پولاد نورد شیراز-آهنک

کارخانه شیراز پولاد نورد

فارس
کارخانه شیراز پولاد نورد واقع در فارس در سال 1382 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 22, میلگرد آجدار, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
فارس, شیراز- كيلومتر 15 جاده شيراز,کازرون - جنب كمپ هلال احمر
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه شیراز پولاد نورد-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

شیراز پولاد نورد

قیمت بدون ارزش افزوده

کارخانه شیراز پولاد نورد یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران بوده است. این شرکت‌ با سال‌ها سابقه و تجربه کاری در زمینه تولید مفتول‌های فنری و کششی و همچنین انواع میلگرد آجدار در انواع مختلف و میلگرد ساده توانسته است؛ جزو برترین شرکت‌های فولاد سازی کشور قرار گیرد.

معرفی مجتمع شیراز پولاد نورد

شرکت شیراز پولاد نورد وابسته به گروه صنعتی و گردشگری پولاد کف با نام دیگر فولاد نورد شیراز می باشد. پولاد کف در سال 1358 و با هدف تولید انواع سقف های تیرچه بلوک در استان فارس تاسیس گردید و در سال 1363 اقدام به تولید انواع خرپای میلگردی نمود. در ادامه اهداف توسعه طلبانه این گروه تولیدی، کارخانجات فولاد شیراز و پولاد آفرین در زمینه تولید خرپای میلگردی تاسیس گردید.

با ایجاد مشکل در تهیه مواد اولیه برای تولید خرپای میلگردی توسط ذوب آهن اصفهان، این گروه صنعتی تصمیم به تاسیس کارخانه نورد گرم در سال 1382 نمود.

این کارخانه دارای ظرفیت تولید سالیانه 75 هزار تن مفتول، میلگرد ساده و آجدار می باشد. کارخانه شیراز پولاد نورد با مدیریت جناب علی اصغر ظریف کار فرد، واقع در 15 کیلومتری جاده شیراز_کازرون به بهره برداری رسید.

 انواع مقاطع فولادی شیراز پولاد نورد

این شرکت دارای محصولاتی از جمله:

  • کلاف ساده و آجدار
  • و میلگرد شاخه ای،
  • مفتول فنر و کششی می باشد.

از انواع ساده ی این کلاف ها برای قالب بندی و نما و شفت های صنعتی استفاده می شود. از انواع آجدار آن برای مصارف ساخت و ساز و استحکام بتن ها استفاده می شود. میلگردهای آجدار دارای مقاومت بیشتری هستند و میلگردهای شاخه ای نیز در دو آنالیز A2 و A3 به بازار عرضه می شود. شیراز پولاد نورد دو نوع فنر تولید می کند. از نوع کششی آن در پروژه های نورد سرد استفاده می گردد. از این مفتول در کابل های برق و گیره ها و…. استفاده می شود. مفتول فنری نیز در نورد سرد ساخته می شود و دارای انواع گوناگونی است.

قیمت روزانه میلگرد شیراز پولاد نورد

میلگرد یکی از اجزای جدا نشدنی در ساختمان سازی است. میلگردها به بتن کمک می کنند تا مقاومت بیشتری در مقابل نیروهای خارجی از خود نشان دهد. هنگامی که یک ساختمان در حال ساخته شدن می باشد، میلگردها را در تمام نقاط بنا قرار می دهند که بر اثر نیرهای کششی یا چرخشی بتن خرد نشود و فرو بریزد. با توجه به اهمیت وجود میلگرد باید توجه کنیم که از استاندارهای خوبی برخوردار باشد. میلگردهای شیراز پولاد نورد دارای استاندارهای ملی است و همه ی محصولات از کیفیت خوبی بهره مند هستند.

با توجه به شرایط بازار و متغیر بودن نرخ ارز، قیمت فولاد و میلگرد به صورت روزانه اعلام خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سایت آهنک، قیمت میلگرد شیراز را به طور دقیق مشاهده کنید و لیست قیمت سایزها و انواع مختلف محصولات را مشاهده کنید. سایت آهنک همیشه در حال به روز رسانی است و شما می توانید قیمت روزانه میلگرد پولاد نورد شیراز را از طریق آهنک جویا شوید. اگر قصد خرید محصولات کارخانه نورد شیراز را دارید از طریق آهنک محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی آسان و راحت داشته باشید.

قیمت محصولات شیراز پولاد نورد

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه شیراز پولاد نورد مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا از آهنک محصولات پولاد نورد خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی کارخانه شیراز پولاد نورد از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.