لوگو نورد گرم جهان-نورد سمنان-آهنک

کارخانه نورد گرم جهان

سمنان
کارخانه نورد گرم جهان واقع در سمنان در سال 1383 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد ساده, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
سمنان, این کارخانه در کیلومتر 7 جاده سمنان-دامغان، بعد از پلیس‌راه و انتهای شهرک صنعتی شرق قرار دارد.
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه نورد سمنان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

نورد گرم جهان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد نورد گرم جهان

1403/01/30 - 15:15
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 8 آجدار A2 نورد گرم جهان 8A2 تماس بگیرید -
میلگرد 8 ساده A1 نورد گرم جهان 8A1 تماس بگیرید -
میلگرد 10 ساده A1 نورد گرم جهان 10A1 تماس بگیرید -

میلگرد ساده نورد گرم جهان بیشتر کاربرد صنعتی دارد . ولی به سلیقه معماران و سازندگان بنا و ساختمان در ساخت خاموت و بعضی از قسمت های ساختمان سازی استفاده می شوند. کارخانه نورد گرم جهان تولید کننده انواع تسمه های نوردی و صنعتی، انواع میلگرد نورد گرم جهان (میلگرد گرد ساده و میلگرد آجدار نورد گرم جهان سایز 8 الی 20) و سپری آهنی سایز 3 الی 6 می باشد.

معرفی کارخانه نورد گرم جهان

کارخانه میلگرد نورد گرم جهان از سال 1383 شمسی اقدام به تولید سالانه 230/000 تن انواع میلگرد نموده است. محل این کارخانه در هفت کیلومتری جاده سمنان – دامغان در انتهای شهرک صنعتی شرق قرار دارد. عمده محصولات این کارخانه انواع میلگرد ساده A1 در قطرهای 8 تا 10 میلیمتر و آجدار A2 با قطر 8 میلیمتر با استاندارد ISIRI 3132  می باشد.

این شرکت میلگرد آجدار خود را بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می‌کند. خرید میلگرد جهان برای کسانی که قصد ساخت و ساز در استان سمنان را دارند مقرون به‌صرفه است. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد نورد گرم جهان می‌توانید با کارشناسان فروش آهنک تماس بگیرید.

 نورد گرم چیست؟

موضوع نوردکاری یا نوردکردن در فلزات که به آن Rolling  گفته می شود، کم کردن مقطع فلزات است بوسیله تحت فشار قراردادن یکنواخت توسط غلتک هایی که عموماً از چدن ساخته شده اند. فلزهایی که بدین منظور استفاده می شوند قطعه های مکعبی شکل یا مستطیلی با ضخامت 15 سانتیمتر، طول و عرض هایی در همین حدود یا بیشتر که به آنها بلوم یا شمش گفته می شود و توسط کارخانجات ریخته گری آماده و ارائه می گردند.

شمش ها یا بلوم های فولادی را قبل از قراردادن دربین غلتک ها، بیشتر از 1700 درجه فارنهایت که بالاتر از دمای تبلمر مجدد فولاد است حرارت داده و باتوجه به سیاست تولید از ضخامت آنها بطور یکنواخت می کاهند.

محصولات نورد گرم جهان

این کارخانه تولید کننده انواع تسمه های نوردی و صنعتی، انواع میلگرد جهان ( میلگرد گرد ساده و میلگرد آجدار جهان سایز 8 الی 20) و سپری آهنی سایز 3 الی 6 می باشد.

میلگرد آجدار نورد گرم جهان: میلگرد 8 آجدار

میلگرد ساده نورد گرم جهان: میلگرد 8 ساده، میلگرد 10 ساده

از کاربردهای میلگرد ساده که به عنوان آرماتور فولادی هم شناخته می شوند در جبران مقاومت کشش های پایینی بتن استفاده می شود که در این خصوص در سازه های بتن آرمه از انواع سیم یا میلگرد که به عنوان فولاد میلگرد گفته می شود بکار می گیرند.

قیمت میلگرد ساده جهان

کلیه محصولات تولید شده در مجتمع نورد گرم جهان منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی می باشد و این شرکت تولیدی با شعار مشتری مداری و افزایش کیفیت محصولات همواره در تلاش است تا جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کرده و با تولید محصولات با کیفیت بالا و همچنین با توسعه خطوط تولید نورد فولادی علاوه بر تامین نیازهای داخلی، مازاد تولید خود را به کشورهای هم جوار صادر نماید.
با توجه به وجود نوسانات شدید در بازار ارز و محصولات فولادی برای اطلاع از قیمت های لحظه ای و دقیق به سایت آهنک مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان و مشاورین این مجموعه می توانید از طریق سایت اهنک اقدام نمایید. یکی از راه های خرید مطمئن محصولات و مقاطع فولادی، خرید از مراکز و فروشگاه های معتبر می باشد.

قیمت محصولات نورد گرم جهان

با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت جهان مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا از آهنک محصولات نورد گرم جهان را خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت جهان از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.