فولاد راستین آستارا

کارخانه راستین آستارا

گیلان
کارخانه راستین آستارا واقع در گیلان در سال 1393 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 22, میلگرد آجدار, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
گیلان, گیلان، شهرستان آستارا، کارخانه فولاد راستین
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد راستین آستارا-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

راستین آستارا

قیمت بدون ارزش افزوده

کارخانه فولاد راستین آستارا فعالیت خود را در سال 1393 در زمینه تولید انواع میلگرد آجدار در استان گیلان، شهرستان آستارا آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات مرغوب سعی در ارائه محصولات با کیفیت در بازار های داخلی و خارجی دارد. میلگرد راستین آستارا دارای ویژگی هایی نظیر مقاومت بالا در برابر خستگی، داکیتیلتی مناسب و کیفیت مطلوب می باشد.
معرفی فولاد راستین آستارا
کارخانه فولاد راستین آستارا در سال 1393 در شهر آستارا واقع در استان گیلان تاسیس شد. این واحد تولید با هدف تولید انواع میلگرد و به منظور ایجاد اشتغال در منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت. این کارخانه در تولید محصولات خود از شمش های فولادی با کیفیت بالا و دستگاه ها و خط تولید به روز و پیشرفته استفاده نموده است. از جمله اهداف این مجموعه جلب رضایت مشتریان خود برای تحقق چشم اندازهای شرکت در دستیابی به جایگاهی مناسب در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

میلگرد آجدار فولاد راستین آستارا :

میلگرد 14 آجدار
میلگردهای 16 آجدار
میلگرد 18 آجدار
میلگردهای 20 آجدار
میلگرد 22 آجدار

فولاد راستین آستارا تولید کننده انواع میلگرد در ایران می باشد. میلگرد استارا در 3 سایز تولید میشود 14_16_18 که با شمش 100×100 5sp تولید و از کیفیت خوبی هم برخوردار است. درحال حاضر شهرهای شمال خواهان تولیدی این کارخانه هستند.
محصولات فولاد راستین آستارا
در این واحد تولیدی انواع میلگرد آجدار به روش نورد گرم و با ضخامت 14 الی 22 میلیمتر و با کیفیت بالا تولید می شود. این شرکت علاوه بر تامین نیاز میلگرد در منطقه محصولات خود را به سایر شهر های ایران عرضه می نماید. دلیل محبوبیت این برند در میان خریداران ویژگی های محصولات تولید شده این کارخانه از جمله کیفیت بالا و مقاومت بالای میلگردها در مقابل خستگی می باشد.

شرکت فولاد راستین آستارا از ابتدای فعالیت خود به تولید انواع میلگرد فولادی و در سایزهای مختلف مشغول می باشد. میلگردهای آجدار تولیدی این شرکت در سایزهای 14، 16، 18، 20 و 22 به صورت نورد گرم تولید و روانه بازار مصرف می گردند. میلگرد تولیدی این شرکت از نوع A3 می باشد. این محصول از نوع آجدار بوده و دارای مقاومت تسلیم 4000 و مقاومت کششی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. تنش تسلیم به حداکثر نیروی اطلاق می شود که به میلگرد وارد و میلگرد دچار تغییر شکل دائمی نمی شود. اگر مقدار نیرو افزایش یابد میلگرد به حالت اولیه بر نمی گردد و برای همیشه تغییر شکل می دهد. در طراحی ساختمان ملاک انتخاب میلگرد مقدار تنش تسلیم آن می باشد.
استانداردهای میلگرد
میلگرد A1
میلگرد A1 صاف و بدون آج بوده و برای عملیات جوشکاری، آهنگری و … مناسب می باشد. میلگردA1 را نیز به عنوان میلگرد داکتیل نیز می شناسند. قیمت میلگرد ساده را می توانید در سایت آهنک مشاهده کنید.
میلگرد A2
این نوع میلگرد نیمه خشک، ترد و نیمه نرم بوده و برای عملیات ساختمانی خصوصا خاموت زنی بسیار مناسب می باشد. عملیات جوشکاری بروی میلگرد A2 به سختی انجام می شود.
میلگرد A3
میلگرد A3، میلگردی سخت، خشک و دارای آج پیچیده می باشد. این نوع میلگرد برای آهنگری، تغییر شکل زیاد با زوایای تند و عملیات جوشکاری مناسب نیست. بروزترین قیمت میلگرذ A3 فولاد راستین آستارا را در آهنک مشاهده کنید.
میلگرد A4
میلگرد A4 نیز به میلگرد آجدار مرکب معرف می باشد و در طراحی و ساخت انواع سازه های ساختمانی، بتن آرمه به جز دیوار های برشی مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت میلگرد راستین آستارا
میلگرد آستارا در قطرهای 14 تا 22 میلیمتری با استانداردهای ملی و بسیار باکیفیت به بازار عرضه می شود. میلگردهای آجدار باعث ایجاد افزایش سطح مقاومت کششی در سازه های بتنی و آرماتورهای فولادی می شوند. داکتیلیته مناسب و مقاومت بالا در برابر خستگی از ویژگی های برجسته میلگرد آستارا می باشد که برخی از انواع آن شامل موارد زیر است. این شرکت انواع میلگردهای آجدار با گرید A3 را از قطر 14 تا 22 میلیمتر تولید می کند

برای محاسبه قیمت انواع میلگرد علاوه بر فاکتور کیفیت و استاندارد عواملی چون نوع، ضخامت و وزن میلگرد، تاثیرگذار می باشند. به دلیل وجود نوسانات لحظه ای در بازار فروش ارز و محصولات فولادی، برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای محصولات فولاد راستین آستارا با کارشناسان آهنک در تماس باشد. همچنین برای خرید محصولات فولادی با کیفیت و اصل، اقدام به خرید از فروشگاه های معتبر نمایید. فروشگاه اینترنتی آهنک به عنوان فروشگاهی خوشنام در عرصه فروش و عرضه محصولات فولادی، از جمله مراکز معتبر در این زمینه می باشد.
قیمت محصولات فولاد راستین آستارا
قیمت میلگرد در بازار ایران بر حسب سایز و نوع آج آن قیمت‌گذاری می‌شود. به طور کلی قیمت میلگرد A2 نسبت به میلگرد A3 در همان سایز ارزان‌تر است. همینطور در یک نوع میلگرد سایزهای بزرگ‌تر نسبت به سایزهای کوچکتر ارزان‌تر می‌باشند.

یکی از شرکت های تولید کننده میلگرد که تولید کننده میلگرد های با کیفیت بالاست شرکت فولاد راستین آستارا می باشد. قیمت میلگرد راستین آستارا با توجه به کیفیت بالای محصولات این کارخانه کاملا قابل توجیه می باشد.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد راستین آستارا مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات فولاد راستین آستارا را خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات راستین آستارا مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی کارخانه فولاد راستین آستارا از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.