لوگو-پرشین-فولاد--آهنک

کارخانه پرشین فولاد

قزوین
کارخانه پرشین فولاد واقع در قزوین در سال 1365 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد کلاف, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قزوین, قزوین، شهر تاکستان، كيلومتر 18 اتوبان تاكستان به ابهر
دانلود پی دی اف کارخانه
گروه صنعتی پرشین فولاد-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

پرشین فولاد

قیمت بدون ارزش افزوده

مجتمع پرشین فولاد امروزه از قطب های تولید میلگرد ساختمانی خصوصا در پروژه های زیربنایی و کلان کشور می باشد. گروه صنعتی پرشین فولاد در سال 1365 در تهران تاسیس شد و به تولید پروفیل و میلگردهای فولادی پرداخت، اما فعالیت اصلی مجتمع فولاد پرشین آریا از سال 1387 و در زمینه تولید انواع میلگرد در کشور می باشد.
معرفی گروه صنعتی پرشین فولاد
کارخانه صنعتی پرشین فولاد با مدیر عاملی جناب آیدین فتحی ابتدا سال 1365 در تهران تاسیس شد. هم اکنون این کارخانه با وسعت 50 هکتار در کیلومتر 18 اتوبان تاکستان –ابهر قرار دارد. این مجموعه برای گسترش فعالیت های خود خطوط ساخت تیرآهن با ظرفیت سالانه 400 هزار تن، آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه 800 هزار تن، ذوب و ریخته گری با ظرفیت سالانه 800 هزار تن و ورق گالوانیزه با ظرفیت سالانه 200هزار تن را دارد. ظرفیت تولید سالیانه میلگرد در این کارخانه 500 هزار تن می باشد. این کارخانه محصولات تولیدی خود را به کشورهایی که در حوزه خلیحج فارس قرار دارند صادر می کند.

محصولات کارخانه پرشین فولاد آریا شامل انواع میلگرد، بیلت، تیرآهن، نبشی و ناودانی، ورق های گالوانیزه و روغنی و رنگی می باشد. بر روی تمامی میلگردها علامت اختصاری PSG حک شده است و شناسایی را برای شما امکان پذیر می کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای استانداردهای بین المللی ISO9001-2008 و ISIRI-312 می باشد.
استانداردهای گروه صنعتی پرشین فولاد
تمامی محصولات تولیدی این مجموعه بر اساس استانداردهای روز بوده و سعی بر آن شده که محصولاتی با کیفیت بالا تولید و به بازار  فروش عرضه گردد. از جمله استانداردهایی که در راس امور تولیدات قرار دارد می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

ISO 9001-2008
ISIRI-3132

کلیه محصولات مورد آزمایش های کشش، فشار و خمش قرار گرفته و  از لحاظ شکل ظاهری، ابعاد و خواص مکانیکی باید با استانداردهای مجموعه منطبق باشند. فولاد آریا ابهر مشتری مداری، توجه به کیفیت محصولات تولیدی، تحویل محصولات راس موعد، اجرای امور با دقت و سرعت، ایمنی و بهداشت کار، کادر فنی مجرب، برگذاری دوره های آموزشی، تجهیزات به روز، دستگاه های مدرن با گواهی نامه کالیبراسیون  و… مواردی هستند که این مجموعه ر ا از رقبای خود متمایز ساخته است.
محصولات گروه صنعتی پرشین فولاد
میلگردهای تولیدی این گروه صنعتی مطابق با استاندارد BS تهیه و به بازار مصرفی ارائه می گردند. انواع میلگرد ساختمانی پرشین فولاد شامل میلگرد آجدار و ساده با گرید A2 در سایز های 8 تا 32 و میلگرد ساده و آجدار با گرید A3 در سایزهای 8 تا 12 است. میلگرد ساده تولید شده با مشخصه س 240 دارای 240 نیوتن بر میلمتر مربع استحکام تسلیم و 360 نیوتن بر میلمتر مربع استحکام کششی است.

میلگردهای آجدار مارپیچ با مشخصه آج 340 نیز دارای 340 و 500 نیوتن بر میلیمتر مربع استحکام تسلیم و استحکام کششی است. میلگرد آجدار جناقی با صفت مشخصه آج 400 و 600 نیوتن بر میلیمتر مربع استحکام تسلیم و استحکام کششی داشته و میلگرد آجدار مرکب آج 500 استحکام تسلیم 500 و استحکام کششی 650 نیوتن بر میلیمتر مربع دارد.

همچنین دیگر محصولات این کارخانه شامل:

انواع بیلت‌های فولادی پرشین
تیرآهن‌های معمولی (IPE) پرشین
انواع میلگردهای ساده پرشین
میلگرد آجدار A2، A3 و A4 در سایزهای مختلف
انواع نبشی‌های فولادی پرشین
ناودانی‌های ساختمانی نورد پرشین
انواع ورق‌های روغنی در ضخامت‌های مختلف
ورق‌های گالوانیزه
انواع گالوالوم
ورق رنگی

قیمت میلگرد پرشین فولاد
محصولات فولادی از جمله میلگرد قیمت ثابت و مشخصی ندارند. قیمت فولاد با توجه به اوضاع بازار و شرایط منطقه ای مشخص می شود. زمانی که آشفتگی در بازار داشته باشیم و قیمت ارز بالا و پایین شود قیمت میلگرد تغییر می کند. قیمت میلگرد با توجه به وزن و اندازه و نوع میلگرد محاسبه می شود. از آنجایی که میلگرد جزء اساسی ترین محصول در ساخت و ساز است باید توجه کنیم که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد.

پرشین فولاد با تولید محصولات با کیفیت توانسته جایگاه خود را در بین دیگر تولید کنندگان حفظ کند. تمام محصولات تولیدی از نظر کیفی مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند و در صورت انطباق با استاندارهای موجود بسته بندی و به انبار منتقل می شوند. شما با خرید کردن از آهنک واسطه ها را از میان برمیدارید و محصول را با بهترین قیمت خریداری می کنید.
قیمت محصولات پرشین فولاد
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت پرشین فولاد مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات پرشین فولاد خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت پرشین فولاد از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.