لوگو-فولاد-قزوین-آهنک

کارخانه فولاد قزوین

قزوین
کارخانه فولاد قزوین واقع در قزوین در سال 1380 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 20, میلگرد آجدار, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قزوین, تاکستان-کیلومتر5 جاده ابهر
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد قزوین-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد قزوین

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد قزوین

1403/02/07 - 12:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 8 آجدار A2 قزوین 8A2 25,150 تومان
میلگرد 10 آجدار A2 قزوین 10A2 24,900 تومان
میلگرد 12 آجدار A2 قزوین 12A2 24,900 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 قزوین 14A3 24,650 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 قزوین 16A3 24,650 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 قزوین 18A3 24,650 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 قزوین 20A3 24,650 تومان

کارخانه فولاد قزوین با مدیریت آقای حسن پور در سال 1380 تاسیس شد. کارخانه فولاد قزوین به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید میلگردهای فولادی می باشد. این کارخانه به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و نزدیک بودن به تهران و همچنین ظرفیت بالای تولید شمش فولادی، انواع میلگرد و لوله های جداره چاه، یکی از بهترین تولیدکنندگان مقاطع و محصولات فولادی است. این کارخانه در شهر تاکستان استان قزوین و در 5 کیلومتری جاده تاکستان به ابهر قرار دارد.
معرفی کارخانه فولاد قزوین
مجتمع فولاد خاورمیانه که با نام میلگرد قزوین شناخته شده است، در زمینه تولید میلگردهای آجدار با استاندارد A2  فعالیت میکند. این کارخانه در شهرستان تاکستان، کیلومتر 5 جاده ابهر واقع شده است. کارخانه فولاد پارس قزوین میلگردهای آجدار سایز 8، 10، 12 استاندارد A2  تولید می کند که میلگرد آجدار سایز 8 آن در بازار آهن بیشتر از سایر کارخانه ها دیده می شود. تغییر شکل نسبی پلاستیکی میلگرد قزوین  18 درصد بوده  و برای استفاده در مصارف خاص ساختمان مناسب می باشد. آج های این محصول بصورت مارپیچ می باشد و برای مکان هایی که سازه با تغییر شکل مواجه است، مناسب نیست چراکه عملیات جوشکاری در آن ممنوع می باشد.
محصولات کارخانه فولاد قزوین
میلگرد فولاد قزوین با گرید A2: این میلگردها در دسته محصولات نیمه سخت با آج ساده قرار می گیرند و از لحاظ طبقه بندی در رده S340 قرار می گیرد. مقاومت میلگردهای A2 نسبت به نوع A1 کمتر بوده و در دسته میلگردهای ساختمانی قرار دارد و در کاربردهایی که عملکرد برشی داشته مانند کمرکش های دیوارهای برشی و خاموت ها مورد استفاده قرار می گیرند. تنش جاری میلگرد فولاد قزوین در حدود 3000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی آن در حدود 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. جوشکاری بر روی میلگردهای گرید A2 توصیه نمی شود و لازم است در صورت امکان از جوشکاری بر روی آن ها جلوگیری کنید همچنین تغییر شکل پلاستیکی آن در محدوده 19 درصد می باشد.
لازم به ذکر است که در هنگام خرید بایستی با تفاوت های ظاهری نوع A2 و A3 آشنایی کامل داشته باشید. شکل آج گرید A2 به صورت منفرد و موازی می باشد ولی آج ها در گرید A3 به صورت ضربدری و هفت و هشت هستند. میلگردهای گرید A3 تردتر و شکننده تر می باشند ولی نوع A2 انعطاف پذیری بیشتری دارد.
به طور کلی کارخانه فولاد قزوین به دلیل نزدیکی به تهران و غرب کشور و ظرفیت بالای تولید میلگرد یکی از کارخانجات برتر در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی می باشد که علاوه بر میلگرد، قادر به تولید انواع لوله جدار چاه و شمش فولادی نیز می باشد.
محصولات کارخانه فولاد قزوین عبارتند از:
میلگرد آجدار فولاد قزوین:

میلگرد 8 آجدار
میلگردهای 10 آجدار
میلگرد 12 آجدار
میلگردهای 14 آجدار
میلگرد 16 آجدار
میلگردهای 18 آجدار
میلگرد 20 آجدار

مشخصات میلگرد فولاد قزوین
میلگردهای تولید شده در کارخانه فولاد قزوین طبق استاندارد A2 روسی تولید می شود که از نوع آجدار ساده می باشد. شکل آج این میلگرد ها به شکل منفرد و موازی می باشد. این میلگرد ها در طبقه محصولات نیمه سخت قرار داردو دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به میلگردهای تولید شده با گرید A3 دارند. این میلگرد ها دارای تنش گسیختگی 5000 کیلوگرم بر سانتمتر مربع هستند و مقاومت تسلیم آن 3400 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد. تولیدات این شرکت در سایز 8 الی 20 میلیمتر تولید و به بازار فروش عرضه می شوند.
قیمت میلگرد فولاد قزوین
میلگرد های تولید شده در کارخانه فولاد قزوین برای مصرف در صنعت ساختمان سازی مناسب است و از جمله کاربرد های آن استفاده در خاموت ها و دیوارهای برشی می باشد. با توجه به ساختار میلگردهای تولید شده با استاندارد گرید A2 توصیه می شود از انجام جوشکاری بر روی آنها پرهیز کنید.
از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت انواع میلگرد، وزن آن می باشد که با توجه به نوع و ضخامت میلگرد متغییر است. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع میلگرد با توجه به کاربرد مورد نظر پس از مشاوره با کارشناسان با تجربه آهنک، اقدام به خرید نمایید.
امروزه با توجه به وجود محصولات تقلبی با کیفیت پایین در بازار، پیشنهاد ما به شما خرید میلگرد و محصولات فولادی از مراکز و فروشگاه های معتبر می باشد. یکی از دلایل نشان دهنده محبوبیت مراکز فروش محصولات فولادی از قبیل میلگرد، اقبال عمومی به خرید از این مراکز می باشد. مرکز فروش محصولات فولادی آهنک با داشتن مشتریان از سراسر ایران عزیز، مفتخر به جلب اعتماد مشتریان خود می باشد.
قیمت محصولات فولاد قزوین
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد قزوین مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولاد قزوین را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد قزوین از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.