قیمت جهانی میلگرد امروز

فولاد یکی از عناصر اصلی هزینه ساز برای اکثر شرکت های مهندسی و ساختمانی در سراسر جهان است. با توجه به شرایط کنونی دنیا، قیمت روز میلگرد و فولاد در تمام بازارهای جهانی بسیار بی ثبات شده است. در نتیجه، هزینه های ورودی برای بسیاری از صنایع مصرف کننده فولاد، به طور چشمگیری نوسان دارد. برای درک بیشتر از تأثیر این وضعیت، برخی شرکت ها یک سری جدید از شاخص های قیمت خرید فولاد ماهانه را برای هفت بخش اصلی صنعتی ایجاد کرده اند که فولاد را به عنوان یک مورد مهم هزینه در نظر گرفته اند.

بررسی قیمت جهانی میلگرد امروز

برای اطلاع از قیمت جهانی میلگرد ساده و آجدار، منابع اصلی اطلاعاتی وجود دارند که هزاران شرکت برای اطلاع از قیمت روز میلگرد، تجزیه و تحلیل بازار میلگرد و اخبار مربوطه، به آن مراجعه می کنند. بازارهای اصلی میلگرد در کشورهایی مانند ترکیه، ایالات متحده، چین، برزیل، ایتالیا و اسپانیا وجود دارند که تجزیه و تحلیل بازار میلگرد را دنبال می کنند. قیمت جهانی محصولات فولادی از میانگین وزنی مقادیر معاملات دسته پایین برای کلیه محصولات فولادی گرید 304 در سه منطقه (اتحادیه اروپا، آسیا و آمریکای شمالی) محاسبه می شود و با استفاده از نرخ ارز به دلار آمریکا تبدیل می شود که قابل تغییر می باشد.

global rebar price today - قیمت جهانی میلگرد امروز

تغییرات قیمت جهانی میلگرد

در بررسی ها نشان داده شده است که معاملات فولاد شانگهای در ماه فوریه در حوالی سطح 4200 یوان در هر تن معامله شدند، در حالی که تقاضا در آستانه تعطیلات سال نو چینی کاهش یافت و موجودی مواد خام افزایش پیدا کرد. به دنبال آن، عرضه افزایش یافت که منجر به ادامه راه اندازی مجدد کارخانه های فولاد شد. این دستاورد به بهبود اقتصادی گسترده تر منجر می شود که می تواند روند رو به پایینی بر قیمت جهانی میلگرد ایجاد کند. در جای دیگر، صنعت فولاد و گروه های صنفی در ایالات متحده از رئیس جمهور بایدن خواستند تعرفه های 25 درصدی مالیات را برای حفظ امنیت ملی در برابر واردات فولاد وضع کند تا از صنعت در برابر سیل تولید بیش از حد جهانی، محافظت کند.
میلگرد فولادی بیشتر در بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس فلزات لندن معامله می شود. قراردادهای استاندارد آینده 10 تن می باشد. فولاد یکی از مهمترین مواد در جهان است که در ساخت و سازها، اتومبیل ها و انواع ماشین آلات و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین تولید کننده فولاد خام چین است و پس از آن اتحادیه اروپا، ژاپن، ایالات متحده، هند، روسیه و کره جنوبی قرار دارند. قیمت های میلگرد فولادی با واحد یوان در این روزها در شکل زیر نمایش داده شده که قیمت هایی پایه ای برای تصمیم گیری در معاملات می باشد و یک مرجع برای شما فراهم کند. برای بررسی قیمت میلگرد می توانید مقالات مختلفی که به بررسی قیمت میلگرد در شرایط مختلف پرداخته اند مثل: کاهش قیمت میلگرد در روزهای اینده و قیمت میلگرد نسبت به روزهای گذشته را مطالعه نمایید.

قیمت نبشی و قیمت به روز ناودانی را از آهنک بخواهید.

global rebar prices today - قیمت جهانی میلگرد امروز

میلگرد صادراتی ترکیه در بازار طی هفته گذشته، کاهش قیمت داشته است. این نشان از روند کاهشی قیمت جهانی میلگرد در چند روز اخیر می باشد که البته تحت پارامترهای مختلفی ممکن است دچار نوسان شده و قیمت آن به طور روزانه افزایش و یا کاهش یابد.