لوگو-صنایع-باختر-ارومیه-آهنک

کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه

آذربایجان غربی
کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه واقع در آذربایجان غربی در سال 1392 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به تیرآهن, تیرآهن و هاش, میلگرد, میلگرد 16, میلگرد آجدار, میلگرد 14, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان غربی, کیلومتر35 جاده ارومیه-شهرک صنعتی-فاز3
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد فردوس باختر ارومیه

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد فردوس باختر ارومیه

1403/01/30 - 15:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 14 آجدار A3 فولاد فردوس باختر 14A3 25,350 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد فردوس باختر 16A3 25,350 تومان

قیمت تیرآهن و هاش فولاد فردوس باختر ارومیه

1403/01/30 - 15:14
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
تیرآهن 14 فولاد فردوس باختر 14IPE 28,500 تومان -

فولاد فردوس باختر ارومیه یا همان ذوب‌آهن فردوس باختر ارومیه، بزرگ‌ترین کارخانه فولادی در استان آذربایجان غربی است. این مجتمع صنعتی در سال 1392 تأسیس شده و تیرآهن معمولی و میلگرد آجدار وارد بازار می‌کند. در حال حاضر شرکت فولاد فردوس باختر در استان آذربایجان غربی؛ شهرستان ارومیه، شهر شهرک صنعتی ارومیه مشغول به فعالیت بوده و محصولات فولادی تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. تیرآهن IPE فردوس باختر در سایزهای مختلف تولید و پس از انجام آزمایشات کنترل کیفیت روانه بازار مصرف می گردد.

معرفی صنایع فولاد فردوس باختر ارومیه

گروه صنعتی صنایع فولاد ذوب آهن فردوس باختر در سال 1392 به منظور تولید محصولات فولادی با مدیریت آقای مجید اسماعیلی در استان آذربایجان غربی ، شهرستان ارومیه تاسیس شد . از تولیدات این مجموعه می توان به  انواع تیرآهن از جمله تیرآهن ipe با سایزهای مختلف اشاره کرد . لازم به ذکر است محصول تیرآهن ipe تولیدی این مجموعه پس از آنکه آزمایش های کنترل کیفیت بر رویشان انجام می شود به بازار عرضه می شود.

فردوس باختر نیز همانند سایر تولیدکنندگان داخلی، باید محصولات خود را بر اساس استانداردهای ملی زیر تولید کند:

  • استاندارد ISIRI 3132 در تولید میلگرد
  • استاندارد ISIRI 16348 در تولید تیرآهن

محصولات فولاد فردوس باختر ارومیه

مهمترین محصول تولیدی ذوب آهن فردوس باختر ارومیه را می توان تیرآهن IPE دانست که در سایزهای مختلفی تولید و به مشتریان تحویل داده می شود. تیرآهن IPE از محبوبیت بالایی در ساختمان سازی برخوردار می باشد. به طور کلی این استاندارد در ایران و کشورهای اروپایی مورد استفاده است در صورتی که استاندارد INP در کشورهای چین و روسیه مطرح می باشد. تیرآهن IPE فولاد فردوس باختر در ارتفاع های 80 تا 600 میلی متر تولید و به بازار عرضه می گردد در صورتی که تیرآهن های IPB در ارتفاع های 100 تا 1000 میلی متر موجود می باشند. از جمله مصارف این تیرآهن ها می توان به ساخت خرپا، ستون بندی، پوشش سقف، اسکله سازی، کشتی سازی و پالایشگاه اشاره کرد.

تیرآهن 14 تنها سایز تیرآهن معمولی است که توسط فولاد فردوس باختر تولید می‌شود. بروزترین قیمت محصولات این کارخانه را در آهنک بررسی کنید.

استانداردهای تیرآهن

تیرآهن های تولیدی در ایران و برخی کشورهای اروپایی براساس استاندارد IPE (I PROFILE EROEENNE) تهیه می گردد. شکل ظاهری این تیرآهن ها مانند I بوده و ضخامت بال در آن ها تغییری نمی نماید به همین دلیل اتصالات پیچی را راحت تر می نماید. از این محصولات عموما برای ستون بندی ها به صورت مرکب استفاده می گردد. برای تشخیص تیرآهن IPE چنانچه از بالا به دو لبه آن دقت شود؛ ضخامت بال ها کاملا یکنواخت بوده و یکسان می باشد. استاندارد IPE در ساخت و سازهای کشور ایران بسیار مورد توجه واقع گردیده است. مهمترین تفاوت تیرآهن IPE و INP در ضخامت بال این دو محصول می باشد.

بال ها در تیرآهن INP در سرتاسر محصول نازک بوده و ضخامت بال از ابتدا تا انتها یکسان نیست در صورتی که ضخامت بال ها در تیرآهن IPE کاملا یکسان و یکنواخت می باشد. تیرآهن های INP در صنایعی همچون سدسازی، اسکله سازی و برج سازی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر محصولات تولیدی کارخانجات داخلی، نحوه تشخیص این دو نوع تیرآهن در محصولات وارداتی نیز دشوار می باشد. لازم است بدانید تیرآهن های وارداتی کشورهای لهستان، آلمان، کره و اسپانیا براساس استاندارد IPE بوده ولی محصول کشورهای چین و روسیه براساس دو استاندارد IPE و INP تولید می گردد. بنابراین به شما خریداران محترم توصیه می گردد که در هنگام خرید تیرآهن تنها به نام تولیدکننده برای تشخیص نوع تیرآهن دقت نکنید بلکه به علائم ذکر شده در بالا نیز دقت لازم را مبذول فرمایید.

قیمت محصولات فولاد فردوس باختر ارومیه

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد فردوس باختر ارومیه مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات فولاد فردوس باختر ارومیه را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد فردوس باختر ارومیه از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.