آذر-چلیک-تبریز-آهنک

کارخانه آذر چلیک تبریز

آذربایجان غربی
کارخانه آذر چلیک تبریز واقع در آذربایجان غربی در سال 1389 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد 22, میلگرد 25, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان غربی, آذربایجان شرقی، جاده تبریز صوفیان، شهرک صنعتی صنایع ساختمانی، خیابان ششم
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه آذر چلیک تبریز-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

آذر چلیک تبریز

قیمت با ارزش افزوده

قیمت میلگرد آذر چلیک تبریز

1403/06/18 - 01:27
محصول سایزاستانداردحالتطول قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A2 فولاد آذر چلیک تبریز 10A2شاخه12 26,727 تومان -
میلگرد 12 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 12A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 14 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 14A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 16A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 18 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 18A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 20 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 20A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 22 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 22A3شاخه12 25,727 تومان -
میلگرد 25 آجدار A3 فولاد آذر چلیک تبریز 25A3شاخه12 25,727 تومان -

شرکت فولاد آذر چلیک تبریز (ACHT) یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در کشور شناخته می شود. از اصلی ترین موارد مورد توجه این شرکت در هنگام ساخت محصولات فولادی می توان به قیمت مناسب میلگرد تولیدی در کنار حفظ کیفیت بالا و توجه ویژه به نظرات خریداران نام برد. در ادامه تلاش می‌کنیم تا این مجموعه را به شکل مختصر معرفی کنیم.
معرفی شرکت آذر چلیک تبریز
شرکت فولاد آذر چلیک تبریز با نام اختصاری ACHT در سال 1389 در زمینی به وسعت 30 هکتار واقع در استان آذربایجان شرقی، شهرک صنعتی صنایع ساختمانی واقع در جاده تبریز – صوفیان تاسیس شد. هدف این مجموعه تولید انواع میلگرد به منظور تامین نیاز منطقه و کشور بوده است. شرکت آذرچلیک با دریافت گواهینامه BV در سال 1395 امکان صادرات محصولات خود به کشور عراق را فراهم نمود تا راه خود را برای رسیدن به بازار های بین المللی هموار سازد.

با توجه به شعار این مجموعه تولیدی با مضمون مشتری مداری، توسعه صادرات، کیفیت محصولات، و قیمت رقابتی، کسب جایگاهی ویژه در عرصه تولید و صادرات محصولات فولادی از چشم اندازهای این شرکت می باشد. این مجموعه فولادی با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و حاذق و استفاده از دستگاه‌ های بسیار پیشرفته و بروز مرتبط با این صنعت اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا کرده است.
انواع مقاطع فولادی آذر چلیک تبریز
میلگردهای A3 ،A2 ،A1 مهم ترین محصول تولید مجموعه آذر چلیک تبریز هستند. این مجموعه تولیدی 7 مدل از انواع میلگرد را با مشخصاتی از قبیل استاندارد A3 و ضخامت 12 تا 25 میلیمتر تولید می کند. میلگردهای A3 به میلگرد آجدار 400 جناقی گفته می شود. تولید انواع میلگرد با سایز 8 و 10 از جمله اهداف ویژه فولاد آذر چلیک تبریز می باشد.

برای تشخیص میگرد A3 از A2 به موارد زیر دقت کنید:

میلگرد A3 با آج های جناقی به شکل 7 و 8 بوده و شکننده می باشد. میلگردهای A3 بعد از مرحله آج زنی به مرحله خنک کاری می روند و به همین علت رنگ آن ها سیاه می باشد.
میلگردهای A2 دارای آج هایی به شکل مارپیچ و دارای انعاطف پذیری می باشند. فرآیند آج زنی بر روی این میلگرد به صورت مستقیم انجام می شود.
قیمت میلگرد آذر چلیک تبریز
شرکت فولاد آذر چلیک با پرسنلی مجرب و متخصص و همچنین استفاده از دستگاه های به روز و مدرن اقدام به تولید انواع میلگرد با کیفیت بالا و قیمت مناسب با احترام به حقوق مصرف کننده، نموده است. که همین امر موجب محبوبیت این برند در میان خریداران محصولات فولادی شده است.
برای دریافت قیمت های به روز و دقیق محصولات آذر چلیک تبریز می توانید به سایت آهنک مراجعه نمایید. آهنک یکی از مراکز معتبر فروش انواع مقاطع فولادی است که علاوه بر خدمات فروش به مشتریان مشاوره های مفیدی در ارتباط با محصولات ارائه شده در این مرکز ارائه می دهد. برای این منظور پس از ورود به سایت با کارشناسان آهنک در ارتباط باشید.
اهداف مجموعه آذر چلیک تبریز
علاوه بر ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت، کسب جایگاه ویژه در زمینه صادرات آهن آلات به کشورهای همجوار یکی از بزرگترین اهداف این شرکت است. تاکنون این شرکت توانسته است با عمل به 4 شعار اصلی خود یعنی توسعه صادرات، مشتری مداری، قیمت رقابتی و ارائه محصولات باکیفیت در بین شرکت های هم رده خود جایگاه مناسبی داشته باشد.
قیمت محصولات آذر چلیک تبریز
قیمت میلگرد در بازار ایران بر حسب سایز و نوع آج آن قیمت‌گذاری می‌شود. به طور کلی قیمت میلگرد A2 نسبت به میلگرد A3 در همان سایز ارزان‌تر است. همینطور در یک نوع میلگرد سایزهای بزرگ‌تر نسبت به سایزهای کوچکتر ارزان‌تر می‌باشند. برای مثال قیمت میلگرد آذر امین تبریز با استاندارد A2 در سایز 10 از سایز 8 آن کمتر است.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی آذر چلیک تبریز مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

این شرکت در سال 95 موفق به اخذ گواهی نامه BV گردید. به موجب این گواهینامه امکان صادرات میلگردهای تولیدی به کشور عراق برای این مجموعه امکان پذیر گشته است. در دی ماه سال 95 نخستین محموله صادراتی از شرکت فولاد آذر چلیک تبریز به کشور عراق صادر گردید.
چرا از آهنک محصولات فلزی آذر چلیک تبریز را خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی کارخانه آذر چلیک تبریز از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.