فولاد سازان امیرآباد

کارخانه صنایع فولاد سازان امیرآباد

گلستان
کارخانه صنایع فولاد سازان امیرآباد واقع در گلستان در سال 1395 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد کلاف, میلگرد 10, میلگرد ساده, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
گلستان, استان مازندران - شهرستان بهشهر- بخش مرکزی دهستان میان کاله ابادی - بندر امیر آباد - خیابان اصلی خیابان ( نیروگاه ) پلاک 0- طبقه همکف
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد سازان امیرآباد-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

صنایع فولاد سازان امیرآباد

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد صنایع فولاد سازان امیرآباد

1403/02/07 - 20:12
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
کلاف 6.5 ساده 3sp فولاد سازان امیرآباد 6.53SP 25,250 تومان
کلاف 6.5 ساده ساختمانی فولاد سازان امیرآباد 6.5A1 28,500 تومان
کلاف 6.5 کششی ساده فولاد سازان امیرآباد 6.5A1 28,700 تومان
کلاف 8 آجدار A2 فولاد سازان امیرآباد 8A2 25,500 تومان
کلاف 10 ساده A1 فولاد سازان امیرآباد 10A1 26,450 تومان

کارخانه فولاد سازان امیرآباد تولید کننده انواع میلگرد در ایران می باشد. کلاف ساده و صنعتی صنایع فولاد سازان امیرآباد در صنایع ساختمانی و صنعتی جهت تولید مفتول بسیار کاربرد دارد. به همین دلیل تقاضاء برای این محصول در بازار بالا است. قیمت کلاف ساده فولاد سازان امیرآباد به عوامل مختلفی از قبیل قیمت مواد اولیه، قیمت دلار، ضخامت، وزن، برند و نوع محصول بستگی دارد.

معرفی صنایع فولاد سازان امیرآباد

صنایع فولادسازان امیرآباد میلگرد را در سه نوع ساده، کلاف و آجدار تولید و عرضه می کند. این شرکت در سال 1395 شروع به فعالیت کرد. از نظر جغرافیایی امیر آباد در شرق مازندران وقع شده است.ظرفیت تولید سالانه 250 هزار تن و میلگرد ساده از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی به صورت کلاف با ظرفیت سالانه 250 هزار تن می باشد.

محصولات تولیدی صنایع فولاد سازان امیرآباد میلگرد ساده کلاف در گریدهای RST34، 3SP و 5SP می باشد که طبق استاندارد ملی 6030 در سایزهای 6.5 الی 10 میلی متر در کارخانه تولید می شوند، همچنین میلگرد آجدار کلاف A3 تولیدی این مجموعه در گرید 5SP در سایزهای 8 و 10 میلی متر طبق استاندارد ملی 3132 می باشد.

محصولات صنایع فولاد سازان امیرآباد

میلگرد کلاف به دو صورت ساده و آجدار با قطر های متنوع تولید می شوند. میلگردهای کلاف در ساخت وسایلی مانند پیچ، فنر، سیم خاردار، زنجیرهای فلزی، انواع توری حصاری و …استفاده می شوند. جنس کلاف ها با توجه به کربن موجود در آن ها تعیین می شودو کلاف هایی که کربن مصرفی در آن ها کم است برای مصارف ساختمانی استفاده می شوند چرا که کشش آنها به نسبت بالاتر است.

کلاف هایی پر کربن به دلیل کشش پایین و انعطاف پذیری پایین در ساخت تایر، سیم بکسل و .. استفاده می شوند. برای آگاهی از موجودی انواع کلاف امیر آباد می توانید با پشتیبانی سایت آهنک تماس بگیرید.

قیمت کلاف فولاد سازان امیرآباد

میلگردهای کلاف در سه سایز 6.5، 8 و 10 میلی متر موجود هستند. کلاف 10 میلی متری یکی از محصولات پرطرفدار امیر آباد به حساب می آید. کلاف های فولاد سازان امیر آباد در دو نوع ساختمانی و کششی در فروشگاه اینترنتی آهنک به فروش می رسند. شما می توانید با توجه به آخرین تغییرات در قیمت میلگرد از طریق این سایت برای خرید اقدامات لازم را انجام دهید.

انواع کلاف

  • کلاف وایررود کم کربن: درصد پایین کربن، انعطاف پذیر، جوش پذیری مناسب، قابلیت چکش خواری بالا، استفاده در مصارف ساختمانی و صنایع تحت کشش.
  • انواع کلاف وایررود با کربن متوسط: به عنوان ماده اولیه کارخانه ها در ساخت کابل برق، تولید فنر، سیم بکسل، تایر کاربرد دارد.
  • کلاف وایررود پر کربن: انعطاف پذیری و قابلیت چکش خواری کم و در ساخت تایر،سیم بکسل، فنر استفاده میشود.
  • مفتول جهت تولید سیم های جوش و الکترود

قیمت انواع میلگرد فولاد سازان امیرآباد با توجه به نوع، سایز و نوسانات لحظه ای در بازار آهن مشخص می شود.

قیمت محصولات صنایع فولاد امیرآباد

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت صنایع فولاد سازان امیرآباد مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

علت خریدن محصولات فولاد امیرآباد از آهنک چیست؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد سازان امیرآباد از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات فولاد سازان امیرآباد امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.