لوگو-فولاد-تهران-آهنک

کارخانه نورد فولاد تهران

تهران
کارخانه نورد فولاد تهران واقع در تهران در سال 1373 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به ناودانی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
تهران, تهران، اتوبان تهران ـ قم، بعد از فرودگاه امام خمینی، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار نارنجستان، گلبرگ 6، پلاک 8
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد و نورد تهران-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

نورد فولاد تهران

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت ناودانی نورد فولاد تهران

1403/02/07 - 17:25
محصول سایزنوعطولوزن قیمت نمودار خرید
ناودانی 6 تهران 6سبک-- 27,300 تومان -
بارگیری انبار تهران
محصول سایزنوعطولوزن قیمت نمودار خرید
ناودانی 6 فولاد تهران انبار 6سنگین600042 27,250 تومان
ناودانی 8 فولاد تهران انبار 8سنگین600044 27,150 تومان
ناودانی 10 فولاد تهران انبار 10سنگین600056 27,150 تومان

شرکت جویا نورد فولاد تهران در سال 1373 با هدف تولید مقاطع با کیفیت بالا و ایجاد اشتغال در 20 کیلومتری شهر تهران به بهره برداری رسید. مدیران این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات به روز با ظرفیت تولید 6400 تن در یک شیفت کاری در تولید سپری آهنی 4 و 5 شروع به فعالیت کردند.

معرفی نورد فولاد تهران

کارخانه نورد فولاد تهران دومین واحد شرکت نورد گرم فلز بوده و با مدیریت جناب مصطفی عبدالهی واقع در شهرک صنعتی شمس آبادی، 20 کیلومتری جاده تهران-قم از سال 1378 در حال فعالیت است. این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه 50 هزار تن نبشی و ناودانی را دارد. با تلاش مستمر متخصصان ایرانی، در این کارخانه تمام تجهیزات، تولید ملی و داخلی است. تجهیزات از کیفت مناسب و کارآیی بالایی برخوردارند. با ساخت این تجهیزات هزینه بسیار کاهش یافته و برای شرکت گزینه مناسبی بود.

عملیات تاسیس دومین واحد فولادسازی این مجموعه نیز در سال 1386 در زمینی به مساحت 8040 متر مربع آغاز گردید و طی دو سال مراحل اداری، طراحی و عملیات عمرانی آن به پایان رسید. در حال حاضر این واحد با نام تجاری جویا نورد فولاد تهران، سالیانه 100 هزار تن انواع مقاطع فولادی از قبیل نبشی، ناودانی، سپری و … را در دو شیفت کاری تولید می کند.

محصولات نورد فولاد تهران

محصولات این کارخانه شامل نبشی، ناودانی و سپری و تسمه و… می باشد. نبشی در سایزهای 3 تا 7، ناودانی در سایزهای 6 تا 10، سپری آهنی در سایزهای 2 تا 14 و میلگرد در سایزهای 8 تا 40 تولید می شود. برای تولید این محصولات از شمش های سایز 100*100 و 125*125 به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند.

برای تولید از سیستم های پی ال سی و به طور کامل اتوماتیک استفاده می شود. تمامی محصولات دارای استانداردهای ملی و بین المللی می باشد. این شرکت محصولات خود را به کشورهای اطراف از جمله عراق، افغانستان، گرجستان، ترکیه و ترکمنستان و ….صادر می کند.

قیمت ناودانی نورد فولاد تهران

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تولیدات شرکت نورد گرم فلز را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ناودانی فولاد تهران که در بازار با این نام معروف می‌باشد. در واقع اصلی‌ترین بخش مصرفی و عرضه این کارخانه بوده که البته ابعاد آن مطابق نیاز و تقاضا متفاوت است.

ناودانی‌ها جنس‌های مختلفی دارند که از جمله مهم‌ترین‌ها می‌توان به مدل‌های گالوانیزه، آلومینیوم، استنلس استیل اشاره کرد. در واقع این مقاطع در ساخت انواع پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. ضمن این که بر روی آن‌ها از فولادهای ضدزنگ و پوشش‌های گالوانیزه پلیمری استفاده می‌شود. در واقع قیمت ناودانی وابسته به جنس آن است.

قیمت مقاطع فولادی نورد فولاد تهران

تولید محصولات آهنی و فولادی در هر کشور باعث پیشرفت و توسعه یافتگی آن می شود. از این رو صنعت آهن و فولاد یکی از عمده ترین بخش ها در صنایع محسوب می شود. در حال حاضر قیمت محصولات فولادی به صورت ثابت و مشخص نیست زیرا قیمت فولاد با شرایط کشور و نرخ ارز و میزان آشفتگی بازار تغییر می کند. مجتمع نورد فولاد تهران با تولید محصولات با کیفیت توانسته جایگاه خود را میان تولیدکنندگان کشور حفظ کند.

تمام محصولات فولادی نورد فولاد تهران از نظر کیفیت مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرند و در صورت انطباق با استاندارهای موجود بسته بندی و روانه بازار می شوند. شما با خرید کردن از آهنک واسطه ها را از این بین برداشته و محصول را با بهترین قیمت خریداری می کنید. هم چنین شما می توانید لیست قیمت آپدیت شده محصولات مجتمع نورد فولاد تهران را در آهنک بررسی و مشاهده کنید. با آهنک در ارتباط باشید.

قیمت محصولات نورد فولاد تهران

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه نورد فولاد تهران مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات نورد فولاد تهران را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی نورد فولاد تهران از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.