user 43 1561440877 150x150 - میلگرد 20 آجدار میلاد یزد انبار تهران

کارخانه نورد میلاد یزد

یزد
کارخانه نورد میلاد یزد واقع در یزد در سال 1368 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به پروفیل, پروفیل ساختمانی, میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد ساده, میلگرد کلاف, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
یزد, یزد شهرك صنعتی میدان گلها بلوار سرو
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

نورد میلاد یزد

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد نورد میلاد یزد

1403/02/04 - 13:33
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 14 آجدار A3 میلاد یزد 14A3 24,200 تومان
میلگرد 16 آجدار A3 میلاد یزد 16A3 24,200 تومان
میلگرد 18 آجدار A3 میلاد یزد 18A3 24,100 تومان
میلگرد 20 آجدار A3 میلاد یزد 20A3 24,100 تومان

قیمت پروفیل نورد میلاد یزد

1403/02/04 - 12:22
محصول سایزنوع قیمت نمودار خرید
پروفیل 2 میل میلاد یزد 2ساختمانی 43,700 تومان -
پروفیل 2.5 میل میلاد یزد 2.5ساختمانی 43,700 تومان -

شركت صنايع نورد میلاد یزد (سهامي خاص) با هدف توليد انواع لوله و پروفيل هاي فولادي با ظرفيت توليدي 60.000 تن در تاريخ 13 اسفند ماه سال 1373 به نام شركت لوله و پروفيل ميلاد يزد به صورت سهامي خاص تاسيس شده و تحت شماره 2766 در اداره ثبت شركتها شهرستان يزد به ثبت رسيده است. برای آشنایی بیشتر با کارخانه و محصولات این شرکت با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه نورد میلاد یزد

شرکت صنایع نورد میلاد (سهامی خاص) دارنده نشان استاندارد ملی با پیشینه شرکت پروفیل ثابت یزد در سال 1368 در زمینی به مساحت 30000 متر مربع با تولید سالیانه 60000 تن انواع لوله و پروفیل در استان یزد با همت بلند کارآفرین یزدی احداث و راه اندازی گردید که در کمترین زمان تبدیل به یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات تولید پروفیل در سطح کشور می گردد و زمینه اشتغال 80 نفر را در آن سالها فراهم می نماید.
بعد از آن در سال 1383 در راستای توسعه و افزایش تنوع و کیفیت محصولات خود به شهرک صنعتی خضر آباد یزد منتقل شده، تحت نام شرکت صنایع نورد میلاد یزد و در زمینی به مساحت 65000 متر مربع طی چند فاز با اشتغال زایی بالغ بر 120 نفر به بهره برداری رسید و هم اکنون یکی از بزرگترین و کامل ترین مجموعه کارخانجات تولید انواع مقاطع فولادی نورد گرم و سرد در سطح کشور می باشد.
شرکت صنایع نورد میلاد یزد (سهامی خاص) با هدف تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی، قوطی فولادی، تیرآهن، نبشی، ناودانی، میلگردهای صنعتی، انواع میلگردهای ساختمانی و گوی های فولادی به روش رول فورج در سال 1368 فعالیت خود را با نام شرکت پروفیل ثابت یزد به عنوان یکی از نخستین و بزرگترین کارخانجات تولید لوله و پروفیل در کشور آغاز نمود و سپس در سال 1384 به نام جدید تغییر یافت و مرکز اصلی شرکت در شهرک صنعتی یزد واقع شده است. مدیریت این کارخانه در راستای استراتژی توسعه ی بازار و افزایش تنوع محصولات و نفوذ به بازار های صادراتی برنامه ریزی دقیق خود را در جهت سرمایه گذاری با هدف ارتقاء کیفی و کمی محصولات آغاز نموده است.

محصولات نورد میلاد یزد

محصولات تولیدی حاصل از واحدهای مختلف این کارخانه عبارتند از:

  • پروفیل
  • قوطی
  • ورق
  • میلگرد
  • گلوله فولادی و آلیاژی

انواع پروفیل و قوطی فولادی

قوطی پروفیل نورد میلاد یزد را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات فولادی کشور به شمار آورد. این کارخانه با ظرفیت تولید 300 هزار تن پروفیل در سال، سهم عمده‌ای در تامین پروفیل فولادی موردنیاز ساخت و ساز کشور ایفا می‌کند. مشخصات محصولات تولیدی این شرکت شامل ضخامت و وزن هر شاخه در جدول زیر آورده شده است.

ورق فولادی

ورق‌ شرکت نورد میلاد یزد در انواع ضخامت‌ها تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. کیفیت محصولات تولیدی، یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است و همین امر سبب محبوبیت آهن‌آلات آن شده است.

انواع میلگرد

میلگرد نورد میلاد یزد در دو دسته ساختمانی و صنعتی قرار می‌گیرد. از مزایای این محصول تولیدی می‌توان به تنوع ابعاد و نوع فولاد و نیز کیفیت بالای ساخت آن اشاره کرد. میلگردهای تولیدی در دو نوع A2 و A3 و اندازه‌های 8 تا 32 میلیمتر تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند. قیمت میلگرد (لینک سازی) را از مرکزآهن دریافت کنید.

انواع گلوله فولادی و آلیاژی

مجموعه یادشده، انواع گلوله فولادی آسیاب معادن را به‌صورت رول فورج و هات پرسینگ تولید می‌کند. این گلوله‌ها که در اندازه‌های 20 تا 90 میلیمتر تولید می‌‌شود، برای خردایش در کارخانه‌های کنسانتره، مس، سیمان، فولاد، طلا، سرب و روی به کار می‌رود. محصول یادشده در آسیاب‌های تر و خشک گلوله‌ای استفاده می‌شود.

گلوله های فولادی 70CR2 دارای سختی سطحی یکنواخت HRC 65-60 می باشد.

ویژگی های گلوله های فولادی عبارتند از:

  • خواص ضد سایشی و ضربه ای بالا
  • سختی سطحی و حجمی مناسب و یکنواخت
  • ساختار مارتنزیتی با دانه های ریز
  • کرویت کامل با تلرانس های مناسب

عوامل موثر بر قیمت پروفیل نورد میلاد یزد

قیمت پروفیل میلاد یزد تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. در واقع این نوع محصولات از متریال فولادی تولید شده اند. بنابراین قیمت فولاد می تواند بر قیمت پروفیل میلاد یزد تاثیر داشته باشد. در واقع از آن جایی که فولاد با تغییرات زیادی در بازار همراه است، نمی توان از ثبات قیمت عرضه پروفیل میلاد یزد مطمئن شد. نوسانات قیمتی فولاد باعث می شوند که پروفیل ها با تفاوت قیمت لحظه ای عرضه شوند.
عرضه و تقاضا از دیگر مواردی است که بر روی قیمت عرضه پروفیل میلاد یزد تاثیر زیادی دارد. در واقع زمانی که تقاضا بر عرضه پیشی می گیرد، نمی توان انتظار نرخ پایین قیمت پروفیل میلاد یزد را داشت. با افزایش عرضه قیمت آهن آلات کاهش پیدا کرده و با افزایش تقاضا قیمت پروفیل میلاد یزد افزایش می یابد. دلار و ارز نیز همواره بر وضعیت قیمت پروفیل ها تاثیرگذار هستند.

قیمت پروفیل نورد میلاد یزد

شرکت های مختلفی در زمینه ساخت و تولید پروفیل فعالیت می کنند. این پروفیل ها باید از نظر وضعیت استاندارد، نوع متریال، سایز، ضخامت، ابعاد و… مورد توجه قرار بگیرند و تمام موارد آن ها کنترل شود.
قیمت عرضه پروفیل میلاد یزد با توجه به کیفیت متریال تولیدی آن اهمیت زیادی دارد. این پروفیل ها گزینه خوبی برای ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی هستند. بنابراین می توانند در موارد مختلف کارایی داشته باشند. قیمت پروفیل میلاد یزد با توجه به نوع پروفیل نیز متفاوت است. برخی از پروفیل ها نیاز به مراحل خاصی برای اجرا دارند. همچنین میزان متریال زیادی برای ساخت استفاده می کنند. تمام این موارد می توانند بر قیمت پروفیل میلاد یزد تاثیر داشته باشند. قیمت امروز محصولات این شرکت را در همین صفحه ببینید.

جمع بندی پایانی

میلاد یزد به عنوان یکی از کارخانه های معروف و مهم در زمینه تولید آهن آلات فعالیت می کند. این مرکز نیز قیمت محصولات را با توجه به نوسانات بازار و سایر عوامل موثر عرضه می کند. قیمت پروفیل میلاد یزد نیز از بازار و وضعیت اقتصادی تاثیر می گیرد. همچنین نرخ جهانی آهن آلات و وضعیت عرضه و تقاضا نیز بر روی قیمت پروفیل میلاد یزد تاثیرگذار می باشد.

سوالات متداول

محصولات شرکت نورد میلاد یزد چیست؟

انواع پروفیل – انواع قوطی – ورق فولادی – میلگرد – گلوله فولادی و آلیاژی

شرکت نورد میلاد یزد شامل چند فاز تولیدی است؟

  • فاز اول: در سال 1383 واحد قوطی و پروفیل با ظرفیت تولید 150000 تن در سال و 60 نوع محصول به بهره‌برداری رسید.
  • فاز دوم: در سال 1390 واحد خط گرم اروپایی با تولید سالیانه 250000 تن انواع نبشی، ناودانی و میلگرد صنعتی از قطر 38 الی 100 میلیمتر راه‌اندازی شد.
  • فاز سوم: در سال 1392 توسعه واحد پروفیل‌سازی به منظور افزایش کیفیت محصولات انجام شد.
  • فاز چهارم: در سال 1395 واحد نوردگرم جهت تولید انواع میلگرد ساختمانی با ظرفیت 100000 تن در سال توسعه داده شد.
  • فاز پنجم: سال 1397 اقدام به سرمایه‌گذاری برای تولید گلوله‌های فولادی و نصب خط رول فورج با ظرفیت تولید 35000 تن در سال از قطر 20 الی 60 میلی متر انجام شد.