نوردکاران-افق-ابهر-آهنک

کارخانه نوردکاران افق ابهر

زنجان
کارخانه نوردکاران افق ابهر واقع در زنجان در سال 1390 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد ساده, میلگرد کلاف, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
زنجان, ابهر، شهرک صنعتی افق
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه نوردکاران افق ابهر-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

نوردکاران افق ابهر

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد نوردکاران افق ابهر

1403/02/07 - 07:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
کلاف 5.5 کششی 1006 فولاد نورد کاران افق ابهر 5.5- 24,450 تومان
کلاف 5.5 کششی RST34 فولاد نورد کاران افق ابهر 5.5RST34 24,450 تومان
کلاف 6.5 کششی 1006 فولاد نورد کاران افق ابهر 6.5- 26,450 تومان
کلاف 6.5 کششی RST34 فولاد نورد کاران افق ابهر 6.5RST34 26,450 تومان

شرکت نوردکاران افق ابهر در سال 1390 و با هدف تولید محصولاتی همچون مفتول های فولادی در انواع مختلف تاسیس شد. یکی از بزرگ ترین خدماتی که این شرکت به کشور داشته است ارائه انواع این محصولات در بازار های مختلف است. با توجه به تحریماتی که به کشور اعمال شد تولیدات این محصولات کمک زیادی به پیشبرد فعالیت های صنایع مختلف نمود.

معرفی کارخانه نوردکاران افق ابهر

شرکت نوردکاران افق ابهر با بکار گیری نیروهای متخصص و کارامد توانست در بازه زمانی کمتر از 5 سال انواع این مفتول ها را مطابق با استاندارد های بین المللی و با کیفیت بالا تولید نماید. تولیدات شرکت فولاد کاران در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله این صنایع می توان به صنایع مربوط به جوش، ساختمان سازی، پیچ و مهره، کابینت سازی، گاز و پتروشیمی جهت ساخت، سازه های دریایی، فنر سازی، آرماتوربندی، یخچال سازی، قالب بندی اشاره کرد.

محصولات نوردکاران افق ابهر

محصولات تولیدی شرکت نوردکاران افق ابهر به شرح زیر می باشد:

  • مفتول SG3 این محصولات در گروه آلیاژهای مخصوص جوشکاری با گاز محافظ قرار می گیرد.
  • مفتول‌های S2MO این محصول جهت تولید سیم جوش های مخصوص فرآیند زیرپودری مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مفتول SWRY11: این محصول در گروه مفتول های کم کربن قرار داشته و به وسیله فرآیند نورد گرم از بیلت اولیه به مفتول نهایی با قطر 5.5 میلی متر تولید می شود.
  • مفتول‌های SG2: این محصول در گروه فولادهای کم کربن قرار داشته و در آنالیز شیمیایی با سایر محصولات متفاوت می باشد.
  • مفتول های SAE1006 و SAE1008: این محصول نیز در گروه فولادهای کم کربن قرار داشته و از لحاظ فرآیند نورد گرم و آنالیز شیمیایی با محصولات قبلی متفاوت است.
  • مفتول S2: این مفتول ها در فرآیند جوش زیرپودری مورد استفاده بوده و در دسته مفتول های کم کربن قرار دارند.
  • مفتول‌های RST37 و RST34: این دسته از مفتول ها نیز در گروه فولادهای کم کربن قرار دارند که با استفاده از نورد گرم تولید می شوند.

شما می توانید انواع محصولات این کارخانه را در سایت آهنک مشاهده و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

استاندارد محصولات نورد فولاد کاران افق

کلاف کششی و کلاف ساده مطابق با استاندرادهای زیر تولید می‌شود:

  • استاندارد ملی 6030
  • (استاندارد) ملی 3132
  • استاندارد‌های بین المللی آلمان DIN RST37_2
  • استاندارد بین المللی روسیه GOST 3SP

خط مشی نوردکاران افق ابهر

این شرکت به منظور ارتقاء فعالیت ها، فرآیندها و محصولات خود پیاده سازی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت 2015:ISO9001 را به عنوان الگویی به منظور جهت دهی به فعالیت های خود برگزیده و از این رو اهداف ذیل را برای تسهیل مسیر تعالی و سرآمدی خود انتخاب نموده است:

  • ارتقا رضایتمندی همه مشتریان
  • توسعه کمی و کیفی محصولات
  • افزایش صادارت و حضور در بازارهای بین الملل
  • بهبود بهره وری فرآیندها، منابع و زیر ساخت‌های شرکت

قیمت کلاف ساده نوردکاران افق ابهر

شرکت نورد فولادکاران افق ابهر اقدام به تولید انواع سیم مفتولی برای استفاده در صنایع مختلف نموده و تا حد زیادی نیاز بازار کشور را از واردات این محصولات کاهش داده است. به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید، گرفتن تأیید قیمت روز کلاف ساده و صنعتی فولاد نورد کاران افق ابهر الزامی است. مراکز متعددی مانند فروشگاه آهنک عرضه کننده‌ی محصولات فولادی اعم از کلاف ساده و صنعتی فولاد نورد کاران افق ابهر است. این مجموعه باتوجه به نوسانات قیمت مقاطع فولادی در هر لحظه قیمت تمامی محصولات فولادی را بروز کرده و در اختیار خریداران قرار میدهد. برای تهیه محصولات شرکت نوردکاران افق ابهر با کیفیت بالا و مناسبترین قیمت میتوانید به سایت آهنک مراجعه نمایید.

قیمت محصولات نوردکاران افق ابهر

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه نوردکاران افق ابهر مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات نوردکاران افق ابهر را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی نوردکاران افق ابهر از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.