لوگو-فولاد-پردیس-آذربایجان-آهنک

کارخانه صنعت تجارت پردیس آذربایجان

قم
کارخانه صنعت تجارت پردیس آذربایجان واقع در قم در سال 1400 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد 22, میلگرد 25, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قم, قم، شهرک صنعتی سلفچگان، کوی نخل، پلاک 56B
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد پردیس آذربایجان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

صنعت تجارت پردیس آذربایجان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد صنعت تجارت پردیس آذربایجان

1403/01/10 - 05:16
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 12 آجدار A3 پردیس آذربایجان 12A3 28,600 تومان -
میلگرد 14 آجدار A3 پردیس آذربایجان 14A3 27,800 تومان -
میلگرد 16 آجدار A3 پردیس آذربایجان 16A3 27,800 تومان -
میلگرد 18 آجدار A3 پردیس آذربایجان 18A3 27,800 تومان -
میلگرد 20 آجدار A3 پردیس آذربایجان 20A3 27,800 تومان -
میلگرد 22 آجدار A3 پردیس آذربایجان 22A3 27,800 تومان -
میلگرد 25 آجدار A3 پردیس آذربایجان 25A3 27,800 تومان -
میلگرد 28 آجدار A3 پردیس آذربایجان 28A3 28,400 تومان -
میلگرد 32 آجدار A3 پردیس آذربایجان 32A3 28,400 تومان -

کارخانجات زیادی برای تولید میلگرد با قیمت تمام شده مقرون به صرفه، در ایران روی کار آمده‌اند که از محبوب‌ترین این کارخانجات می‌توان به صنعت تجارت پردیس آذربایجان اشاره کرد که میلگردهای مختلف را به صورت شاخه‌ و کلاف‌ تولید و عرضه می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با فولاد پردیس آذربایجان با ما همراه باشید.

معرفی شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان

شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان یا همان کارخانه میلگرد سلفچگان، در واقع یک هلدینگ فولادی است که فولاد عتیق آذر سهند (کارخانه میلگرد ابهر)، فولاد پردیس آذربایجان، شمش انزلی، شرکت عمیق نور افق و بازیافت سپهر زیرمجموعه آن به شمار می‌روند. صنعت تجارت پردیس آذربایجان ابتدا با نام عتیق آذر سهند فعالیت می‌کرد و در سال 1395 پس از خریداری کردن شرکت شمش پارس رام از مالکان هندی آن، فعالیت‌های خود را توسعه داد.

یکی از طرح‌های توسعه شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان، کارخانه میلگرد سلفچگان بود که در سال 1400 به بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولید صنعت تجارت پردیس آذربایجان در حال حاضر 700 هزار تن میلگرد و 300 هزار تن شمش در سال است.

محصولات شرکت فولاد پردیس آذربایجان

محصولات اصلی این کارخانه شامل شمش فولادی و میلگرد آجدار می‌شود. شمش فولاد پردیس آذربایجان در انواع بیلت و بلوم تولید می‌شود و بر اساس استاندارد روسی GOST، می‌توان آن‌ها را در سه گرید 3SP ،4SP و 5SP دسته‌بندی کرد.

میلگرد پردیس آذربایجان نیز بر اساس استاندارد روسی GOST، در گریدهای A1 (ساده)، A2 و A3 و سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شود. قیمت میلگرد پردیس آذربایجان نسبت به سایر رقبا ارزان‌تر است.

ویژگی و کاربرد میلگرد صنعت تجارت پردیس آذربایجان

ازلحاظ کیفیت، محصولات این مجتمع تولیدی، کیفیت بالایی دارند و به‌عنوان آرماتورهای مقاوم در ساختمان‌سازی استفاده می‌شوند؛ چراکه میزان شکنندگی آن کم است. این محصول، در دسته میلگردهای سبک جای دارد و مطابق با جدول اشتال، دارای وزن کمی است و با استفاده از آن، می‌توان استحکام سازه را بالا برد و تغییرات ناشی از دما و خسارت را به حداقل رساند.
عمده استفاده از این محصول، در صنعت ساختمان‌سازی است؛ چراکه قابلیت و استحکام قابل‌توجهی دارد. میلگرد پردیس آذربایجان را می‌توانید با علامت اختصاری PARDIS CT در بازار فولاد بشناسید و همچنین آن را بر اساس سایزبندی، آنالیز و همچنین وزن شاخه می‌توان به چند دسته تقسیم کرد.

بر اساس سایزبندی

کارخانه های متفاوت میلگرد سایزهای متفاوتی از این محصولات را تولید می‌کنند. این مجموعه سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 را تولید و به شما ارائه می‌دهد.

بر اساس آنالیز

کارخانه پردیس آذربایجان تنها میلگردهای با آنالیز A2 و A3 ارائه می‌دهد. این آنالیزها از A1 پرکاربردتر هستند.

بر اساس وزن شاخه

وزن شاخه از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه کنید. این کارخانه وزن‌های 4.4، 6.9، 10، 13.8، 18، 22.8، 28.1، 34، 44.3، 55.7 و 72 کیلوگرمی را به شما ارائه می‌دهد.

قیمت میلگرد فولاد پردیس آذربایجان

به‌طورکلی قیمت مقاطع فولادی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و قیمت میلگرد پردیس آذربایجان هم از این قاعده استثنا نیست! قیمت این محصول به پارامترهای مختلفی مانند وزن شاخه و همچنین سایزهای آن بستگی دارد.

قیمت میلگرد صنعت تجارت پردیس آذربایجان همانند سایر محصولات فولادی در اثر نوسانات بازار جهانی، نرخ دلار و دیگر عوامل، روند متغیری خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می‌توانید به سایت آهنک مراجعه کنید قیمت روز میلگرد این شرکت را ببینید.

قیمت شمش فولادی پردیس آذربایجان

شرکت پردیس آذربایجان در کنار تولید میلگرد، به تولید شمش فولادی نیز می‌پردازد. شمش فولادی مقدار معینی از فلز است که در فرآیند ریخته‌گری به شکل قالب‌های متفاوت در می‌آید و با توجه به شکل، در صنعت معماری و تولید مقاطع فولادی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول فولادی در فرم‌های مختلفی نظیر اسلب، بیلت و بلوم ساخته می‌شود. طول این مقاطع عموما کمتر از دو متر است و با استفاده از استانداردهای مطرح روز دنیا مانند 1398-20300 INSO (استاندارد ملی ایران)، 2005-10080 EN(استاندارد اروپا) و 2005-380 GOST(استاندارد روسیه) بازرسی و کنترل می‌شود تا با بالاترین کیفیت و مقاومت به دست مشتریان برسد.

قیمت امروز انواع شمش فولادی این شرکت را در آهنک مشاهده کنید.

قیمت محصولات فولاد پردیس آذربایجان

در تعیین قیمت روز میلگرد در بازار معاملاتی قطعات فولادی، عواملی همچون نوع میلگرد، سایز، وزن و کیفیت نقشی کلیدی ایفا می‌کنند. البته تاثیر نوسانات قیمت شمش، نوسانات قیمت ارز و دلار، حجم واردات به کشور، سیاست‌های داخلی و خارجی، تورم جهانی و عامل عرضه و تقاضا را نیز نباید نادیده گرفت.

شما می‌توانید در آهنک جدیدترین قیمت محصولات این شرکت را مشاهده کنید و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آهنک تماس بگیرید.

جمع بندی پایانی

کارخانه صنعت تجارت پردیس آذربایجان سالهاست که به عنوان یکی از اصلی‌ترین کارخانه‌های کشور در زمینه تولید محصولات فولادی از جمله شمش فولادی فعالیت می‌کند. شمش فولادی یکی از پراهمیت‌ترین محصولاتی است که باید با اهتمام و به‌کارگیری دانش روز دنیا تولید شود؛ چراکه این ماده ترکیب اصلی و سازنده هر مقطع فولادی دیگری نظیر میلگرد به حساب می‌آید. در کارخانه میلگرد پردیس همواره تلاش ما بر این است تا با بهبود کیفیت مواد اولیه و استفاده از متدهای روز دنیا، مشتری را در انتخاب بهترین نوع محصول یاری کند.

سوالات متداول

ترکیبات میلگرد صنعت تجارت پردیس آذربایجان آذربایجان چیست؟

ترکیبات سازنده میلگردهای تجارت پردیس آذربایجان با توجه به نمونه انتخابی تفاوت دارد؛ اما به صورت کلی موادی نظیر کربن، سیلیسیم، منگز، فسفر، گوگرد و دیگر مواد آلی در آن‌ها استفاده شده است.

محصولات صنعت تجارت پردیس آذربایجان چیست؟

انواع میلگرد و شمش فولادی

استانداردهای شمش فولادی این شرکت چیست؟

شمش فولادی تولید شده در صنعت تجارت پردیس آذربایجان انواع متفاوتی داشته و طبق استانداردهای ملی ایران، اروپا و روسیه تولید می‌شوند.