فولاد حسن-رود-گیلان-آهنک

کارخانه حسن رود گیلان

گیلان
کارخانه حسن رود گیلان واقع در گیلان در سال 1383 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
گیلان, جاده رشت-بندرانزلی، حسن رود، شهرک صنعتی بندر انزلی
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد حسن رود گیلان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

حسن رود گیلان

قیمت بدون ارزش افزوده

کارخانه فولاد حسن رود گیلان در سال 1383 در شهرک صنعتی بندر انزلی به بهره‌برداری رسید. این کارخانه در کنار آناهیتا گیلان، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در شمال کشور به شمار می‌رود. نورد فولاد گیلان در حال حاضر به صورت اختصاصی به تولید میلگرد می‌پردازد. میلگردهای این کارخانه، با نام میلگرد حسن رود در بازار شهرت دارند و با ظرفیت 200،000 تن در سال تولید می‌شوند.
معرفی کارخانه فولاد حسن رود گیلان
کارخانه نورد گیلان با نام حسن رود در سال 1383 در جاده رشت-انزلی تاسیس شد. ظرفیت اسمی این کارخانه، حدود 200 هزار تن در سال است. محصول تولیدی این کارخانه، میلگرد آجدار است. محصولات این کارخانه، برای آن دسته از افرادی که در شمال کشور ساکن هستند و هزینه خرید میلگرد برای آنان اهمیت دارد؛ یکی از بهترین گزینه‌ ها ست.

قیمت میلگرد فولاد حسن رود گیلان در سایت آهنک مرتب به روز رسانی می‌شود. در جدول بالا، قیمت میلگرد حسن رود در سایز و ابعاد مختلف نمایش داده شده است. در این جدول شما می‌توانید به قیمت میلگرد 16 حسن رود و سایر سایزها برای کاربران قابل مشاهده است.  وزن میلگرد حسن رود طبق استاندارد 3132 تعیین می‌شود و معمولا برای مقام سازی بتن و ساخت و سازهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در جدول نمونه، می‌توانید به راحتی به قیمت روز میلگرد حسن رود دسترسی داشته باشید.
انواع محصولات فولاد حسن رود گیلان
محصولات تولید این کارخانه شامل میلگرد حسن رود در دو گرید A2 و A3، سایز 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20 می باشد. کیفیت میلگرد حسن رود در مقایسه با قیمت آن بسیار عالی می باشد. جهت مشاهده  قیمت میلگرد حسن رود گیلان به صفحه قیمت محصولات مراجعه کنید.
محصولات نورد گرم فولاد گیلان
محصولات نورد گرم این شرکت، مواد اولیه مورد نیاز در زمینه هایی مانند ساختمان سازی، خودرو سازی، نفت و گاز و پتروشیمی را تأمین می کند.
انواع محصولات نورد سرد فولاد گیلان
از جمله محصولات نورد سرد فولاد حسن رود گیلان می توان از ورق روغنی، ورق های کربن متوسط تا بالا، ورق ضد زنگ و ضد اسید، ورق قلع اندود و فولاد کم کربن با استحکام کششی بالا را نام برد. ورق های نورد سرد، پس از پروسه نورد، جهت تمیزکاری از خط شستشوی الکترولیتی و جهت اصلاح ناصافی های احتمالی از خط کشش و اصلاح کلاف، عبور کرده و به این صورت محصول نهایی، به صورت کویل ورق تمیز کاری شده و کاملا مسطح و یکدست به بازار عرضه می شود.

محصولات نورد سرد این مجتمع، تحت استاندارد های جهانی، تولید شده و در صنایعی مانند ساختمان سازی، خودرو سازی، لوازم خانگی، شکل دهی فلزات، شکل دهی عمیق و … کاربرد دارند. مجتمع فولاد حسن رود گیلان به دلیل استفاده از تجهیزات و فناوری های به روز، موفق به دریافت گواهینامه ISO 140001 شد. این تجهیزات باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش اثرات مخرب زیست محیطی می شود.
ویژگی انواع میلگرد فولاد حسن رود گیلان
از میلگرد جهت افزایش مقاومت بتن در سازه های بتنی در برابر نیروهای کششی از جمله زلزله مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد های تولید شده در مجتمع تولیدی حسن رود از نظر وزن کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی می باشد. میلگرد های حسن رود در دو دسته A2 و A3 تولید می شوند. سایز میلگرد های این کارخانه بین 8 تا 20 میلیمتر متغییر می باشد. این کارخانه در طرح های توسعه ای خود افزایش تولید انواع میلگرد ساده و آجدار را، قرار داره است. وزن میلگرد های تولید شده در کارخانه فولاد حسن رود گیلان منطبق بر استاندارد ملی ایران به شماره 3132 می باشد.
قیمت میلگرد حسن رود گیلان
با توجه به قرار گرفتن شرکت نورد فولاد حسن رود گیلان در نوار شمالی ایران، عمده مشتریان این کارخانه جز شرکت های فعال در زمینه ساخت و ساز در این منطقه می باشند زیرا به دلیل کاهش هزینه های حمل و نقل قیمت تمام شده برای مشتریان بسیار به صرفه تر خواهد بود. از عوامل موثر بر قیمت میلگرد وزن، نوع و ضخامت آن است و بر اساس این مولفه ها قیمت نهایی محصول تعیین می شود.

همچنین این روزها نوسانات قیمت ارز، تاثیری مستقیم بر قیمت کلیه اجناس در بازار دارد که مقاطع فولادی و انوع میلگرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لذا به منظور اطلاع از قیمت انواع میلگرد فولاد حسن رود گیلان با مشاورین فروشگاه اینترنتی آهنک در تماس باشید. مرکز فروش آهنک با سابقه ای طولانی در زمینه فروش محصولات فولادی آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش به مشتریان عزیز می باشد.
قیمت محصولات فولاد حسن رود گیلان
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد حسن رود گیلان مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولاد حسن رود گیلان را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد حسن رود گیلان از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.