لوگو نیک صدرای توس-آهنک

کارخانه نیک صدرای توس

خراسان رضوی
کارخانه نیک صدرای توس واقع در خراسان رضوی در سال 1390 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
خراسان رضوی, مشهد - کیلومتر 22 جاده مشهد - قوچان- شهرک صنعتی فن آوریهای برتر - صنعت 9 - قطعات 257-258-271
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد نیک صدرای توس-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

نیک صدرای توس

قیمت بدون ارزش افزوده

فولاد نیک صدرای توس یکی از تولید کنندگان میلگرد در سطح کشور می باشد. این مجتمع فعالیت خود را در سال 1390 آغاز نمود و در حال حاضر نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان میلگرد های فولادی ساده و آجدار می باشد. محصولاتی که توسط صدرای توس تولید می شوند دارای سایز بندی های 12 تا 32 میل و ظرفیت تولید 60 هزار تن است.

معرفی مجتمع فولاد نیک صدرای توس

مجتمع فولادنیک صدرای توس در سال 1390 تاسیس گردید. این واحد تولیدی زیر نظر سید احمد رضوی نیک واقع در کیلومتر 22 جاده مشهد به فعالیت می پردازد. محصولات این کارخانه از سایز 12 الی 32 با استاندارد A3 می باشد که ظرفیت اسمی تولید آن 250 هزار تن در سال می باشد.

این کارخانه به منظور پیشرفت روز افزون خود، بر روی طرح های توسعه برنامه ریزی کرده است. از جمله این طرح ها می توان به خط ذوب با ظرفیت 140 هزار تنی و دو خط نورد به ظرفیت 60 هزار تنی اشاره کرد. شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت میلگرد آجدار نیک صدرای توس به سایت آهنک مراجعه کرده و یا به منظور خرید میلگرد آجدار نیک صدرای توس با کارشناسان ما در تماس باشید.

محصولات مجتمع نیک صدرای توس

این واحد صنعتی با استناد بر استانداردهای ملی و بین المللی اقدام به تولید میلگردهای آجدار مرغوب از سایز 12 تا 32 میلیمتر کرده است. میلگرد آجدار نیک صدرای توس به هر دو صورت شاخه ای و یا به صورت کلاف از جنس فولاد ساده کربنی و یا کم آلیاژی تولید و روانه بازار می شود. از مشخصات فنی این محصولات تولید آن در گرید A3 بوده به این معنا که آج های این نوع میلگرد به شکل آج جناقی می باشد و از مشخصه های آن آج 400 است.

از مشخصات فنی میلگرد A3 می توان به تنش جاری آن که برابر با 4 هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی که برابر است با 6 هزار کیلوگرم بر سانتی متر مربع اشاره کرد. علاوه بر آن این میلگرد دارای 14 درصد تنش نسبی پلاستیکی است که به همین دلیل محصول مناسبی جهت استفاده در کاربردهای طولی و یا ساختمان سازی بوده و برای آهنگری و جوشکاری و یا خمکاری با زاویه های تند مناسب نمی باشد. ناگفته نماند از انجام عملیات جوشکاری بر روی این گرید از میلگرد خودداری کرده و بیشتر این میلگرد را برای کاربردهای طولی در ساختمان سازی و ستون گذاری مورد استفاده قرار دهید.

شرکت نیک صدرای توس به منظور سهولت در شناخت مقاطع فولادی تولید شده خود علامت اختصاری N.S.T.C را بر روی سطح میلگرد های خود حک کرده تا مشتریان تنها با نگاهی بر روی این مقاطع، میلگرد نیک صدرای توس را از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار بشناسند.

قیمت میلگرد در مشهد

مشهد فولاد فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید مقاطع فولادی آغاز نموده است. این کارخانه یکی از مراجع تخصصی قیمت فولاد می باشد. فعالیت های مجتمع مشهد فولاد به گونه ای است که توانسته است سهم وسیعی از بازار فولاد کشور را در اختیار بگیرد. تمامی محصولات تولیدی از بالاترین کیفیت محصولات برخوردار می باشند و همه مواد اولیه از برترین برند ها خریداری و برای تولیدات محصولات مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت اهن در مشهد

شما می توانید بروز ترین قیمت اهن در مشهد را از سایت آهن الات آهنک مشاهده نمایید. از جمله مزیت هایی که این محصولات دارند می توان به تنوع بالا، قیمت مناسب، کیفیت عالی، ارسال به موقع و ….. اشاره کرد. تمامی قیمت ها بصورت روزانه تغییر می کنند. شما می توانید برای دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و محصولی متناسب با نیازتان خریداری نمایید.

قیمت محصولات فولاد نیک صدرای توس

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد نیک صدرای توس مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات فولاد نیک صدرای توس را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی نیک صدرای توس از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.