی میلگرد

قیمت و خرید میلگرد بستر

قیمت این محصولات به عوامل متعددی همچون هزینه حمل و نقل، قیمت ورق‌های فولادی،‌قیمت نفت، درصد تورم و … بستگی دارد. با این همه، در آبان ماه سال ۱۴۰۱ می‌توان با مبلغی حدود ۳۰ هزار تومان، یک کیلوگرم میلگرد بستر خریداری کرد. فراموش نکنید که در سایت آهنک شما می‌توانید به شکل روزانه از قیمت محصولاتی همچون میلگرد، تیرآهن، نبشی و … آگاه شوید.

برای خرید این میلگردهای مفتولی باید همواره نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. برای مثال، جهت جلوگیری از افزایش هزینه‌های حمل و نقل باید فاصله خود با فروشنده را در نظر داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که محصولات خریداری شده را با چیزی که سفارش داده‌اید بسنجید و یا از انبار و فضایی که برای نگهداری از این سازه‌های استیلی آماده کرده‌اید، اطمینان کافی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این مورد می‌توانید مقاله نکات طلایی انبار کردن میلگرد را در وبلاگ آهنک مطالعه کنید. شما در سایت آهنک نیز می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید و با گذراندن چند مرحله ساده خرید خود را نهایی کنید. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری هستید می‌توانید راهنمای خرید میلگرد را در سایت آهنک مطالعه کنید.

اگر برای خرید انواع محصولات موجود بر روی وبسایت آهنک نیاز به مشاوره دارید، متخصصین ما در آهنک با شماره ۹۱۰۰۶۰۰۷-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر آشنایی با برترین تولیدکنندگان میلگرد بستر در ایران، به طور کلی، میلگردهای بستر را معرفی کنیم و توضیحاتی درمورد قیمت و خرید این محصولات مفتولی ارایه کنیم. امیدواریم که با خواندن این مقاله به خوبی با این نکات آشنا شده باشید. شما می‌توانید سوالات و دیدگاه‌های خود در مورد این مقاله را در بخش نظرات برای ما بنویسید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو خواهیم بود.