فولاد-الماس-تاکستان-لوگو

کارخانه فولاد الماس تاکستان

قزوین
کارخانه فولاد الماس تاکستان واقع در قزوین در سال 1377 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قزوین, استان قزوین، شهرستان تاکستان، کیلومتر 25 جاده تاکستان به همدان، روبروی شهرک صنعتی نرجه – جنب مرغداری
دانلود پی دی اف کارخانه
فولاد الماس تاکستان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد الماس تاکستان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد الماس تاکستان

1403/02/05 - 21:12
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A2 فولاد الماس تاکستان 10A2 24,700 تومان
میلگرد 12 آجدار A2 فولاد الماس تاکستان 12A2 25,350 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 فولاد الماس تاکستان 18A3 25,350 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 فولاد الماس تاکستان 20A3 25,350 تومان

شرکت فولاد الماس باران تاک در مرداد ماه سال 1385 در منطقه شمال غربی کشور در استان قزوین شهرستان تاکستان شروع به فعالیت کرد. این واحد صنعتی فعال در صنعت تولید آهن آلات و فولاد تولید کننده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد آجدار 10 نوع (A2) و میلگرد آجدار 12 نوع (A2) است.
معرفی شرکت فولاد الماس تاکستان
در مرداد ماه سال 1385 در منطقه شمال غربی کشور در استان قزوین شهرستان تاکستان واحد تولیدی صنعتی تعاونی مفتولی الماس باران تاک با نام تجاری شرکت فولاد الماس باران تاک (کد عضویت 3710889) و با مدیریت جناب آقای حسین قهرمانی شروع به فعالیت کرد. این واحد صنعتی فعال در صنعت تولید آهن آلات و فولاد تولید کننده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد آجدار 10 نوع (A2) و میلگرد آجدار 12 نوع (A2) می باشد.

نحوه تشخیص میلگرد الماس تاکستان حروف AT هستند که به‌صورت عمودی بر روی میلگرد درج شده‌اند و پایین‌تر از آن‌ها حروف مرتبط با نوع آج و روش تولید میلگرد درج شده است.
انواع مقاطع فولادی الماس تاکستان
همان‌طور که می‌دانید میلگردها از مصالح پرکاربردی هستند که به منظور جبران مقاومت کششی پایین در بتن، استفاده می‌شوند؛ این پروفیل برای مسلح کردن بتن در شکل‌های مختلفی از جمله: خاموت، راستا، سنجاقی، خرک، رکابی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع محصولات تولید شده در این شرکت شامل:

میلگرد آجدار فولاد الماس تاکستان : میلگرد 10 آجدار، میلگرد 12 آجدار
قیمت میلگرد الماس تاکستان
شرکت فولاد الماس تاکستان با هدف تولید انواع آهن آلات فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه در سال 1377 تاسیس شد و در سال 1381 به بهره برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله محصولاتی که در این کارخانه تولید می شود می توان به میلگرد های ساده و آجدار اشاره کرد. میلگرد های تولیدی این کارخانه اندازه های 8 تا 22 را شامل می شوند. شرکت فولاد الماس تاکستان ظرفیت تولید سالیانه 100 هزار تن محصول در سال را دارا می باشد. شما می توانید برا اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان آهنک در تماس باشید و از قیمت ها به صورت لحظه ای اطلاع پیدا کنید.

اگر قصد خرید این پروفیل دایره‌ای توپر را دارید تنها کافی است با مراجعه به سایت آهنک و یا تماس با ما از قیمت انواع میلگرد الماس در سایزهای 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22 و…، آج‌های A1, A2, A3, A4 و کارخانه‌های تولیدی مختلف اطلاع پیدا کنید. همچنین کارشناسان ما شما را در امر خرید راهنمایی خواهند کرد تا با شناخت کیفیت میلگرد هر یک از کارخانه‌ها و کاربردهای آن‌ها اقدام به خرید کنید.
استانداردهای فولاد الماس تاکستان

مجوز تولید میلگرد فولادی از قراضه کارخانجات فولاد با پروانه بهره برداری به شماره 12424 در تاریخ 21/05/1385
ظرفیت تولید 244 تن انواع میله و میلگرد آهنی و فولادی با کد کالای 27101230
ظرفیت تولید 244 تن تسمه فولادی با کد کالای 27101223
مجوز بهره برداری تسمه فولادی از قراضه کارخانجات فولاد به شماره 12424 در تاریخ 21/05/1385
فعالیت در گروه های ساخت آهن و فولاد اساسی با کد کالای 2710 و ساخت فلزات اساسی 27

و با به کار گیری نیروهای متخصص در این زمینه دارای مجموع ظرفیت اسمی قابل بهره برداری واحد نورد اولیه 90.000 تن در سال می باشد. شرکت فولاد الماس باران تاک تولید کننده میلگرد الماس ساده و آجدار از نوع A2 به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر مورد نیاز در ساخت و ساز می باشد. به طور کلی از میلگرد در درون بتن برای جبران نیروی کششی که در بتن وجود ندارد، استفاده می شود. در بتن از مقاطع نوع آجدار استفاده می شود چرا که آج های موجود در سطح مقطع باعث درگیری بهتر و بیشتر آرماتور با بتن می شود. اندازه و تعداد این آج ها بر روی مقطع طبق استاندارد هایی می باشد.
قیمت محصولات فولاد الماس تاکستان
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد الماس تاکستان مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولاد الماس تاکستان را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد الماس تاکستان از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.