لوگو-فولاد-و-نورد-هشترود-آهنک

کارخانه فولاد و نورد هشترود

آذربایجان شرقی
کارخانه فولاد و نورد هشترود واقع در آذربایجان شرقی در سال راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 22, میلگرد آجدار, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
کارخانه فولاد و نورد هشترود (دقیقی تبریز)-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد و نورد هشترود

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد و نورد هشترود

1403/01/30 - 15:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 8 آجدار A2 هشترود 8A2 24,901 تومان
میلگرد 10 آجدار A2 هشترود 10A2 24,351 تومان
میلگرد 12 آجدار A2 هشترود 12A2 24,351 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 هشترود 14A3 23,951 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 هشترود 16A3 23,951 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 هشترود 18A3 23,951 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 هشترود 20A3 23,951 تومان
میلگرد 22 آجدار A3 هشترود 22A3 23,951 تومان

موقعیت جغرافیایی کارخانه فولاد و نورد هشترود به دلیل شرایط و قرار گرفتن در نزدیکی راه های ارتباطی برای حمل و نقل آسان تر، مکان مناسبی می باشد. کارخانه تولید میلگرد هشترود توانسته امکان اشتغال 500 نفر را فراهم کند که اکثریت آنها از بومیان آن منطقه می باشد. از اهداف این کارخانه تامین نیازهای بازار داخلی کشور می باشد ولی باتوجه به سرعت رشد و پیشرفت کارخانه در آینده نه چندان دور شاهد این هستیم که به کشورهای منطقه صادرات داشته باشد.
معرفی کارخانه فولاد و نورد هشترود
کارخانه فولاد و نورد هشترود با مدیریت جناب مصطفی دقیقی در استان تبریز، شهرستان هشترود در حال فعالیت می باشد. این کارخانه با وسعت 4.5 هکتار در شهرک صنعتی هشترود دارای ظرفیت تولید سالیانه 250 هزار تن میلگرد است. کارخانه فولاد و نورد هشترود انواع میلگرد با آنالیزهای A2 و A3 و A4 بین سایزهای 8 تا 32 تولید می کند. این کارخانه به دلیل استفاده از تکنولوژی های نوین و کارکنان مجرب و هم چنین صادر کردن محصولات به کشورهایی مانند کردستان عراق و ترکیه و … در چند سال گذشته به عنوان صادر کننده نمونه کشور معرفی شد. این کارخانه تمرکز خود را بر روی تولید انواع میلگرد و میلگرد آجدار، مقاطع فولادی و تیرآهن، ناودانی و نبشی گذاشته است.
محصولات فولاد و نورد هشترود
از سری تولیدات میلگرد در دو آنالیز A2 و A3 و در سایزهای 8 تا 32 می توان اشاره کرد. میلگردهای A2، نیمه خشک بوده و در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز از آن ها استفاده می شود. میلگردهای A3، خشک بوده و برای عملیات های آهنگری و جوشکاری اصلا مناسب نیستند. علامت اختصاری FSDCT بر روی میلگردها حک شده است و شما می توانید به راحتی آن را بشناسید.

میلگرد آجدار فولاد و نورد هشترود:

میلگرد 14 آجدار
میلگردهای 16 آجدار
میلگرد 18 آجدار
میلگردهای 20 آجدار

همچنین این شرکت در برنامه‌های آتی خود، قصد تکمیل و توسعه خطوط تولیدی تیرآهن، ناودانی و نبشی را دارد و علاوه بر تولید میلگرد هشترود، محصولات نامبرده نیز به بازار عرضه خواهد کرد. محصولات فولاد هشترود دقیقی شامل موارد زیر می شود:

انواع میلگردهای فولادی
مقاطع فولادی
تیرآهن
نبشی

میلگردهای فولاد هشترود
سایزهای میلگرد فولاد هشترود از سایز 8 تا 32 برای گریدهای مختلف A2، A3 و A4 وجود دارد. دو نوع A2 و A3 در کارهای عمرانی و ساختمانی به منظور افزایش مقاومت بتن و مسلح کردن آن به کار می روند. تفاوت این دو میلگرد در مدل آج های آن ها قابل مشاهده است.

میلگرد نوع دو یا A2: آج های مارپیچی دور تا دور شاخه میلگرد قرار گرفته است.
میلگردهای نوع سه یا A3: آج های جناغی شکل به شکل هفت هشتی روی میلگرد وجود دارد.

قیمت میلگرد نورد هشترود
میلگرد یکی از اصلی ترین محصولاتی است که برای ساخت و ساز استفاده می شود. در نتیجه برای ساختن بنای محکم باید کار گذاشتن میلگرد را در همه جای بنا در نظر بگیریم. میلگرد باعث جلوگیری از خرد شدن و فرو ریختن بتن ها بر اثر هرگونه فشار خارجی مانند کششی و چرخشی می شود. کارخانه هشترود دارای استانداردهای ملی است و محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به دلیل کاهش و افزایش نرخ دلار و هم چنین شرایط جغرافیایی و منطقه ای قیمت فولاد و میلگرد به صورت روزانه اعلام می شود. قیمت میلگرد هشترود با توجه به اندازه، قطر و ضخامت آن تغییر می کند. هرچه ضخامت آن کمتر باشد قیمت آن کمتر می باشد. شما می توانید لیست قیمت میلگرد هشترود امروز را از سایت آهنک مشاهده کنید. هم چنین می توانید مناسب ترین و بهترین قیمت ها را در سایت آهنک مشاهده کنید و خریدی آسان و با اطمینان را تجربه کنید. با آهنک در تماس باشید.
قیمت محصولات فولاد و نورد هشترود
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی فولاد و نورد هشترود مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
برای خرید محصولات فولاد و نورد هشترود چرا آهنک را انتخاب کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی مجتمع فولاد و نورد هشترود از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات فولاد و نورد هشترود امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد فولاد و نورد هشترود هر روز از ساعت 10:30 الی 11:00 صبح از دفتر فروش کارخانه فولاد و نورد هشترود اعلام و بلافاصله در سایت و کانال تلگرام شرکت آهنک منتشر و بروزرسانی می‌شود.