shahriar tabriz 150x150 - ورق گالوانیزه   2 میل  عرض  1250    شهریار تبریز انبار تهران

کارخانه شهریار تبریز

آذربایجان شرقی
کارخانه شهریار تبریز واقع در آذربایجان شرقی در سال 1391 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به ورق آهن, ورق سرد, ورق گالوانیزه, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, 30 کیلومتری تبریز، شهرک صنعتی آخولا
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

شهریار تبریز

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت ورق آهن شهریار تبریز

1403/02/04 - 19:24
محصول سایزاستانداردنوعابعاد قیمت نمودار خرید
ورق گالوانیزه 2 میل عرض 1000 شهریار تبریز 2ST12گالوانیزه- 41,500 تومان
ورق گالوانیزه 2 میل عرض 1250 شهریار تبریز 2ST12گالوانیزه- 42,000 تومان
ورق گالوانیزه 2.5 میل عرض 1000 شهریار تبریز 2.5ST12گالوانیزه- 45,000 تومان
ورق گالوانیزه 2.5 میل عرض 1250 شهریار تبریز 2.5ST12گالوانیزه- 45,000 تومان
ورق گالوانیزه 3 میل عرض 1000 شهریار تبریز 3ST12گالوانیزه- 49,000 تومان
ورق گالوانیزه 3 میل عرض 1250 شهریار تبریز 3ST12گالوانیزه- 50,000 تومان
بارگیری انبار تهران
محصول سایزاستانداردنوعابعاد قیمت نمودار خرید
ورق گالوانیزه   2 میل  عرض  1000    شهریار تبریز انبار تهران 2ST12گالوانیزه- 65,900 تومان
ورق گالوانیزه   2 میل  عرض  1250    شهریار تبریز انبار تهران 2ST12گالوانیزه- 65,900 تومان
ورق گالوانیزه   2.5 میل  عرض  1000    شهریار تبریز انبار تهران 2.5ST12گالوانیزه- 70,400 تومان
ورق گالوانیزه   2.5 میل  عرض  1250    شهریار تبریز انبار تهران 2.5ST12گالوانیزه- 70,400 تومان
ورق گالوانیزه   3 میل  عرض  1000 شهریار تبریز انبار تهران 3ST12گالوانیزه- 64,700 تومان
ورق گالوانیزه   3 میل  عرض  1250    شهریار تبریز انبار تهران 3ST12گالوانیزه- 64,700 تومان

شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز در سال 1391 در اداره ثبت شرکت های آذربایجان شرقی، به عنوان شرکت سهامی خاص به شماره 34943 به ثبت رسیده و از همان سال، عملیات عمرانی این مجموعه در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در شهرک صنعتی آخولا در 15 کیلومتری شهر تبریز آغاز گردیده است. جهت آشنایی بیشتر با این شرکت با ما همراه باشید.

معرفی صنایع فولاد شهریار تبریز

صنایع فولاد شهریار تبریز در سال 1391 در اداره ثبت شرکت های آذربایجان شرقی، به عنوان شرکت سهامی خاص به شماره 34943 به ثبت رسیده و از همان سال، عملیات عمرانی این مجموعه در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در شهرک صنعتی آخولا در 15 کیلومتری شهر تبریز آغاز گردیده است.

همچنین با توجه به موقعیت استراتژیک کارخانه که در منطقه شــمال غرب کشور و همینطور داشتن نزدیکترین فاصله با کشــورهای همجوار همچون آذربایجان، ارمنستان، نخجوان، گرجستان، شمال عراق و شرق ترکیه، صادرات محصولات به این بازارها نیز به راحتی برای صنایع فولاد شهریار تبریز ممکن شده است تا بتواند با صادرات به کشور های همسایه درآمد ارزی بسیار خوبی را نیز داشته باشد .

اخـذ مجوز تولـید ورق گالوانیزه گرم با ظرفیت 200.000 تـن در سال و خـطوط تـولـیـد تـمـام اتـومـاتـیـک عـملیات گالوانـیزاسیون پیوسته به روش غوطه وری گــرم و تولـید ورق گالوانـیزه به ضـخـامت 0.4 تا 3.5 میلی متر و همچنین تولید ضخیم تـرین ورق گـالوانیزه خـاورمیانه به صورت رول به عرض 1250 و ضـخـامت 3.5 میلی‏ متر از دستاورد های کارخانه صنایع فولاد شهریار تبریز می توان نام برد.

اهداف و چشم انداز صنایع فولاد شهریار تبریز

مانندهر موسسه تولیدی و استارتاپ دیگری شرکت فولاد شهریار تبریز نیز از قاعده کلی یکسان‌سازی اهداف و چشم‌انداز مستثنی نیست. این شرکت باهدف تأمین بخش عظیمی از نیازهای صنایع و منطقه‌ای درزمینه تولید انواع ورق‌های پوشش‌دار کار خود را در سال 1391 شروع نموده است. توانسته با توسعه حداکثری سیستم‌های مکانیزه و نیروی کار جهت تولید مواد اولیه و فرایندهای مختلف و متنوع روی فلزات اقدام نماید.

ضمن این که باتوجه‌ به موقعیت جغرافیایی که دارد می‌تواند یکی از شاه‌راه‌های اصلی برای صادرات محصولات خود به خارج از ایران و حتی کشورهای غیر هم مرز باشد. اشتغال سازی سعی در پیشبرد مسیر کلی تولید و اقتصاد مقاومتی از جمله فاکتورهای اساسی است. در بخش اهداف این شرکت و خط‌ مشی آن ها یافت می‌شود.

ویژگی های فولاد شهریار تبریز

از جمله ویژگی‌های بارز این شرکت که آن را از سایر شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در این زمینه متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تولید ورق های گالوانیزه گرم از 0.4 تا 3.5 میلی متر
  • تولید ورق ها به روش های غوطه وری گرم پیوسته
  • تولید ورق‌های با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی
  • امکان صادرات محصول به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، نخجوان، گرجستان، شمال عراق و شرق ترکیه به علت همجواری با این کشورها

محصولات فولاد شهریار تبریز

این شرکت امکان تولید ورق‌های گالوانیزه ضخیم با جدیدترین متد را دارد. در سال 99 این کارخانه توانست ضخیم‌ترین ورق گالوانیزه خاورمیانه را تولید کند.

ورق گالوانیزه تبریز با ضخامت 0.4 تا 3.5 میلی‌متر در بازار عرضه می‌شود. این کارخانه اغلب شیت ورق‌های گالوانیزه خود را در ابعاد 1000*2000، 1250*2500، 1000*6000 و 1250*6000 برش داده و بسته‌بندی می‌کند. البته صنایع فولاد شهریار تبریز امکان تولید سفارشی ورق گالوانیزه را نیز دارد.

معرفی خط تولید ورق گالوانیزه

رول های ورودی در ابتدای خط گالوانیزه با استفاده از دستگاه رول باز کن، باز میشود. بعد از آن برشکاری ابتدا و انتهای ورق صورت میگیرد. سپس به یکدیگر جوش زده و به صورت یک نوار پیوسته وارد خط تولید میشود.

در این مرحله ورق گالوانیزه از مواد شسشوی قلیایی عبور میکند. سطح ورق چربی زدایی، برس زنی و با آب گرم کاملا تمیز میشود. در ادامه مسیر از قسمت اسید شویی عبور میکند و تمام اکسیدهای موجود بر روی آهن از بین میرود.

پس از گذشتن از فلاکس تانک، وارد کوره های پیشگرم میشود و بعد از آن از حمام مذاب عبور میکند. پس از آن لایه نازکی از فلزی روی، بر روی هر دوسطح ورق مینشیند.

بعد از خروج از حمام مذاب، ضخامت فلزی روی، به وسیله جت هوا تنظیم میشود. ضخامت فلزی روی پوشش داده شده بر سطوح ورق، به وسیله دستگاه ضخامت سنج، کنترل میشود.

در مرحله بعد، پس از خشک شدن ورق، عملیات کروماته کردن انجام میشود. این عملیات سطح ورق گالوانیزه را در برابر رطوبت حفظ میکند.

در مراحل مختلف تولید و پس از اتمام آن، به صورت مداوم بازرسی های لازم توسط بخش کنترل کیفی انجام میشود. همچنین نمونه برداری های مختلف و بررسی های لازم در آزمایشگاه صورت میگیرد.

ورق گالوانیزه شهریار تبریز

محصولات این مجتمع، شامل 2 بخش عمده است. رول ورق گالوانیزه و شیت ورق گالوانیزه. رول ورق گالوانیزه بعد از تولید در این شرکت، به صورت رول در می آید و آماده ارسال میشود. شیت ورق گالوانیزه، از برش ورق های گالوانیزه توسط خط اتوماتیک برشکاری کارخانه به دست می آید.

شیت ورق گالوانیزه شرکت فولاد تبریز، در ابعاد استاندارد 1000×2000، 1250×2500، 1000×6000، 1250×6000 برشکاری و بسته بندی میشود. لازم به ذکر است که امکان سفارش ابعاد خاص توسط مشتری نیز در این کارخانه وجود دارد.

این کارخانه در واحد کنترل کیفی، در حین تولید و همچنین پایان آن، آزمایش های مختلفی انجام میدهد. مانند آزمون کشش، آزمون ضخامت پوشش، آزمون چسبندگی پوشش، آزمون خواص متالوژیکی پوشش. این آزمایشها مطابق با استانداردهای روز دنیا میباشد. انجام این آزمایشات به جهت اطمینان از کیفیت و مرغوب بودن ورقهای تولید شده در کارخانه فولاد شهریار تبریز میباشد.

مزایای ورق گالوانیزه

  • طول عمر ورق های گالوانیزه در محیط های خورنده حدود 20 تا 70 سال است.
  • ظاهر شفاف و زیبای ورق گالوانیزه به نسبت ورقهای فولادی،یکی از مزایای این نوع ورق به حساب می آید.
  • هزینه عملیات گالوانیزاسیون، نگهداری و تعمیرات ورق های گالوانیزه کمتر می باشد.
  • امکان فرم دهی و شکل دهی آسان و همینطور قابلیت جوشکاری یکی دیگر از مزایای ورق گالوانیزه است.
  • محصولات گالوانیزه کروماته خاصیت رنگ پذیری دارند که باعث مقاومت زیاد در برابر خوردگی می شوند.
  • پوشش گالوانیزه گرم سخت تر و 5 برابر مقاومت سایشی بیشتر نسبت به روش های دیگر (مانند پوشش دهی رنگی) دارد.

کاربردهای ورق گالوانیزه فولاد شهریار

  • لوازم خانگی (مانند کولر، بخاری، یخچال، لباسشویی، آبگرمکن و…)
  • صنایع برق صنعتی (مانند سینی کابل، تابلو برق و…)
  • صنایع الکترونیک و کامپیوتر
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع ساختمان سازی
  • پوششکاری سالن های صنعتی
  • صنایع لوله و پروفیل
  • صنایع کشاورزی
  • ساخت انواع کانتینر و کانکس
  • ساخت بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای راهنمایی
  • ساخت مخازن، کانال، قفسه و…

عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق گالوانیزه می‌توان به برند و کارخانه تولیدکننده ورق، ضخامت و ابعاد ورق، استاندارد و روش تولید محصول اشاره کرد. دیگر عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه، نرخ ارز و دلار، قیمت و کیفیت مواد اولیه، عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل و … می‌باشد.

قیمت ورق گالوانیزه شهریار تبریز

قیمت ورق گالوانیزه در سراسر کشور و دقیقه ای در حال نوسان است و براساس قیمت شمش تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه صنایع فولاد شهریار تبریز با کارشناسان ما در سایت آهنک تماس بگیرید تا از قیمت روز و دقیق ورق گالوانیزه فولاد شهریار با خبر شوید.

جمع بندی پایانی

نام کارخانه بیانگر موقعیت جغرافیایی آن است. وسعت کارخانه به مساحت 50000 متر مربع است. با توجه به اینکه این کارخانه در شمار غرب کشور و در مجاورت کشورهای آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، عراق و نخجوان قرار دارد؛ موقعیت مناسبی برای صادرات محصول به این کشورها و همچنین کشورهای دیگر از طریق همسایگان خود دارد. صادرات کارخانه شهریار آذربایجان شرقی به ارز آوری و رشد اقتصادی منطقه و کشور نیز بسیار کمک می کند. از مهم ترین محصولات تولیدی این شرکت ورق گالوانیزه است.

سوالات متداول

محصولات کارخانه فولاد شهریار تبریز چیست؟

ورق گالوانیزه شهریار تبریز – رول ورق گالوانیزه – شیت ورق گالوانیزه

آیا این شرکت ورق رنگی هم تولید می‌کند؟

خیر – در حال حاضر فقط ورق سرد و گالوانیزه تولید می شود.

مهمترین ویژگی کارخانه فولاد شهریار تبریز چیست؟

ویژگی مهم ماشین آلات خط تولید صنایع فولاد شهریار تبریز امکان انجام عملیات گالوانیزاسیون پیوسته به روش غوطه وری گرم بر روی انواع ورق های به ضخامت 0.4 تا 5.3 میلی متر است. که تولید ورق های گالوانیزه ضخیم؛ شرکت صنایع فولاد شهریار تبریز را در بین رقبای خود متمایز کرده است.