لوگو فولاد-زرین-میاندوآب-آهنک

کارخانه زرین میاندوآب

آذربایجان غربی
کارخانه زرین میاندوآب واقع در آذربایجان غربی در سال 1385 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان غربی, این کارخانه در میاندوآب، جاده میاندوآب-شاهیندژ و شهرک صنعتی شهید باکری قرار دارد.
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد میاندوآب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

زرین میاندوآب

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد زرین میاندوآب

1403/02/07 - 00:14
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد زرین میاندوآب 16A3 24,950 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 فولاد زرین میاندوآب 18A3 24,950 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 فولاد زرین میاندوآب 20A3 24,950 تومان
میلگرد 22 آجدار A3 فولاد زرین میاندوآب 22A3 24,950 تومان
میلگرد 25 آجدار A3 فولاد زرین میاندوآب 25A3 24,950 تومان

کارخانه فولاد زرین میاندوآب در آذربایجان غربی، شهرک صنعتی شهید باکری بنا شده است. این کارخانه فعالیت خود را از سال 1385 به طور رسمی آغاز کرده است. حوزه ی فعالیت کارخانه میاندوآب تولید انواع میلگرد کربنی و کم آلیاژی می باشد. هم اکنون این کارخانه به عنوان یکی از کارخانجات صنعتی برتر در استان شناخته می شود.
معرفی شرکت فولاد زرین میاندوآب
شرکت فولاد آقاپور میاندوآب پس از خرید شرکت ریخته گری زرین ذوب میاندوآب اقدام به انجام مراحل نوسازی و بازسازی کامل خط تولید با استفاده از کارشناسان مجرب خارجی و داخلی نموده و پس از انجام مراحل تولید آزمایشی و اخذ مجوز استفاده از علامت استاندارد ملی ایران شروع به تولید و فروش رسمی از ابتدای سال 1398 نموده است. این واحد با عنایت به جذب نیروهای بومی و محلی، گام بزرگی در اشتغال زایی و کارآفرینی منطقه ایفا نموده و با در نظر گرفتن الویت بازار هدف منطقه ای و سپس استان های همجوار و صادرات محصول به کشور های همسایه فعالیت خود را شروع و ادامه می دهد.

واحدهای مختلف این واحد تولیدی بصورت مستمر، با کنترل تمامی موارد کمی و کیفی، محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با واحدهای بزرگ تولیدی در این زمینه ارائه می نمایند. عمده سرمایه گذاری انجام شده در این واحد تولیدی از محل آورده شخصی سهامداران بوده و مبالغ اندکی از کل سرمایه گذاری از طریق بانک های کشور تامین گردیده است.
محصولات شرکت فولاد زرین میاندوآب
محصولات تولیدی این کارخانه انواع میلگرد آجدار در سایزهای 16 تا 22 می باشد. این میلگردها در آنالیز A3 بوده و به بازار عرضه می شود. میلگرد با آنالیز A3 با میلگردهای دیگر متفاوت است. میلگردهای A2، A3 و A4 آجدار بوده که در پروژه های ساخت و ساز و ساختمانی از آنها استفاده می شود. میلگرد با آنالیز A1 ساده بوده که برای پروژه های صنعتی استفاده می شود. میلگردهای A2 و A3 از لحاظ مقاومت با یکدیگر متفاوت هستند. میلگرد A3 دارای مقاومت بسیار بالا، انعطاف پذیری کم و سختی زیاد است. این نوع میلگرد کربن بیشتری نسبت به سه نوع دیگر دارد در نتیجه این نوع بهترین گزینه برای پروژه های ساختمانی و عمرانی می باشد.

میلگرد آجدار فولاد زرین میاندوآب:

میلگرد 16 آجدار
میلگردهای 18 آجدار
میلگرد 20 آجدار
میلگردهای 22 آجدار
میلگرد 25 آجدار

قیمت میلگرد میاندوآب
همانطور که می دانید میلگرد جزء اصلی ترین محصولات مورد استفاده برای ساختن بناهاست. میلگرد ها در ستون ها، کف و همه جای ساختمان باعث نگه داشتن و استحکام بتن می شود و عمر مفید بتن ها را دو برابر می کند. بتن به تنهایی توانایی تحمل فشارهای خارجی بر اثر نیروهای کششی و چرخشی وارد شده را ندارد به همین خاطر برای جلوگیری از خرد شدن و فرو ریختن بتن از میلگرد استفاده می کنند. از همین رو خیلی مهم است که میلگرد ها از کارخانه های تولیدی که دارای برگه های تاییدیه آزمایشگاه ها و استانداردهای ملی هستند استفاده کنیم.

برای خرید میلگرد باید توجه کنیم که قیمت ها به صورت روزانه و با توجه به وضعیت بازار، نرخ ارز و شرایط منطقه ای بستگی دارد. شما می توانید قیمت میلگرد میاندوآب را با توجه به اندازه، وزن و ضخامت آن روزانه از سایت آهنک دنبال کنید.
قیمت محصولات فولاد زرین میاندوآب
کارخانه فولاد زرین میاندوآب دارای استاندارهای بین المللی و کشوری می باشد و از این لحاظ به شما اطمینان خاطر می دهد. زمان خرید مقاطع فولادی باید حواستان باشد که قیمت ها را به صورت روزانه و دقیق بررسی کنید.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد زرین میاندوآب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولادی زرین میاندوآب را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات فولاد زرین میاندوآب مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد زرین میاندوآب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات فولاد زرین میاندوآب امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.