kacho ahanak 150x150 - پروفیل ضخامت 4 میلیمتر فولاد کچو

کارخانه لوله و پروفیل کچو

اصفهان
کارخانه لوله و پروفیل کچو واقع در اصفهان در سال 1372 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به پروفیل, پروفیل ساختمانی, پروفیل صنعتی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
اصفهان, کیلومتر 55 جاده اصفهان شهرکرد-جنب تصفیه خانه آب یزد
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

لوله و پروفیل کچو

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت پروفیل لوله و پروفیل کچو

1403/02/01 - 11:08
محصول سایزنوع قیمت نمودار خرید
پروفیل 2 میل فولاد کچو 2ساختمانی 40,200 تومان
پروفیل 2.5 میل فولاد کچو 2.5ساختمانی 40,300 تومان
پروفیل 3 میل فولاد کچو 3ساختمانی 40,500 تومان
پروفیل ضخامت 4 میلیمتر فولاد کچو 4- 40,500 تومان

کارخانه لوله و پروفیل کچو در سال 1372 با ظرفیت تولید 100,000 تن انواع پروفیل و لوله‌های فولادی در سال، در استان اصفهان تاسیس شد و به بهره‌برداری رسید. برای آشنایی بیشتر با کارخانه و شناخت محصولات این شرکت با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه لوله و پروفیل کچو

گروه کارخانجات تولیدی صنعتی کچو در سال 1372 با ظرفیت تولید 100,000 تن انواع لوله و پروفیل فولادی در سال، در استان اصفهان تاسیس شد و به بهره برداری رسید. پس از آن با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت و استفاده از توان مهندسی بالا و کادر مجرب و افزایش کارخانجات زیرمجموعه و استفاده از خطوط پیشرفته تولید با راندمان و ظرفیت بالا این گروه صنعتی هم‌اکنون به ظرفیت تولید 500,000 تن در سال رسیده است. در حال حاضر این گروه صنعتی انواع لوله‌های گاز، لوله‌های گاز خانگی، لوله‌های گاز شهری، لوله‌های گاز API، لوله‌های صنعتی، لوله‌های داربستی، انواع قوطی‌های مربع و مستطیل، انواع پروفیل‌های درب و پنجره، نبشی، زهوار، انواع مقاطع باز فولادی و انواع ورق‌های شیت شده را تولید می‌کند.

این شرکت پروفیل های خود را به دو صورت تولید می کند:

  • مستقیم

در روش مستقیم پروفیل متقیم طی فرآیند نورد از ورق فولادی تولید می شود. در روش مستقیم نیازی به جوشکاری نیست، زیرا قطعات به هم متصلند.

  • غیر مستقیم

روش غیر مستقیم زمان بر تر از روش مستقیم است، زیرا در این روش ابتدا ورقه یا لوله درست می شود و پس از آن به هم متصل یا خم می می شوند تا لوله های پروفیل ساخته شود.

گواهینامه های کارخانه لوله و پروفیل کچو

کارخانجات کچو در طول فعالیت نزدیک به 30 ساله ی خود موفق به اخذ گواهینامه هایی شده است که به برخی از آنها را در زیر مشاهده می‌کنید.

  • OHSAS 18001:2007
  • ISO 14001:2004
  • ISO 9001:2008

انواع محصولات لوله و پروفیل کچو

پروفیل ساختمانی

منظور از پروفیل های ساختمانی اغلب برای مصارفی مانند درب و پنجره است. این پروفیل ها ضخامت کمی دارند و بسیار نازک هستند. پروفیل های ساختمانی انواع زیادی دارند که با توجه به مورد مصرف شما انتخاب مب شود.

پروفیل صنعتی

بیلبردهای بسیار بزرگ، تجهیزات صنعتی، سازه فلزی غول پیکر و صنایع نظامی جزو پروفیل های صنعتی محسوب می شوند. توان این پروفیل ها یسیار بالاست و قدرت استحکام بالایی دارند.

پروفیل مبلی

پروفیل های مبلی به حدی نازک وکم ضخامت هستند که می توان آن ها را به راحتی فرم داد. این نوع پروفیل بخاطر این ضخامت کمش، نسبت به سایر پروفیل ها سبک ترند به همین خاطر به آن پروفیل سبک نیز می گویند.

پروفیل زد

احتمالا در کنار ساختمان های در حال ساخت، پروفیل هایی به شکل حرف z دیده اید، این ها همین پروفیل زد هستند که جزو پروفیل های باز دسته بندی می شوند.

پروفیل استیل

این پروفیل به خاطر جنسش ضد زنگ محسوب می شود. هرچقدر میزان کروم مصرفی در ساخت این پروفیل بیشتر باشد، مقاومتش به زنگ زدگی هم بیشتر می شود. پروفیل استیل در عین زیبایی مقاومت بالایی نیز دارد به همین علت از آن در طراحی دکوراسیون استفاده می شود.

پروفیل کاموزیت

این پروفیل به خاطر مقاومتش به خوردگی و در میدان های مغتاطیسی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. پروفیل کامپوزیت را می توان جانشین پروفیل های فولادی حساب کرد.

لوله های گاز خانگی و تجاری

لوله های گاز شریان های حیاتی انتقال گاز در کشور هستند که گاز را از محل کشف و پالایش به محل مصرف می رسانند. این دسته از لوله بر حسب استانداردها تعریف شده و متناسب با کاربرد در سایزهای مختلفی تولید می شوند.

لوله های صنعتی

لوله های صنعتی دسته از لوله ها هستند که در صنعت به ویژه صنعت خودروسازی، نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می شوند. کارخانه کچو تا سایز 6 اینچ لوله های صنعتی را تولید می کند.

پروفیل های درب و پنجره

پروفیل های درب و پنجره از انواع پرکاربرد پرفیل ها هستند که از آن ها برای ساخت چهارچوب درب و پنجره استفاده می شود. سه نوع متداول این پروفیل ها، پروفیل 507، پروفیل 508 و پروفیل 509 است که توسط کارخانه کچو نیز تولید میشود.

پروفیل زهوار

پروفیل زهوار، پروفیلی است که از آن در پنجره و به منظور ثابت نگه داشتن شیشه استفاده می شود. کارخانه کچو یکی از تولیدکنندگان پروفیل زهوار آهنی در کشور است.

قیمت لوله گاز کچو

کارخانه تولیدکننده لوله گاز کچو اصفهان به سبب تغییرات و نوسانات متعددی که در بازار فولاد برای تمامی مقاطع فولادی رخ می دهد، به صورت روزانه قیمت لوله گاز کچو اصفهان را به بازار عرضه می دارد. در نتیجه خریداران می توانند در بازار فولاد با توجه به نرخ روز لوله گاز کچو اصفهان، اقدام به خرید کنند و در هزینه های جاری پروژه های خود صرفه جویی داشته باشند.

قیمت محصولات لوله و پروفیل کچو

به دلیل اهمیت محصول قوطی پروفیل در ساخت و ساز لازم است که از محصولاتی با کیفیت استفاده شود. شما می توانید به راحتی پروفیل های تولیدی این شرکت را خریداری نموده و از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید. این تولیدکننده که در اصفهان واقع می باشد علاوه بر تولید پروفیل به تولید انواع لوله های صنعتی و گاز نیز مشغول می باشد و شما می توانید لیست کامل قیمت محصولات تولیدی کارخانه کچو را در سایت آهنک مشاهده نمایید.

جمع بندی پایانی

در حال حاضر توليدات اين کارخانه انواع لوله گازي و صنعتي و انواع پروفيل و قوطي ساختماني در سايزهاي مختلف مطابق با استانداردهاي بين المللي و ملي ايران مي باشد. اين شرکت با امكان بكارگيري پيشرفته ترين ماشين آلات توليدي، كاملترين تجهيزات آزمايشگاهي و استفاده از سيستم مجهز كنترل و تست هاي غير مخرب (NDT) در خط و فن آوري و تكنولوژي جديد همراه با برخورداري از كادر متخصص و مجرب توانسته است با عرضه محصولاتي با كيفيت عالي، در خدمت مصرف كنندگان باشد و بخش عمده اي از بازار داخل كشور را در اين زمينه تامين نماید.

سوالات متداول

محصولات کارخانه لوله و پروفیل کچو چیست؟

در حال حاضر این مجموعه انواع لوله های گاز، لوله های گاز خانگی، لوله های گاز شهری، لوله های گاز API، لوله های صنعتی، لوله های داربستی از 2.1 اینچ تا 6 اینچ، انواع قوطی های مربع و مستطیل از 10×20 میلی‌متر تا 130×130 میلی‌متر، انواع پروفیل های درب و پنجره، نبشی، زهوار، انواع مقاطع باز فولادی و انواع ورق های شیت شده را تولید می کند.

سایز لوله گازی کچو چقدر است؟

لوله ­های گازی  API کچو  از سایز­های 4.3 اینچ کوچک با وزن سبک تا سایزهای بزرگ 30 اینچ با وزن سنگین برای خرید در آهنک موجود می باشد. این لوله های آماده ارسال به سرتاسر ایران می باشد.

خرید محصولات لوله و پروفیل کچو از آهنک به چه صورت است؟

برای خرید پروفیل کچو بهتر است به نمایندگی های معتبر این شرکت مراجعه کنید. شرکت آهنک یکی از نمایندگان فروش پروفیل های کارخانه لوله و پروفیل کچو در شهر اصفهان بوده که این محصول را به تمامی نقاط کشور ارسال می نماید. خریداران تنها لازم است با مراجعه به صفحه محصولات این شرکت پس از اطمینان از قیمت این محصول با فشردن دکمه خرید سفارش خود را ثبت کنند. کارشناسان پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته و تمامی مراحل را توضیح خواهند داد.