لوگو ذوب و نورد ملایر

کارخانه زاگرس صبا ملایر

لرستان
کارخانه زاگرس صبا ملایر واقع در لرستان در سال راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد کلاف, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
مجتمع فولاد و نورد زاگرس ملایر-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

زاگرس صبا ملایر

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد زاگرس صبا ملایر

1403/01/28 - 17:17
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
کلاف 6.5 ساختمانی ملایر 6.5- 24,800 تومان
کلاف 6.5 صنعتی ملایر 6.5- 25,450 تومان

شرکت ذوب آهن آلیاژی و فولاد نورد زاگرس ملایر اوایل دهه 80 توسط بخش خصوصی با هدف تولید سالانه 100 هزار تن شمش فولاد با اشتغالزایی بیش از 400 نفر و تولید سالانه 200 هزار تن انواع میلگرد کلاف با اشتغالزایی 150 نفر برای صنعت فولاد این استان راه‌اندازی شد. شهرستان ملایر با جمعیتی افزون‌بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
معرفی شرکت مجتمع فولاد نورد زاگرس ملایر
شرکت ذوب و نورد زاگرس ملایر یکی از تولید کننده های انواع میلگرد است. این شرکت در محور ملایر واقع شده است و فعالیت خود را در اوایل سال 80 با هدف تولید شمش فولاد و میلگرد کلاف آغاز کرد. در اواخر دهه 80 بدلیل نوسانات قیمت آهن در بازار ایران و کبود تقدینگی این شرکت با مشکلات متعددی رو به رو شد و برای مدتی تعطیل شد اما پس از استقرار تیم مدیریت جدید در این شرکت، فعالیت آن ها در سال 96 دوباره آغاز شد و برای بیش از 100 نفر اشتغال زایی کرد.

در تابستان سال 99 تیم جدید مدیریتی با صنعت فولاد ملایر خداحافظی کرد و مدیریت به پایه گذار اصلی بازگردانده شد. وی هدف اصلی تاسیس را اشتغال زایی و رونق اقتصادی برای شهر ملایر اعلام کرد. این کارخانه در حال حاضر 162 پرسنل دارد که در دو بخش ذوب آهن آلیاژی و نورد زاگرس فعالیت می کنند.

از آنجا که زحمات زیادی برای پا گرفتن این واحدهای بزرگ صنعتی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مسئولان کشیده شده و به نوعی افتخاری بزرگ برای صنعت استان همدان و حتی غرب کشور به شمار می‌رفت، در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بازگشایی و بازتولید واحدهای تعطیل شده، با تشکیل ستاد تسهیل و البته با پیگیری‌های مجدانه مسئولان محلی و استانی، شرکت ذوب‌آهن آلیاژی ملایر به عنوان یکی از واحدهای مشکل‌دار و راکد استان همدان در ستاد تسهیل استان و کشور مطرح و مشکلات آن برای بازگشت به چرخه تولید مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت، شاید احیای دوباره صنعت فولاد ملایر در شرایط سخت تحریم‌ها در حد یک معجزه بود، اما تدبیر دولت و همت بلند مدیران اجرایی استان، فرماندار و نمایندگان شهرستان بر آن شد تا بار دیگر تنور صنعت فولاد در ملایر گرم شود و در مسیر تولید قرار گیرد.
انواع مقاطع فولادی نورد زاگرس ملایر
میلگرد حرارتی 6.5 ذوب و نورد ملایر A1 از محصولات تولیدی شرکت ذوب و نورد ملایر است. میلگرد یا آرماتور شاخه برای افزایش مقاومت بتن به کار میرود و میلگرد کلاف در ساخت تیرچه و خرپا مورد استفاده قرار میگیرد. دیگر کاربردهای کلاف، ساخت سیم بکسل، سیم خادار، زنجیر فلزی، میخ، پیچ، پرچ، سیم، الکترود جوشکاری، توری حصاری، فنس، فنر، انواع مفتول صنعتی و غیره استفاده می شود. کارخانه های کمی نسبت به میلگرد شاخه، کلاف تولید می‌کنند.

ازجمله میلگردهای تولیدی شرکت ذوب و فولاد نورد زاگرس ملایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میلگرد صنعتی 6.5 ذوب و نورد ملایر کلاف A1.
میلگردهای ساختمانی 6.5 ذوب و نورد ملایر کلاف A1.
میلگرد آجدار 14 ملایر شاخه A3 که از پرفروش‌ترین محصولات این کارخانه به شمار می‌رود.

استانداردهای محصولات تولیدی شرکت ذوب و نورد زاگرس ملایر

استاندارد ملی 6030
استاندارد بین المللی روسیه GOST 3SP

قیمت میلگرد ذوب و فولاد نورد زاگرس ملایر
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن آلیاژی و فولاد نورد زاگرس ملایر ظرفیت اسمی واحد نورد را نیز 200 هزار تن در سال ذکر کرد و گفت: میزان تولید واحد از 76 هزار تن در 3 سال گذشته به 8 هزار و 220 تن رسیده و حدود 2 هزار تن از این تولیدات به بازار هدف کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ارسال و حدود 500 تن از این محصولات نیز کششی است و نیاز کارخانه‌های زیردستی این مجموعه را تامین می‌کند.

قیمت میلگرد در شرکت ذوب و فولاد نورد زاگرس ملایر با توجه به وزن و سایز محصول متفاوت است. جای گفتن دارد که به علت نوسانات در این صنعت قیمت میلگرد ملایر با سایر کاخانه های فولاد موجود در این صنعت متفاوت است. شما می توانید.

در همین راستا مجموعه آهنک در تلاش است به طور روزانه قیمت انواع محصولات شرکت ذوب و فولاد نورد زاگرس ملایر را به صورت آنلاین در سایت و شبکه های مجازی این مجموعه به اطلاع خریداران و مشتریان گرامی برساند. فروشگاه آنلاین آهنک محصولات مرغوب و باکیفیت بالای تولید کارخانه های داخلی وخارجی را ارائه می‌دهد.
قیمت محصولات فولاد نورد زاگرس ملایر
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد نورد زاگرس ملایر مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولاد نورد زاگرس ملایر را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد نورد زاگرس ملایر از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.