معاملات شمش بلوم در بورس کالا هفته آخر آبان 1400

معاملات شمش در بورس کالا از آنجایی بسیار مهم است که به طور مستقیم بر روی قیمت گذاری انواع مقاطع فولادی تاثیر می‌گذارد. در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ طبق روال هر هفته (سه شنبه‌ها) معاملات این کالای اساسی انجام گرفت. با ما همراه بمانید تا به صورت کامل گزارش مفصلی از تالار صنعتی بورس کالا در هفته چهارم آبان ارائه کنیم.

گزارش معاملات امروز شمش در بورس کالا

در جدول زیر تمامی معاملات انجام شده در بورس کالا را برای شما آماده کردیم. کارخانه‌ای‌هایی که عرضه آن‌ها با استقبال مواجه نشده است، هم در جدول وجود دارند که دارای میانگین موزون نرخ پایانی، ارزش معامله و حجم عرضه نیستند.

[table id=13 responsive=”scroll”/]

نتیجه گیری از معاملات شمش بلوم در بورس کالا (هفته آخر آبان)

Artboard – 185 300x300 - معاملات شمش بورس کالا هفته آخر آبان ۱۴۰۰

 

در روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۵ آبان ماه مقدار ۱۰۴،۷۱۰ تن شمش بلوم در بورس کالا از مجموع۱۳۸،۷۱۰ تن حجم کل عرضه به فروش رفت.

Artboard – 184 300x300 - معاملات شمش بورس کالا هفته آخر آبان ۱۴۰۰

 

درصد استقبال از محصولات نسبت به کل عرضه حدود ۷۵.۵ درصد است. نرخ میانگین موزون پایانی ۱۳۶،۸۳۰ ریال/کیلو (بدون ارزش افزوده)

و حدود  ۱۴،۹۱۵ تومان با ارزش افزوده برآورد شده است.

میانگین نرخ پایه شمش بلوم در این هفته ۱۳۶،۰۹۳ ریال بود که با تفریق نرخ میانگین موزون پایانی با این عدد متوجه افزایش ۷۰ تومانی نرخ شمش می‌شویم.

اما با مقایسه نرخ پایانی شمش در هفته گذشته که معادل  ۱۳۹،۰۷۳ ریال بوده با نرخ پایانی معاملات شمش در این هفته متوجه کاهش قیمت ۲۲۵ تومانی این محصول خواهیم شد.

خرید شمش فولادی از آهنک

آهنک یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین خرید انواع آهن آلات ساختمانی و شمش فولادی است. ما با بیش از 60 سال سابقه در زمینه فروش انواع آهن آلات و وجود انبارهای مختلف در سراسر کشور می‌توانیم تجربه یک خرید راحت، بدون واسطه با قیمت مناسب را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید شمش روی آهنک حساب کنید. برای مشاهده اطلاعات و ثبت سفارش بر روی قیمت شمش کلیک کنید.