دلیحان 150x150 - پروفیل 3 میل فولاد دلیجان

کارخانه لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان

اصفهان
کارخانه لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان واقع در اصفهان در سال 1383 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به پروفیل, پروفیل ساختمانی, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
اصفهان, دلیجان، کیلومتر 15 جاده تهران، شهرک صنعتی راونج
دانلود پی دی اف کارخانه
قیمت محصولات کارخانه

لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت پروفیل لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان

1403/02/05 - 23:20
محصول سایزنوع قیمت نمودار خرید
پروفیل 2 میل فولاد دلیجان 2ساختمانی 40,100 تومان
پروفیل 2.5 میل فولاد دلیجان 2.5ساختمانی 40,100 تومان
پروفیل 3 میل فولاد دلیجان 3ساختمانی 40,100 تومان

شرکت آریا صنعت دلیجان در سال 1383 با هدف تاسیس کارخانه تولید انواع پروفیل های باز و بسته و لوله های صنعتی تشکیل گردید و اقدام به نصب پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز نموده و آماده ارائه ی کلیه محصولات مذکور با بهترین کیفیت است. جهت آشنایی بیشتر با این شرکت با ما همراه باشید.

معرفی کارخانه لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان

شرکت آریا صنعت دلیجان یکی از شرکت‌ها بزرگ تولید انواع لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی در کشور که با استفاده از نیروهای مجرب و مشاورین خارجی در سال 1380 افتتاح گردید. این مجموعه علاوه بر تامین پروفیل موردنیاز استان مرکزی توانسته با تولید 130 هزار تن ورق فولادی نیاز استان‌های هم‌جوار خود را نیز برطرف نماید. این شرکت تولیدی هرچند با مشکل تامین ورق فولادی مواجه می‌باشد اما با کسب درجه بزرگ‌ترین تولیدکننده کشور فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

این مجموعه در دو فاز باهدف تولید پروفیل‌های باز و بسته ولوله‌های صنعتی آغاز به کار نمود و در سال 1397 با افتتاح فاز دوم تولیدات خود ازجمله لوله، انواع پروفیل‌های چهارچوب، فرم دار، لوله‌های فولادی و قوطی‌های مربعی و مستطیلی را با ظرفیت تولید 300.000 تن در سال تا به امروز ادامه داده است.

محصولات آریا صنعت دلیجان

محصولات آریا صنعت دلیجان شامل انواع لوله‌ها و قوطی‌های پروفیل هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها و کاربردشان می‌پردازیم.

پروفیل های فرم دار

پروفیل های فرم در در محدوده وسیعی از پروفیل ها و لوله ها و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات دارای قابلیت خوب جوش پذیری، فرم پذیری، مقاومت بالا می باشند. همچنین پروفیل های فرم دار از دقت ابعادی بالا و کیفیت سطحی مناسبی برخوردار می باشند.

قوطی های مربع

پروفیل قوطی مربع دارای قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت بالا و از دقت ابعادی و کیفیت سطحی بالایی برخوردار است. پروفیل های مربع و مستطیل شکل که دارای مقطع کوچک می باشند به عنوان نرده های فلزی برای در و پنجره و پروفیل با مقاطع بزگتر برای موارد متعددی در ساختمان سازی استفاده می گردند. همچنین از دیگر موارد مصرف آن ها می توان به ساخت ستون و اسکلت فلزی اشاره کرد.

پروفیل های چهارچوب

واژه پروفیل در اصطلاح برای سازه هایی استفاده می شود که دارای مقطع ثابت و طول زیادی می باشند. وزن و ابعاد و ضخامت و سایر مشخصات این محصول در جدول اشتال موجود می باشد و این شرکت نیز محصولات خود را در ابعاد مختلفی به خریداران عرضه می کند. کاربرد پروفیل های چارچوب در ساخت چهارچوب درهای فلزی برای درهای چوبی و MDF می باشد. این پروفیل ها دارای قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت بالا بوده و از دقت ابعادی و کیفیت سطحی بالایی برخوردار است.

لوله فولادی

از جمله کاربردهای لوله های فولادی می توان به ساخت دوچرخه، موتور سیکلت، آبرسانی بین شهری، برون شهری و … اشاره کرد. لوله های فولادی آریا صنعت دلیجان از تنوع ابعادی بالایی برخوردار می باشند. همچنین جوش پذیر بوده و قابلیت فرم پذیری بالایی دارند.

قوطی های مستطیل

کاربرد قوطی های مستطیلی در ساخت لوازم خانگی، عمران، انواع حفاظ ها و ساختمان سازی می باشد. در حال حاضر این شرکت قوطی های 30*30 و 20*50 تولید و به بازار مصرف ارائه می کند. این محصولات نیز دارای جوش پذیری، فرم پذیری و دقت و مقاومت ابعادی بالایی می باشند.

استانداردهای آریا صنعت دلیجان

آریا صنعت دلیجان محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و با مواد اولیه باکیفیت تولید می‌کند. ورق مصرفی در ساخت قوطی آریا دارای استاندارد JIS G3131 ،G3132 و DIN 2395 است. این تولیدات دارای کیفیت لازم برای سبک‌سازی و استحکام سازه‌های فولادی هستند.

قیمت لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان

هنگام خرید پروفیل قوطی باید نیاز خود را شناسایی کرده و به مقدار و نوع مصرف خود توجه داشته باشید. در واقع از فاکتور‌های مهم انتخاب پروفیل قوطی نوع و محل مصرف آن است. دلیل تفاوت قیمت این محصولات در کیفیت آن‌ها خلاصه می‌شود. با دقت در مراحل تولید و بسته‌بندی محصول قیمت آن افزایش می‌یابد. ورق مصرفی باید حاوی ترکیبات شیمیایی خاصی باشد، تا مشکلی برای مصرف‌کننده رخ ندهد. توجه به وزن پروفیل نکته‌ای است که نباید در هنگام خرید این محصول فراموش شود.

قیمت امروز محصولات این شرکت را در آهنک مشاهده کنید و برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جمع بندی پایانی

گروه صنعتی آریا صنعت دلیجان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی صنعتی و ساختمانی در تولید انواع لوله و پروفیل و قوطی مربع و مستطیل فعالیت دارد. تمامی محصولات کارخانه لوله و پروفیل آریا صنعت دلیجان را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت در سایت آهنک خریداری کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و مشاوره قیل از خرید می‌باشند.

سوالات متداول

محصولات شرکت آریا صنعت دلیجان چیست؟

پروفیل های چهارچوب – پروفیل های فرم دار – قوطی های مربع – لوله فولادی – قوطی های مستطیل

هزینه ارسال بار چقدر است؟

استعلام از باربری گرفته می‌شود و به مشتری هزینه ارسال اعلام می‌گردد درصورت تایید مشتری، محموله بارگیری و ارسال می‌شود.

ظرفیت تولید سالانه شرکت آریا صنعت دلیجان چقدر است؟

تولیدات این شرکت را لوله، پروفیل و قوطی های ابعادی و ستونی با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن شامل می شود که زمینه اشتغال 90 نفر را به صورت مستقیم و 500 نفر را نیز به صورت غیر مستقیم  فراهم کرده است.