لوگو-فولاد-سازان-دماوند-آهنک

کارخانه فولاد سازان دماوند

گلستان
کارخانه فولاد سازان دماوند واقع در گلستان در سال 1395 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 20, میلگرد آجدار, میلگرد 18, میلگرد 16, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
گلستان, بهشهر منطقه ویژه اقتصادی امیر اباد
دانلود پی دی اف کارخانه
صنایع فولاد سازان دماوند-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

فولاد سازان دماوند

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد فولاد سازان دماوند

1402/12/25 - 07:14
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 16 آجدار A3 دماوند 16A3 تماس بگیرید -
میلگرد 18 آجدار A3 دماوند 18A3 تماس بگیرید -
میلگرد 20 آجدار A3 دماوند 20A3 تماس بگیرید -

کارخانه فولاد سازان دماوند میلگرد دماوند یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه تولید انواع میلگرد فولادی بوده که از سال 1395 در استان مازندران شهرستان بهشهر به بهره برداری رسیده است. این کارخانه با نام تجاری فولادسازان امیر آباد در حال حاضر قادر به تولید 500 هزار تن میلگرد در انواع آجدار و گریدهای A2 و A3 می باشد.
معرفی مجتمع فولاد سازان دماوند
شرکت فولادسازان دماوند فعالیت رسمی خود را از سال 1389 آغاز نمود ولی در ابتدای راه با مشکلاتی اعم از ضعیف بودن نوسانات برق روبرو گردید و در سال 1392 با کاهش قابل توجه ظرفیت تولید روبرو گشت به طوری که منجر به تعطیلی این شرکت شد. با این حال در سال 98 این واحد تولیدی پس از 6 سال مجددا به مدار تولید بازگشت و در حال حاضر فعالیت خود را آغاز نموده است. هم اکنون فولادسازان امیرآباد پس از چند سال تعطیلی با ظرفیتی بالغ بر 725 هزار تن و با تعداد 330 نفر به یکی از تولیدکنندگان مطرح میلگرد در سطح کشور تبدیل گشته است.

میلگرد فولاد سازان دماوند در حال حاضر به تولید انواع میلگردهای A2 و A3 با کیفیت بالا مشغول بوده و نیاز شهرهای شمالی ایران را به طور کامل تامین می نماید. میلگردهای این شرکت براساس استاندارد روسی تولید گردیده و دارای مقاومت کششی 5000 و 6000 کیلوگرم بر سانتی متر می باشد.

میلگردهای A2 نیمه سخت بوده در حالی که میلگرد A3 دارای بدنه سخت تری می باشد و میزان کربن بیشتری در ساختار آن به کار رفته است. در هنگام خرید بایستی از تفاوت های ظاهری میلگردهای A2 و A3 اطلاع کافی داشته باشید چرا که از لحاظ خواص فیزیکی و مکانیکی با یکدیگر تفاوت دارند. میلگردهای A2 در رده S340 قرار داشته و آج آن به صورت مارپیچ نسبت به محور طولی قرار دارد.
محصولات مجتمع فولاد سازان دماوند
در صنایع فولاد سازان دماوند عمدتا انواع میلگرد هایی که در ابعاد به خصوصی هستند تولید می شوند. شما می توانید از این صنایع فولاد سازان دماوند میلگرد مورد نیاز خود را در ابعادد دلخواه خریداری کنید. یکی از مدل های مطرح میلگرد، انواع میلگردهای آجدار هستند که برای مقاوم سازی سازه ها به کار می روند و پایداری و ثبات ساختمان شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

وزن ساختمان شما بر روی این میلگرد ها می افتد و به این ترتیب از ایجاد رانش زمین نیز جلوگیری می شود. طول هر یک از شاخه های میلگرد های آجدار مازندران ۱۲ متر است. این محصولات در مقایسه با میلگردهای ساده، اصطکاک بیش تری دارند. با استفاده از این میلگرد ها، برش بتن ها کار ساده تری می شود و سهولت بیش تری در فرایند های صنعتی ایجاد می شود.

این میلگرد ها شکنندگی بسیار پایینی دارند. انواع میلگرد های آجدار را به نام میلگرد A3 نیز می شناسند.
کاربرد های صنایع فولاد سازان دماوند
صنایع فولاد سازان دماوند انواع میلگرد را برای ستون های شمعی تولید می کند. در صنایع ساختمانی مختلف از این محصولات استفاده می کنند. این شرکت به دلیل کاربرد بالای این محصولات، میزان تولیدشان را افزایش داده است. برخی از مدل های میلگرد را بیش تر در آرماتور هایی استفاده می کنند که به صورت برشی استفاده می شوند. از آن ها در خاموت ها و کمرکش ها استفاده می کنند.

در پی‌های ساختمانی نیز از انواع مختلف میلگرد استفاده می شود. این پی ریزی های ساختمانی، از اولین مراحل پروژه های عمرانی به شمار می روند. از برخی از مدل های میلگرد در مقاطع سنگین تر نیز استفاده می کنند. شما می توانید این میلگرد ها را بر اساس سایز و اندازه دسته بندی کنید و از هر یک بر اساس میزان سنگینی و سبکی در پروژه های ساختمانی با سطح مقطع های مختلف استفاده کنید. برخی از آن ها را برای پروژه های برج سازی به کار می برند. این میلگرد ها باید سنگین وزن باشند و ابعاد بزرگ تری داشته باشند.
قیمت میلگرد فولاد سازان دماوند
با توجه به وجود محصولات فولادی از جمله انواع میلگرد با کیفیت پایین در بازار، توصیه ما به شما عزیزان تهیه این محصولات از مراکز و فروشگاه های معتبر می باشد. فروشگاه اینترنتی آهنک با سابقه ای درخشان در زمینه عرضه محصولات فولادی از جمله فروشگاه های معتبر در این زمینه می باشد که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید انواع میلگرد متناسب با نیاز خود از این فروشگاه نمایید.
مرکز فروش اینترنتی محصولات فولادی آهنک با احترام به نظر خریداران محترم اقدام به فروش انواع محصولات فولادی در برندهای متنوع نموده است. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این محصولات با مشاورین آهنک در تماس باشید.
قیمت محصولات فولاد سازان دماوند
مجتمع فولاد سازان دماوند محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. از جمله خصوصیات میلگردهای کارخانه فولاد سازان دماوند وزن استاندارد و استحکام بالای محصولات می باشد. کیفیت محصولات کارخانه توسط نیروهای متخصص در بخش های مختلف این شرکت بررسی می شود تا از کیفیت محصول ارائه شده به بازار مطمئن باشند. از عوامل موثر در تعیین قیمت انواع میلگرد می توان به سه مولفه نوع، ضخامت و وزن اشاره نمود.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد سازان دماوند مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات فولاد سازان دماوند را خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد سازان دماوند از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.