لوگو-فولاد-آتیه-خلیج-فارس-آهنک

کارخانه آتیه خلیج فارس

خوزستان
کارخانه آتیه خلیج فارس واقع در خوزستان در سال 1395 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
خوزستان, خوزستان، شهر اهواز، ابتدای بزرگراه خلیج فارس به بندر امام خمینی (ره) شهرک صنعتی شماره 5
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه فولاد آتیه خاورمیانه (خلیج فارس)-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

آتیه خلیج فارس

قیمت بدون ارزش افزوده

شرکت فولاد آتیه خلیج فارس یک شرکت سهامی خاص می باشد که در سال 1395 با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن در زمینه تولید انواع میلگرد های فولادی به بهره برداری رسید. این کارخانه در زمینی به وسعت 20 هکتار در استان خوزستان واقع در شهر اهواز ابتدای بزرگراه خلیج فارس بندر امام خمینی (ره) شهرک صنعتی شماره 5 تاسیس شد.
معرفی مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس
کارخانه فولاد آتیه خاورمیانه واقع در شهرک صنعتی شماره 5 اهواز در زمینی به وسعت 20 هکتار و در ابتدای بزرگراه خلیج فارس به بندر امام خمینی قرار دارد. این شرکت در سال 1395 با مدیریت آقای یارمحمد محمدی مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر با مدیریت آقای دکتر عزیز قنواتی در حال تولید انواع متنوعی از میلگرد های فولادی می باشد. هدف از تاسیس این مجتمع تولیدی رسیدن به خودکفایی در تولید انواع میلگرد در منطقه و هم چنین ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه می باشد.
قسمت اعظمی از تجهیزات مورد نیاز این کارخانه با تکیه بر توانمندی داخلی ساخته شده و نصب آن ها توسط نیروهای متخصص داخلی انجام شده است. کارخانه فولاد آتیه خاورمیانه اولین واحد تولید مقاطع فولادی احداث شده در شهرک های صنعتی می باشد.
استانداردهای مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس

استاندارد ملی ایران به شماره 3132 برای میلگردهای فولادی
گواهینامه ISO 9001:2015 در زمینه مدیریت کیفیت در تولید میلگرد
گواهینامهOHSAS 18001:2007 برای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

این شرکت با رعایت استانداردهای بالا موفق به تولید محصولات با کیفیتی شده که دارای استحکام بالا و وزن مناسب میباشد. این موفقیت به لطف بهره گیری از نیروهای با تخصص و با تجربه همچنین توجه به بهبود مستمر کیفیت محصولات، حاصل گردیده است. میلگرد خلیج فارس با بهره گیری از شمش تولیدی شرکت فولاد خوزستان و کنترل کیفیت محصولات در چهار مرحله به تولید می‌رسد.
محصولات مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس
در تولید میلگردهای این کارخانه از مواد اولیه با کیفیت بالا از جمله شمش درجه یک GR60 استفاده می شود. در حال حاضر این کارخانه میلگرد آجدار دوکی و جناقی را در سایزهای 8 الی 40 میلیمتر را تحت استانداردهای ملی ایران 3232، BS 4449 انگلستان و ASTM A615 آمریکا تولید می کند. میلگردهای آجدار تولید شده در مجتمع آتیه خلیج فارس با استحکام کششی 600 مگا پاسکال و حداقل استحکام تسلیم 400 مگاپاسکال دارای کیفیتی مطلوب می باشد. در تولید میلگردهای این کارخانه از ترکیبات شیمیایی به شکل زیر استفاده می شود:

0/21 درصد سیلیسیم
0/7 درصد منگنز
0/01 درصد فسفر
0/007 درصد گوگرد
0/32 درصد کربن

میلگرد آتیه خلیج فارس دارای اسحتکام بالا و وزن مناسب می باشد. لذا میلگرد های این کارخانه در چند سکوی کاری تولید میشوند که شامل:

انبار شمش
قفسه بندی نورد
آزمایشگاه کنترل کیفی
بسته بندی و انتقال به انبار

قیمت میلگرد فولاد آتیه خلیج فارس
با توجه به وجود محصولات فولادی از جمله انواع میلگرد با کیفیت پایین در بازار، توصیه ما به شما عزیزان تهیه این محصولات از مراکز و فروشگاه های معتبر می باشد. فروشگاه اینترنتی آهنک با سابقه ای درخشان در زمینه عرضه محصولات فولادی از جمله فروشگاه های معتبر در این زمینه می باشد که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید انواع میلگرد متناسب با نیاز خود از این فروشگاه نمایید.
مرکز فروش اینترنتی محصولات فولادی آهنک با احترام به نظر خریداران محترم اقدام به فروش انواع محصولات فولادی در برندهای متنوع نموده است. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این محصولات با مشاورین آهنک در تماس باشید.
قیمت محصولات فولاد آتیه خلیج فارس
این کارخانه محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. از جمله خصوصیات میلگردهای کارخانه فولاد آتیه خلیج فارس وزن استاندارد و استحکام بالای محصولات می باشد. کیفیت محصولات کارخانه توسط نیروهای متخصص در بخش های مختلف این شرکت بررسی می شود تا از کیفیت محصول ارائه شده به بازار مطمئن باشند. از عوامل موثر در تعیین قیمت انواع میلگرد می توان به سه مولفه نوع، ضخامت و وزن اشاره نمود.

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی شرکت فولاد آتیه خلیج فارس مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.
چرا از آهنک محصولات فولاد آتیه خلیج فارس خریداری کنیم؟
ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی شرکت فولاد آتیه خلیج فارس از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.