فولاد نصر آذربایجان 150x150 - نبشی 8*100*100 نصر آذربایجان سبک انبار تهران

کارخانه نصر آذربایجان

آذربایجان شرقی
کارخانه نصر آذربایجان واقع در آذربایجان شرقی در سال 1387 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به نبشی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, آذر بایجان شرقی آذر شهر
02191006007
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

نصر آذربایجان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت نبشی نصر آذربایجان

1402/12/26 - 21:12
بارگیری انبار تهران
محصول سایزضخامت قیمت نمودار خرید
نبشی 7*80*80 نصر آذربایجان سبک انبار تهران 80*807 25,900 تومان
نبشی 8*100*100 نصر آذربایجان سبک انبار تهران 100*1008 25,900 تومان

کارخانه فولاد نصر آذربایجان با بهره گیری از خط تولید پیشرفته آلمانی – ایتالیایی و نیز نظارت نزدیک مهندسان و کارشناسان اروپایی، از بدو پیدایش خود در سال 1387 تا امروز استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است. برای آشنایی بیشتر با این کارخانه با ما همراه باشید.

معرفی شرکت فولاد نصر آذربایجان

شرکت فولاد نصر آذربایجان با تجربه ای حدودا 40 ساله مدیران و بنیانگذاران خود در امر بازرگانی شمش و تولید مقاطع فولادی یکی از مهمترین واحدهای تولید مقاطع فولادی کشور می‌باشد.

در فاز اول در زمینی به مساحت 82 هزار متر مربع واقع در شهرک شهید سلیمی تبریز آغاز شده و برای راه‌اندازی آن 1000 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است. با آغاز به کار این طرح صنعتی، 250 نفر به صورت مستقیم و قریب به 5 هزار نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. کارخانه در فاز اول خود، در زمینه ذوب و نورد تیرآهن‌های سنگین، نبشی، ناودانی فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید آن سالانه 360 هزار تن در سال است.

خط تولید واحد نورد

خط تولید واحد نورد فولاد نصر آذربایجان تمام هیدرولیک است و یک مخزن هیدرولیک هزارلیتری این خط تولید را تغذیه می‌کند. یکی از مزایای مهم این نوع خط تولید ایمنی بالای آن برای کارگران بخش تولید است. در خطوط تولید قدیمی باز کردن خط یا جدا کردن غلطک ها به وسیله نیروی انسانی و ضربات پتک انجام می‌شود و احتمال بروز حادثه را برای کارگران بسیار بالاتر می‌برد. در حالی که در خطوط تولید تمام هیدرولیک تمام این کارها به صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود.

مزیت دیگر خط تولید هیدرولیک مستقیم بودن آن و عدم وجود رافینگ است. این موضوع سرعت تولید را بالا برده و باعث بهبود عملکرد محصولات در تست مقاومت و سایر تستهای کیفی می‌شود. برای مثال در تولید ناودانی در خطوط قدیمی، تفاوت ابعاد بالهای ناودانی دور از انتظار نیست اما خط تولید تمام هیدرولیک فولاد نصر آذربایجان به قدری پیشرفته است که در خروجی 96 متری استند finish یا استند پایانی اندازه بالها با دقت 0.1 میلی‌متر مشابه هم هستند.

محصولات فولاد نصر آذربایجان

فعالیت این شرکت در زمینه تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن می‌باشد. این شرکت با هدف تامین فولاد مورد نیاز بازار آهن خط تولید خود را فعال نگه داشته است.

  • ناودانی فولاد نصر : ناودانی 8، ناودانی 10
  • نبشی فولاد نصر آذربایجان : نبشی 5، نبشی 6، نبشی 7، نبشی 8، نبشی 10

نبشی فولاد نصر آذربایجان

محصول نبشی فولاد نصر از نورد گرم شمش‌های ST37 ،ST44  و ST52  تولید می‌شود و در ساخت‌وساز، اتصال ستون‌ها و پل‌ها و ساخت ستون و خرپا و آسانسور به کار می‌رود. شماره استاندارد نبشی تولیدی نصر آذربایجان 13968 بوده و در سایزهای مختلفی تولید می‌شود. نبشی‌های موجود در بازار دارای دو بال مساوی و به شکل L هستند. این محصولات به شکل شمش‌های فولادی در اندازه‌های متفاوت برش داده می‌شوند. قیمت نبشی نصر آذربایجان به صورت روزانه در سایت آهنک به‌روزرسانی می‌شود.

ناودانی نصر آذربایجان

ناودانی‌های تولید شده در فولاد نصر در دو نوع سبک و سنگین و در ضخامت 8 و 10 به تولید می‌رسد. ناودانی سبک و سنگین هر کدام در کاربری مخصوص به خود به کار می‌رود. ناودانی نصر آذربایجان در هر دو سایز 6 متری و 12 متری قابل خرید می‌باشد. قیمت ناودانی نصر آذربایجان را در همین صفحه مشاهده کنید. در جدول ناودانی نصر آذربایجان می‌توانید به سایز، طول، قیمت و وزن ناودانی دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آهنک تماس بگیرید.

استانداردهای فولاد نصر آذربایجان

کارخانه فولاد نصر در تولید محصولات خود از استانداردهای بین المللی و ملی استفاده می‌کند که در زیر به تمام آنها اشاره شده است:

  • استاندارد ابعادی ISIRI 13968 – 1 یا DIN EN
  • 1998 : 10056 یا 8510 : 1986 GOST
  • استاندارد تلرانس ابعادی 13968 – 1 ISIRI یا DIN EN 10056 – 2
  • استاندارد کیفیت سطح : استاندارد ملی ISIRI 9702 – 3 یا EN 10163 – 3

قیمت محصولات نصر آذربایجان

آهن و کلیه ی قطعات آهنی تحت تاثیر قیمت جهانی آهن آلات و قیمت ارز قرار دارند.. به همین دلیل با افزایش تورم بالا رفتن قیمتشان دور از انتظار نیست. همچنین قیمت محصولات نصر آذربایجان با توجه به کیفیت مواد اولیه، روش تولید، نوع استاندارد ساخت و وزن و ابعاد آنها متفاوت است. قیمت امروز محصولات این شرکت را در همین صفحه ببینید.

جمع بندی پایانی

کارخانجات صنعتی فولاد نصر شامل شرکت‌های ذوب آهن نصر آذربایجان، سوله فلز آذربایجان، گاز اکسیژن قلب آذربایجان و چندین بخش بازرگانی داخلی و خارجی هستند. با همکاری این کارخانجات فاز اول مجموعه فولاد نصر به تولید محصولات فولادی اعم از تیرآهن، ناودانی و نبشی از سال 1390 مشغول است. گروه صنعتی فولاد نصر با توجه به ظرفیت‌های بالای تولید و قابلیت‌های اساسی و زیر ساخت‌های اقتصادی ویژه در خصوص سرمایه‌گذاری تولید قادر به رقابت با محصولات خارجی و استانداردهای جهانی بوده‌است.

سوالات متداول

محصولات شرکت فولاد نصر چیست؟

تیرآهن – نبشی – ناودانی

آیا شرکت فولاد نصر صادرات هم انجام می‌دهد؟

اکنون نیز واحد بازرگانی داخلی و خارجی فولاد نصر آذربایجان با سه واحد داخلی در تبریز، تهران و اهواز و دو واحد خارجی در بغداد و اربیل عراق یکی از قدرتمندترین واحدهای بازرگانی ناودانی، نبشی، میلگرد و تیرآهن در کشور است که محصولات تولیدی کارخانه را علاوه بر صنایع و مصرف کنندگان داخلی به بیش از 19 کشور جهان همچون ارمنستان، عراق، ترکمنستان، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی و … صادر می‌کند.

آیا قیمت نبشی و ناودانی فولاد نصر در سایت آهنک به روز است؟

بعله – قیمت تمامی محصولات در سایت آهنک به صورت روزانه بروزرسانی می‌شود.