لوگو--فولاد--صائب-تبریز-آهنک

کارخانه صائب تبریز

آذربایجان شرقی
کارخانه صائب تبریز واقع در آذربایجان شرقی در سال 1391 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 10, میلگرد 16, میلگرد 14, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
آذربایجان شرقی, این مجتمع صنعتی در آذربایجان شرقی- شهرستان عجب‌شیر- ناحیه صنعتی خضرلو قرار دارد
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد صائب تبریز-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

صائب تبریز

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد صائب تبریز

1403/02/06 - 04:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 8 آجدار A2 فولاد صائب تبریز 8A2 24,850 تومان
میلگرد 10 آجدار A2 فولاد صائب تبریز 10A2 24,550 تومان
میلگرد 12 آجدار A3 فولاد صائب تبریز 12A3 24,550 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 فولاد صائب تبریز 14A3 27,200 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد صائب تبریز 16A3 27,200 تومان

مجتمع فولاد صائب تبریز یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در بازار داخلی کشور بوده و در حال حاضر در شهرک صنعتی خضرلو واقع در 6 کیلومتری شهرستان عجبشیر مشغول فعالیت می باشد. از دیگر محصولات این واحد تولیدی می توان به آهن اسفنجی، تیرآهن، نبشی، ناودانی و تسمه اشاره کرد. میلگرد صائب تبریز در دو نوع ساده و آجدار از سایز 8 تا 32 میلی متر تولید و روانه بازار مصرف می گردد.
معرفی مجتمع فولاد صائب تبریز
مجتمع فولاد صائب تبریز در زمینی به وسعت 60 هکتار با زیر بنای 14 هکتار در کیلومتر 6 شهرستان عجبشیر و در منطقه صنعتی خضرلو استان آذربایجان شرقی واقع شده است. سهم این مجتمع از اشتغالزایی در منطقه بالغ بر 2000 نفر پرسنل کارآزموده می باشد. این شرکت با سرمایه گذاری بنیاد تعاون ارتش و شرکت گسترش فولاد تبریز تاسیس گردیده است. قرارگیری محل کارخانه در مجاورت راه آهن سراسری کشور شرایطی ایده آل برای ارسال محصولات تولید شده کارخانه به نقاط مختلف ایران را فراهم نموده است.

همچنین آب مورد نیاز مجموعه از چاه های عمیق حفر شده در محل کارخانه و همچنین رودخانه زرینه رود و سد قلعه چای تامین می گردد. محل کارخانه از نیروگاه برق و خط انتقال گاز طبیعی دارای فاصله مناسبی می باشد که در مجموع تامین انرژی مصرفی کارخانه به راحتی و با هزینه ای با صرفه اقتصادی تامین می شود. این مجتمع در راستای اهداف حفظ محیط زیست اقدام به ایجاد 15 هکتار فضای سبز در اطراف محل کارخانه نموده است.
واحدهای تولیدی فولاد صائب تبریز

خطوط نورد میلگرد، پروفیل و کلاف در شرکت فولاد صنعت صائب تبریز
خط تولید فولاد خام به روش کوره های تونلی از سنگ آهن در شرکت احیا فولاد سهند عجبشیر
خط تولید شمش فولادی و ذوب به روش کوره قوس الکتریکی در شرکت ذوب آهن صنعت عجبشیر
شرکت فرآوری سنگ آهن صائب
مجتمع آذر فولاد صائب آذربایجان
شرکت بازرگانی سهند صائب تبریز

محصولات مجتمع فولاد صائب تبریز
محصولات تولید شده در این واحد تولیدی عبارتند از:

توليد آهن اسفنجي به روش احياي مستقيم با ظرفيت تولید سالانه 400 هزار تن
نورد گرم مقاطع فولادي شامل تير آهن بال پهن، نبشي و ناوداني با ظرفيت تولید سالانه 300 هزار تن
توليد گازهاي صنعتي شامل آرگون، اكسيژن و نيتروژن
نورد گرم ميلگرد شاخه اي و كلاف با ظرفيت تولید سالانه 250 هزار تن
ذوب و ريخته گري پيوسته با ظرفيت تولید سالانه 550 هزار تن

محصولات این مجتمع شامل آهن اسفنجی، میلگرد، سپری، نبشی، ناودانی، تسمه و تیرآهن است. این شرکت در زمینه مشارکت در شرکت ها، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی برای ایجاد واحدها، مجتمع ها، طرح ها و صادرات و واردات محصولات فولادی فعال می باشد.
قیمت میلگرد فولاد صائب تبریز
نوع، سایز و در نهایت وزن که عاملی وابسته به دو عامل اول است از فاکتورهای تعیین قیمت انواع میلگرد می باشد. انواع میلگرد به صورت شاخه ای و کلاف در بازار عرضه می گردد که با توجه به کیفیت و استانداردهای محصول قیمت گذاری بر روی آن ها انجام می شود. شما عزیزان می توانید برای دریافت قیمت میلگرد فولاد صائب تبریز امروز به فروشگاه اینترنتی آهنک مراجعه نمایید.

آهنک از مراکز معتبر فروش انواع مقاطع فولادی می باشد که با رائه محصولات باکیفیت در زمینه فروش محصولات فولادی از خوشنام ترین مراکز عرضه محصولات فولادی است و علاوه بر خدمات فروش به مشتریان مشاوره های مفیدی در ارتباط با محصولات ارائه شده در این مرکز ارائه می دهد. برای این منظور پس از ورود به سایت با کارشناسان آهنک در ارتباط باشید.
قیمت محصولات فولاد صائب تبریز
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه فولاد صائب تبریز مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا محصولات فولاد صائب تبریز را از آهنک خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی فولاد صائب تبریز از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.