لوگو--صنایع-فولاد-کاوه-تیکمه-داش-آهنک

کارخانه کاوه تیکمه داش

آذربایجان شرقی
کارخانه کاوه تیکمه داش واقع در آذربایجان شرقی در سال 1387 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, کیلومتر12 جاده بستان آباد - میانه جنب پست برق
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

کاوه تیکمه داش

قیمت بدون ارزش افزوده

کارخانجات صنایع فولاد کاوه در سال 1387 با هدف تولید میلگرد آجدار شروع به فعالیت کرده و تا اکنون به طور پیوسته و مستمر به فعالیت‌های خود ادامه داده است. کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش، در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته با هدف اشتغال زایی و ترویج رونق اقتصادی در منطقه، و با توجه به نیاز کشور به مقاطع فولادی احداث شده و اجرای این طرح، بخشی از نیاز واردات مقاطع فولادی در کشور را برطرف کرده و توانسته نقش مهمی در صادرات صنایع فولاد ایفا کند.

معرفی شرکت فولاد کاوه تیکمه داش

کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش به مدیریت محمد ضراب و صاحب کارخانه حسین ضراب از سال 1387در تبریز به وسعت 50 هکتار شروع به فعالیت کرده است. این کارخانه قابلیت تولید انواع محصولات فولادی و صنعتی سبک و سنگین، شمش های فولادی، میلگردهای ساده و آجدار، بیلت را دارد ولی هم اکنون تنها به تولید میلگرد ساده و آجدار پرداخته است. کارخانه های تولید میلگرد ساده در کشور تعداد خیلی کمی دارند و کاوه تیکمه داش یکی از این تولید کنندگان است. این کارخانه یکی از بزرگترین و معروف ترین ها در قسمت شمال غرب به حساب می آید. همه ی تولید کنندگان باید از یک قانون و استانداردی پیروی کنند که تکمه داش نیز دارای این استاندارد ها می باشد.

میلگرد کاوه از جمله باکیفیت‌ترین میلگردهای موجود در بازار ایران است که قیمت آن هر روز در سایت آهنک به روز می‌شود.

محصولات شرکت فولاد کاوه تیکمه داش

این کارخانه انواع میلگرد آجدار و ساده در سایزهای مختلف تولید می کند. میلگرد های آجدار در سه نوع مرکب، جناغی، مارپیچی تولید می گردند. میلگرد A4 مرکب با سایز 20 و 22 ، میلگرد A3 جناغی در سایز 8 تا 32 ، میلگرد A2 مارپیچ در سایز 8 و 10 و میلگرد های A1 ساده در سایز 8 و 10 موجود می باشد. فولاد کاوه تیکمه داش در تلاش است که ظرفیت تولید خود را سالیانه به 600 هزار تن برساند. میلگردهای کارخانه فولاد کاوه تیکمه داش دارای علامت اختصاری SFK هستند که برروی تولیدات این کارخانه حک می‌شود. برای اطمینان از اصالت کالا حتما در هنگام خرید به علامت حک شده روی میلگردها دقت کنید.

میلگرد کاوه تیکمه داش A1

میلگرد تیکمه داش A1 با نماد س 240 مشخص می شود. این میلگرد ظاهری ساده و نرم دارد و دارای استحکام تسلیم و استحکام کششی به ترتیب 240 و 360 مگاپاسکال است.

میلگرد کاوه تیکمه داش  A2

میلگرد تیکمه داش A2 در دسته مواد نیمه سخت قرار دارد. ظاهر این مقطع به صورت آجدار مارپیچ است. حداقل تنس تسلیم و استحکام تسلیم این میلگرد به ترتیب 500 و 340 مگاپاسکال می باشد.

میلگرد کاوه تیکمه داش A3

میلگرد تیکمه داش A3 با نماد آج 400  و شکل آجدار جناغی مشخص می شود. A3 میلگردی سخت است که حداقل استحکام کششی آن 600 و استحکام تسلیم آن 400 مگاپاسکال می باشد.

میلگرد کاوه تیکمه داش A4

میلگرد تیکمه داش A4 با نماد آج 500 و شکل آجدار مرکب مشخص می شود. حداقل استحکام کششی و تسلیم این میلگرد به ترتیب 500 و 650 مگاپاسکال است.

قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش

میلگرد ها در ستون ها و کف و همه جای ساختمان باعث نگه داشتن بتن می شوند. بتن به تنهایی توانایی تحمل فشارهایی که بر اثر نیروهای کششی و چرخشی که به آن وارد می شود را ندارد به همین خاطر برای جلوگیری از فرو ریختن بتن از میلگرد استفاده می کنند. از همین رو خیلی مهم است که میلگرد ها از کارخانه های تولیدی که دارای برگه های تاییدیه آزمایشگاه ها و استاندارهای ملی هستند استفاده کنیم.

برای خرید میلگرد باید توجه کنیم که قیمت ها به صورت روزانه و با توجه به وضعیت بازار و نرخ ارز و شرایط منطقه ای بستگی دارد. شما می توانید لیست قیمت میلگرد تیکمه داش را با توجه به اندازه، وزن و ضخامت آن روزانه از سایت آهنک دنبال کنید. آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت های به روز شده و دقیق مطلع کند. آهنک سایتی برگزیده برای خرید های شماست. با آهنک در ارتباط باشید.

قیمت محصولات فولاد کاوه تیکمه داش

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد کاوه تیکمه داش مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا از آهنک محصولات فولاد کاوه تیکمه داش خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد کاوه تیکمه داش از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.