معاملات شمش بلوم در بورس کالا-آهنک

معاملات شمش بورس کالا در هفته اول آذر ماه ۱۴۰۰ انجام گرفت. طبق روال معمول قرار است بررسی کاملی از این معاملات در بستر بورس کالا تقدیم حضورتان کنیم. بعلاوه بعد از گزارش مفصل در مورد این معاملات روند تغییرات قیمت شمش را با هفته پیش مقاسیه خواهیم کرد.

گزارش معاملات امروز شمش در بورس کالا

در جدول زیر تمامی معاملات انجام شده در بورس کالا را برای شما آماده کردیم. کارخانه‌ای‌هایی که عرضه آن‌ها با استقبال مواجه نشده است، هم در جدول وجود دارند که دارای میانگین موزون نرخ پایانی، ارزش معامله و حجم عرضه نیستند.

[table id=16 /]

نتیجه گیری از معاملات شمش بلوم در بورس کالا (هفته اول آذر)

 

Artboard – 185 2 300x300 - معاملات شمش بورس کالا هفته اول آذر ۱۴۰۰

در روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ آذر ماه مقدار ۸۶،۷۴۰ تن شمش بلوم در بورس کالا از ۱۳۰،۷۰۰ تن حجم کل عرضه به فروش رفت. درصد استقبال از محصولات نسبت به کل عرضه حدود ۶۶،۴ درصد است. این ارقام نشان‌دهنده استقبال کم خریداران شمش نسبت به هفته گذشته است.

Artboard – 184 2 300x300 - معاملات شمش بورس کالا هفته اول آذر ۱۴۰۰

 

 

نرخ میانگین موزون پایانی ۱۳۲،۰۷۳ ریال/کیلو (بدون ارزش افزوده) و حدود ۱۴،۴۰۰ تومان با ارزش افزوده برآورد شده است.

میانگین نرخ پایه شمش بلوم در این هفته ۱۳۶،۰۹۳ ریال بود که با تفریق نرخ میانگین موزون پایانی با این عدد متوجه افزایش ۴۵  تومانی  نرخ شمش می‌شویم. یعنی شمش امروز حدود ۴۵ تومان بالاتر از نرخ پایه اعلامی فروخته شده است.

اما با مقایسه نرخ پایانی شمش در هفته گذشته که معادل  ۱۳۶،۸۳۰ریال بوده با نرخ پایانی معاملات شمش در این هفته متوجه کاهش قیمت ۴۷۵ تومانی این محصول خواهیم شد.

خرید شمش فولادی از آهنک

آهنک یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع آهن آلات ساختمانی و شمش فولادی است. ما با بیش از 60 سال سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات و وجود انبارهای مختلف در سراسر کشور می‌توانیم تجربه یک خرید راحت، بدون واسطه با قیمت مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شمش روی آهنک حساب کنید. برای مشاهده اطلاعات و ثبت سفارش بر روی قیمت شمش کلیک کنید.