لوگو-نورد-فولاد-گلستان-آهنک

کارخانه فولاد گلستان

گلستان
کارخانه فولاد گلستان واقع در گلستان در سال 1375 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 16, میلگرد ساده, میلگرد کلاف, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
گلستان, استان گلستان-کیلومتر5 جاده مینودشت به گنبد
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه صنایع نورد فولاد گلستان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد گلستان

قیمت بدون ارزش افزوده

شرک نورد فولاد گلستان در 5 کیلومتری جاده مینودشت به سمت گنبد کاووس احداث شده است و تجهیزات این کارخانه در سال 1375 توسط قرار دادی با شرکتی ایتالیایی ساخته شد. هدف از تاسیس و راه اندازی این کارخانه تولید انواع میلگرد گلستان و کلاف برای دستیابی به بازار داخلی و خارجی بود.
معرفی مجتمع نورد فولاد گلستان
شرکت صنایع نورد فولاد گلستان در طی انعقاد قرار دارد با شرکت ایتالیایی POMINI در سال 1375 در زمینه طراحی و ساخت خط تولید میلگرد و مقاطع فولادی ساختمان فعالیت خود را آغاز نمود و سر انجام در اواخر سال 1381 با زیربنایی در حدود شش هکتار مراحل ساخت این کارخانه آغاز گردید و در نهایت این کارخانه در بهار سال 1389 با عنوان اولین کارخانه نورد فولاد در شمال ایران به بهره برداری رسید.

مراحل مختلفی از قبیل: طراحی و ساخت اسکلت فلزی، سیستم روشنایی، سیستم تهویه، سیستم اطفا حریق، جرثقیل ها و غیره به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است. همچنین عملیات نصب و راه اندازی خط تولید با نظارت شرکت ایتالیایی و توسط نیروی بومی انجام پذیرفت. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 320 هزار تن می باشد.
محصولات مجتمع نورد فولاد گلستان
هدف اولیه از تاسیس این کارخانه تولید انواع کلاف و میلگرد با چشم انداز صادرات به بازارهای بین المللی بوده است. محصولات تولیدی این مجتمع با ضخامت کم به صورت کلاف و محصولات با ضخامت بالا به صورت شاخه ای با طول 6 و 12 متری تولید می شوند. شرکت نورد فولاد گلستان هم اکنون در زمینه تولید میلگرد شاخه با استاندارد A3 و با ضخامت 8 تا 28 میلیمتر و انواع کلاف با سایز 5.5 تا 14 میلیمتر، فعالیت دارد.
به دلیل تحمل پایین نیروهای کششی در بتن، از میلگرد به عنوان ابزاری کمکی برای ارتقا استحکام بتن در صنعت ساختمان، استفاده می کنند تا مانع شکستن بتن شوند. همچنین برای افزایش مقاومت بلوک ها در سازه ها میلگرد ها را در میان حفره های موجود در بتن قرار می دهند تا مقاومت نهایی سازه در برابر زمین لرزه افزایش پیدا کند. محصولات نورد فولاد گلستان عبارتند از :
میلگرد ساده نورد فولاد گلستان
میلگردهای ساده گلستان به صورت صاف و با مقاومت کششی 2400 و 3600 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع در سایز 8 الی 28 میلیمتر تولید می گردد.
میلگرد آجدار نورد فولاد گلستان
میلگرد آجدار گلستان به صورت آج 340 و دارای مقاومت کششی 3400 و 5000 کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع و میلگرد های آجدار جناغی با مقاومت کششی 4000 و 6000 در سایز 8 الی 32 میلیمتر می باشد.
کلاف ساده و آجدار فولاد گلستان
کلاف ساده و آجدار گلستان در سایز 5.5 الی 14 میلیمتر به بازار داخلی و خارجی عرضه می گردد.
قیمت روز میلگرد نورد فولاد گلستان
اطلاع از قیمت میلگرد نورد فولاد گلستان زمانی اهمیت پیدا می کند که شما به دنبال خرید میلگرد گنبد باشید. قبل از خرید میلگرد لازم است بدانید که میلگرد ها به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می شوند. میلگرد ها عموما با استفاده از انواع گوناگون فولاد و بعد از فرآیند نورد گرم تولید می شود. اکثر میلگرد ها از فولاد های تازه تولید شده ساخته می شوند. گاهی اوقات از ضایعات فولاد نیز برای تولید میلگرد استفاده می شود.

میلگردها می بایست حاوی اطلاعات شناسایی خاصی باشند که از روی آن ها می توان مشخصات را تعیین کرد. سازه های سنگی و دیواره های ملاتی مشخصاتی تقریبا مشابه به بتن دارند و در تنش های کششی نسبتا ضعیف عمل میکنند. بعضی از قطعات استاندارد سنگی مثل بلوک ها و آجر ها به گونه ای طراحی شده اند که در آن ها حفره های مخصوصی به منظور قرار گیری میلگرد های تقویتی تعبیه شده است.
قیمت محصولات نورد فولاد گلستان
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه نورد فولاد گلستان مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات نورد فولاد گلستان را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی نورد فولاد گلستان از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.