قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

یکی از موارد استفاده از آهن در ساخت درب و پنجره است. درب و پنجره یکی از بخش‌های مهم ساختمان‌سازی هستند که انتخاب مناسب آنها علاوه بر استحکام ساختمان، در زیبایی نمای کلی نیز تأثیرگذار است. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره به چه عواملی بستگی دارد و چه مواردی می‌توانند در تعیین این قیمت نقش داشته باشند. شما عزیزان می توانید قیمت روز آهن آلات را در آهنک در هر ساعتی از شبانه روز مشاهده کنید.

عوامل وابسته قیمت هر کیلو اهن دروپنجره

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره با استفاده از شاخص‌های متفاوتی تعیین می‌شود. مواردی مانند طول شاخه، ضخامت آهن، سایز، واحد و جرم یا وزن آهن در این مورد تعیین کننده هستند؛ به گونه‌ای که تغییر در موارد ذکر شده بر قیمت هر کیلو آهن مؤثر است. البته مواردی مانند نوسانات ارز و بی‌ثباتی‌هایی که در بازار وجود دارد نیز بر قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره تأثیر می‌گذارد.
از جمله موارد دیگر قیمت اولیه فلز آهن است که آن هم به عوامل متعددی بستگی دارد. کرایه بار و حمل و نقل نیز مورد دیگری است که بر این قیمت مؤثر است. همچنین آهن عرضه شده در برندهای متفاوت کیفیت متفاوتی دارند و این نیز می‌تواند ملاک تعیین قیمت آنها باشد.
پروفیل درب و پنجره انواع مختلفی دارد مانند پروفیل لنگه دری، چهارچوبی، سپری و … که این مورد نیز می‌تواند در تعیین قیمت هر کیلو از آن مؤثر باشد.

per kilo door window iron price factors - قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره

قیمت هر کیلو آهن درب و پنجره برای برندهای مختلف

برای اطلاع از آخرین قیمت آهن کیلویی هر برند می‌توانید با ما در آهنک همراه باشید. پروفیل‌ها از ورق آهن های فولاد مبارکه، گیلان یا اهواز تولید می‌شوند. با توجه به اینکه پروفیل از ورق ساخته می‌شود، نرخ پروفیل آهن مورد استفاده در درب و پنجره به قیمت ورق آن بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت معمولا برند فولاد مبارکه اصفهان از برندهای دیگر قیمت بیشتری دارد.