لوگو-روهینا-جنوب-آهنک

کارخانه روهینا جنوب دزفول

خوزستان
کارخانه روهینا جنوب دزفول واقع در خوزستان در سال 1389 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
خوزستان, کیلومتر 7 جاده دزفول شوشتر سایت کارخانه مجتمع فولاد روهینا جنوب
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد روهینا جنوب دزفول-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

روهینا جنوب دزفول

قیمت بدون ارزش افزوده

مجتمع فولاد روهینا جنوب در حوزه ساخت میلگرد به ویژه میلگردهای گرید A3 و A4 مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی فعالیت دارد. بخش نورد مجموعه روهینا دزفول با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا قادر است به صورت روزانه بالغ بر 500 هزار تن میلگرد ساده و آجدار از سایز 40-8 بر اساس استاندارد ملی 3132، ASTM A615 آمریکا و BS 4449 انگلیس را تولید و روانه بازار سازد.
معرفی مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول
مجتمع فولاد روهینا جنوب واقع در شهر دزفول استان خوزستان با زیربنای 100 هکتار در سال 1389 تاسیس شد. این مجتمع تولیدی در کیلومتر 7 جاده دزفول به شوشتر واقع شده است. مجموع میزان تولید این مجتمع 950 هزار تن در سال می باشد. قسمتی از تولیدات این کارخانه به خارج از کشور به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود. خط تولید این کارخانه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های ساخت اروپا می باشد و آزمایشگاه های این مجتمع انواع مختلف تست های کنترل کیفی را طبق استانداردهای روز دنیا بر روی انواع میلگرد تولید شده در این کارخانه انجام می دهند. پیوستگی کامل در خط تولید این کارخانه باعث صرفه جویی انرژی مصرفی آن به میزان 30% شده است.
از جمله اهداف تعریف شده در این مجتمع تولیدی می توان به تولید محصولات متنوع فولادی با کیفیت بالا، تولید محصولات با صرفه اقتصادی، دستیابی به جایگاهی مناسب در بازارهای بین المللی، و تامین رضایت مشتریان اشاره نمود.
مجصولات مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول
محصولات مجتمع فولاد روهینا جنوب شامل انواع میلگرد آجدار و ساده در آنالیز A1-A2-A3-A4 به شکل های متفاوت آج دوکی و یکنواخت، جناغی و مرکب در سایز های مختلف 8 تا 40 میلی‌متر مطابق با استاندارد ملی ایران 3132، ASTM A615 ایالات متحده آمریکا و BS 4449 انگلستان به بازار داخل و خارج عرضه می گردد. همچنین این مجتمع درصدد تولید کلاف جنوب در سایز 5 الی 16 میلیمتر در آینده نزدیک می باشد.
میلگرد A4 – آج 500
شرکت فولاد روهینا جنوب دزفول با بهره‌گیری از تکنولوژی جدید تولید میلگرد، بویژه دستگاه های نسل جدید و پیشرفته QTB، امکان تولید میلگرد آجدار با استحکام بالا که در استاندارد ملی ایران به عنوان میلگرد A4 (آج 500- مرکب) تعریف شده بوجود آمده است. میلگرد A4  روهینا در استاندارد 3132 با مقاومت 500 و 520 مگاپاسکال می باشد.
مزیت میلگردهای فولاد روهینا جنوب

استحکام فوق العاده میلگردها
کاهش هزینه ای تولیدی
تولید محصولات اختصاصی مجموعه با توجه به تولید مواد اولیه در کارخانه
کاهش هزینه های انرژی
تولید به شیوه فولادی سبز

قیمت میلگرد فولاد روهینا جنوب دزفول
به دلیل وجود نوسانات ارزی در بازار و تاثیر آن بر قیمت عرضه محصولات فولادی از ارائه قیمت ثابت برای محصولات مختلف این کارخانه معذوریم، لذا برای اطلاع از قیمت امروز میلگرد فولاد روهینا جنوب با مشاورین آهنک در ارتباط باشید. همچنین برای خرید انواع میلگرد به دلیل وجود این محصولات با کیفیت بسیار پایین در بازار به شما توصیه می کنیم از مراکز معتبر و با سابقه، اقدام به خرید نمایید. یکی از این مراکز، فروشگاه اینترنتی آهنک می باشد که علاوه بر خرید انواع محصولات فولادی می توانید از مشاوره با کارشناسان آن بهره مند شوید.
قیمت محصولات فولاد روهینا جنوب
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادیروهینا جنوب دزفول مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
برای خرید محصولات فولاد روهینا جنوب چرا آهنک را انتخاب کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی مجتمع فولاد روهینا جنوب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات فولاد روهینا جنوب امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد فولاد روهینا جنوب هر روز از ساعت 10:30 الی 11:00 صبح از دفتر فروش کارخانه روهینا جنوب اعلام و بلافاصله در سایت و کانال تلگرام شرکت آهنک منتشر و بروزرسانی می‌شود.