لوگو-فولاد-ارگ-تبریز-آهنک

کارخانه ارگ تبریز

آذربایجان شرقی
کارخانه ارگ تبریز واقع در آذربایجان شرقی در سال 1386 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, تبریز، جاده صوفیان، شهرک سرمایه گذاری خارجی، خیابان آسیای 2، اوپک غربی
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد ارگ تبریز-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

ارگ تبریز

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد ارگ تبریز

1403/02/07 - 07:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A3 ارگ تبریز 10A3 25,150 تومان
میلگرد 12 آجدار A3 ارگ تبریز 12A3 25,150 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 ارگ تبریز 14A3 23,800 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 ارگ تبریز 16A3 25,100 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 ارگ تبریز 18A3 25,100 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 ارگ تبریز 20A3 24,000 تومان
میلگرد 22 آجدار A3 ارگ تبریز 22A3 24,000 تومان
میلگرد 25 آجدار A3 ارگ تبریز 25A3 24,000 تومان

کارخانه فولاد ارگ تبریز در سال 1386 در اداره املاک تبریز به شمارۀ 21629 به ثبت رسید و بعد از انجام کارهای لازم جهت هم‌سطح سازی و آماده‌سازی زمین به‌منظور ایجاد سوله و خط تولید، در سال 1388 مراحل نصب و راه‌اندازی خط تولید را به انجام رسانید. بعد از تکمیل خط تولید، ریخته‌گری چدن و چدن نشکن (داکتیل) در اواخر سال 1388 بعد از دریافت پروانه تولید چدن و داکتیل، تولید آزمایشی محصولات فولادی را شروع کرد.
معرفی مجتمع فولاد ارگ تبریز
مجتمع فولاد ارگ تبریز در سال 1386 و در استان آذربایجان شرقی – شهر تبریز توسط برادران دقیقی به ثبت رسید. پس از ثبت شرکت با عنوان سهامی خاص، عملیات ساخت و راه اندازی کارخانه در دست اقدام قرار گرفت. پس از گذشت دو سال، خط تولید کارخانه راه اندازی گردید و تولید آزمایشی کارخانه در زمینه تولید داکتیل و چدن آغاز گردید. گسترش و توسعه خط تولید کارخانه در سال 1389 ادامه یافت و در نهایت خط نورد گرم برای تولید شمش فولادی مورد نیاز برای انواع میلگرد راه اندازی شد. در نهایت این مجتمع در سال 1391 موفق به راه اندازی و بهره بردری از خط تولید میلگرد با کیفیتی بالا شد.

در حال حاضر مدیر عامل کارخانه فولاد ارگ تبریز آقای رامین دقیقی می باشند. این شرکت با بهره مندی از پرسنل فنی مجرب و با برگذار کردن دوره های آموزشی برای پرسنل خود گامی بلند در جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود برداشته است.
محصولات مجتمع فولاد ارگ تبریز
میلگردهای تولید شده در مجتمع فولاد ارگ تبریز جز اصلی ترین محصولات این کارخانه است که با استاندارد A3 و در سایز 16 تا 26 میلیمتر تولید و به بازار فروش عرضه می شوند. از میلگرد در سازه های بتنی برای افزایش استحکام بتن مورد استفاده می شود. میلگردهای آجدار جناغی تولید شده در این مجتمع تولیدی دارای درصدهای متفاوتی از سیلسیم، کربن و منگنز در ترکیبات خود هستند.
از دیگر محصولات این مجتمع تولیدی می توان به شمش های فولادی با سایز 125*125 اشاره نمود. بر روی محصولات تولید شده در مجتمع فولاد ارگ تبریز، علامت FAT درج گردیده که نشان از اصالت این محصولات می باشد.
میلگردهای آجدار فولاد ارگ تبریز

میلگرد آجدار با آج مارپیچ یا یکنواخت: این نوع میلگرد از نوع A2 بوده و دلیل میزان کربن کمتر در آن از قابلیت خم پذیری بهتری برخودار است.
میلگردهای آجدار با آج دوکی شکل: این نوع میلگرد در گرید A3 می باشد و کربن آن  بیشتر از میلگرد A2 است و در ساختمان سازی بیشترین کاربرد را دارد.
میلگرد آجدار با آج مرکب: این نوع میلگرد A4 بود و دارای سختی فوق‌العاده زیادی است و در صنعت کاربرد فراوان دارد.

قیمت میلگرد فولاد ارگ تبریز
کلیه محصولات تولید شده در مجتمع فولاد ارگ تبریز منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی می باشد و این شرکت تولیدی با شعار مشتری مداری و افزایش کیفیت محصولات همواره در تلاش است تا جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کرده و با تولید محصولات با کیفیت بالا و همچنین با توسعه خطوط تولید نورد فولادی علاوه بر تامین نیازهای داخلی، مازاد تولید خود را به کشورهای هم جوار صادر نماید.
با توجه به وجود نوسانات شدید در بازار ارز و محصولات فولادی برای اطلاع از قیمت های لحظه ای و دقیق به سایت آهنک مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان و مشاورین این مجموعه می توانید از طریق سایت اهنک اقدام نمایید. یکی از راه های خرید مطمئن محصولات و مقاطع فولادی، خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر می باشد.
قیمت محصولات فولاد ارگ تبریز
با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد ارگ تبریز مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات فولاد ارگ تبریز خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد ارگ تبریز از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.