کیفیت میلگرد سیرجان

کیفیت میلگرد سیرجان بسیار خوب است. میلگرد یکی از مواد و مصالح مورد نیاز در ساخت انواع ساختمان ها، پل ها و … می باشد به عبارت دیگر میلگرد ها در کیفیت بتن نقش به سزایی دارند، در نتیجه کیفیت و استحکام میلگرد ها به شدت اهمیت دارد. از انواع میلگرد ها می توان به میلگرد های آجدار، میلگرد های ساده و میلگرد های گالوانیزه و … اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی دارند. میلگرد ها توسط شرکت ها و کارخانه های متعددی تولید شده اند. یکی از انواع میلگرد های تولید شده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همچنین توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد، میلگرد سیرجان می باشد. میلگرد سیرجان یکی از میلگرد های مرغوب می باشد که در اینجا قصد داریم به معرفی این نوع میلگرد بپردازیم و همچنین کیفیت آن را ارزیابی و میزان تولید آن را نیز بیان خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت میلگرد سیرجان به فروشگاه اینترنتی آهنک مراجعه نمایید.

sirjan rebar quality 3 - کیفیت میلگرد سیرجان

قیمت به روز آهن را از آهنک بخواهید

ارزیابی کیفیت میلگرد سیرجان

میلگرد سیرجان مانند سایر میلگرد ها انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به میلگرد آجدار مارپیچ سیرجان، میلگرد آجدار جناقی سیرجان، میلگرد آجدار مرکب سیرجان و … اشاره کرد که هر کدام مشخصات منحصر به فردی داشته و کیفیت هر کدام با دیگری متفاوت خواهد بود. از مشخصات شیمیایی میلگرد ها می توان به وزن آن ها، میزان کربن موجود در آن ها و همچنین میزان سیسیلیم، منگنز، فسفر، گوگرد و … اشاره کرد که میزان هر کدام در ساختار هر کدام از میلگرد های نامبرده متفاوت می باشد. در ساختار میلگرد های آجدار مارپیچ از 23/0 تا 27/0 کربن، 55/0 تا 60/0 سیسیلیم، از 3/1 تا 6/1 منگنز، از 040/0 تا 045/0 فسفر و …. استفاده شده است که به استحکام میلگرد ها کمک می کنند. نوع دیگری از میلگرد های سیرجان، میلگرد های آجدار جناقی می باشند که در ساختار آن از 30/0 تا 37/0 کربن، از 55/0 تا 60/0 سیسیلیم، از 3/1 تا 5/1 منگنز و …. استفاده شده است. برای ارزیابی کیفیت میلگرد سیرجان باید گفت کیفیت انواع میلگرد های سیرجان تولید شده، با توجه به ساختار آن ها و مواد موجود در آن متفاوت می باشد. به طور کلی می توان گفت میلگرد سیرجان کیفیت بالایی دارد، در نتیجه توانسته جایگاه ویژه ای را پیدا کند. میلگرد A3 سایز 25 سیرجان یکی از انواع میلگرد های سیرجان می باشد که میزان تنش گسیختگی آن حدود 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تنش جاری این نوع میلگرد ها حدود 4000 کیلوگرم بر سانتی متر است، در نتیجه با وارد شدن فشار های حاصل میلگرد ها تغییر شکل می دهند و به حالت اولیه باز نخواهند گشت. میلگرد های سیرجان استفاده های مختلف و متنوعی دارند که عمده مصرف آن ها مربوط به اجرای بتن ساختمان ها می باشد و به عبارتی از انواع میلگرد در بتن می باشد.

sirjan rebar quality 2 - کیفیت میلگرد سیرجان

میزان تولید میلگرد سیرجان

هر ساله میزان تولید میلگرد ها تغییر می کند. در حقیقت در هر سال ممکن است میزان تولید انواع میلگرد ها افزایش یابد و یا کاهش یابد که هر کدام دلایل مختلف و منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر می باشد که میزان تولید میلگرد سیرجان در سال جاری به شدت کاهش یافته است و به پایین ترین سطح خود رسیده است. یکی از دلایل کاهش میزان تولید میلگرد های سیرجان، تمرکز فروشندگان روی رشد بازار داخلی می باشد از دیگر دلایل کاهش نرخ و یا میزان تولید میلگرد های سیرجان می توان به افزایش نرخ فولاد اشاره کرد که در قیمت نهایی میلگرد های تولید شده تاثیر گذار خواهد بود. ناگفته نماند که تولید این نوع میلگرد ها در حال حاضر رو به افزایش است.

قیمت میلگرد سیرجان حدید جنوب به عوامل مختلفی بستگی دارد به عبارت دیگر از عوامل موثر در قیمت نهایی انواع میلگرد ها مانند میلگرد سیرجان می توان به وزن نهایی میلگرد ها، نوع آن ها، کیفیت نهایی میلگرد، قیمت اولیه فولاد و یا فلز های مصرفی، نوع فرآوری آن ها و … اشاره کرد. موارد نامبرده با قیمت نهایی محصول رابطه مستقیم دارند.