فولاد ایوان غرب

کارخانه ایوان غرب

ایلام
کارخانه ایوان غرب واقع در ایلام در سال 1387 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 20, میلگرد آجدار, میلگرد 18, میلگرد 16, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
ایلام, ایوان - شهرک صنعتی ایوان
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه مجتمع فولاد ایوان غرب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

ایوان غرب

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد ایوان غرب

1403/02/01 - 14:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 12 آجدار A3 ایوان غرب 12A3 تماس بگیرید
میلگرد 14 آجدار A3 ایوان غرب 14A3 تماس بگیرید
میلگرد 16 آجدار A3 ایوان غرب 16A3 تماس بگیرید
میلگرد 18 آجدار A3 ایوان غرب 18A3 تماس بگیرید
میلگرد 20 آجدار A3 ایوان غرب 20A3 تماس بگیرید

مجتمع فولاد ایوان غرب در راستای تامین مصالح ساختمانی برای کل کشور اقدام به تولید انواع میلگرد آجدار با گرید A3 به روش نورد گرم در سایزهای 12 تا 20 میلیمتر کرده است. این نوع میلگرد با صفت مشخه آج 400 از نوع آجدار جناغی است که با ظاهر هفت و هشت خود در استحکام و تقویت بتن نقش بسزایی دارد.
معرفی مجتمع فولاد ایوان غرب
شهر ایوان در استان ایلام یکی از کارخانه های تولید میلگرد فولادی در ایران را در خود جای داده است. کاخانه نورد ایلام غرب در سال 1387 تاسیس و در سال 1390 به بهره برداری رسید. این کارخانه در سال حدود 200 هزار تن شمش تولید می کند. تولید میلگرد در فاز دوم پیاده سازی مجتمع فولاد ایوان غرب راه اندازی شد. ایوان غرب با مدیریت آقای جاسم عبدی به طور مستقیم و غیر مستقیم برای بین از 200 نفر اشتغال زدایی کرده است.

مهمترین مشکلات ایوان ایام کمبود نقدینگی می باشد که موجب کاهش ظرفیت تولید شده است. از مزایای کارخانه میلگرد ایوان ایلام نزدیک بودن آن به بازار هدف می باشد که باعث کاهش هزینه های حمل و نقل آن شده است. این موضوع می تواند تا حد چشمگیری در کاهش قیمت میلگرد نورد ایوان غرب تاثیر گذار باشد. علامت اختصاصی که بر روی محصولات فولاد ایوان غرب حک می شود با عنوان ISCO-CT می باشد.
محصولات مجتمع فولاد ایوان غرب
از مهم ترین محصولات تولیدی نورد غرب می توان میلگرد آجری که در سایزهای مختلف 12 تا 20 میلی متری تولید می شود را نام برد. میلگرد های آجری با گرید A3 و به روش نورد گرم تولید می شوند. تنش میلگرد آجری 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی آن ها 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

دسته میلگردهای آجری به دلیل وجود کربن زیاد در آن ها شکننده بوده و برای استفاده در جوشکاری پیشنهاد نمی شوند. تمامی محصولات این کارخانه با استفاده از استانداردهای ملی و بین المللی تولید می شود. انواع میلگردهای آجدار ایوان غرب عبارتند از:

میلگرد 12 آجدار A3
میلگردهای 14 آجدار A3
میلگرد 16 آجدار A3
میلگردهای 18 آجدار A3
میلگرد 20 آجدار A3

قیمت میلگرد مجتمع فولاد ایوان غرب
به دلیل نزدیکی بازارهای هدف به مجتمع میلگرد ایوان ایلام، هزینه حمل و نقل در این کارخانه بسیار پایین بوده و روی هزینه نهایی برای مشتریان تاثیر بسزایی می گذارد. آهنک یکی از مراکز فروش انواع میلگرد آجدار ایوان غرب است. برای اطلاع از قیمت به روز محصولات کافیست به سایت آهنک مراجعه کرده و با توجه به آخرین تغییرات خرید خود را انجام دهید.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد
نوسانات بازار فولاد و یا مقدار عرضه و تقاضا و سایر عوامل است. به دلیل اینکه فولاد ماده ی اولیه میلگرد است، باعث می شود قیمت میلگرد نیز به صورت پیوسته تغییر کند. پس اگر قصد خرید میلگرد ایوان غرب را داشته باشید، می توانید برای آگاهی از قیمت میلگرد این کارخانه از طریق سایت آهنک از قیمت های به روز شده اطلاع پیدا کنید و با ثبت سفارشات خود به خریداری آن با راحترین و مطمئن ترین روش بپردازید.
قیمت محصولات فولاد ایوان غرب
شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی ایوان غرب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
برای خرید محصولات ایوان غرب چرا آهنک را انتخاب کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی مجتمع فولاد ایوان غرب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات مجتمع فولاد ایوان غرب امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.