لوگو صدر-فولاد-آهنک

کارخانه صدر فولاد خرم آباد

لرستان
کارخانه صدر فولاد خرم آباد واقع در لرستان در سال 1381 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
لرستان, کیلومتر 14 جاده خرم آباد به اندیمشک-جنب پست برق چم انجیر
دانلود پی دی اف کارخانه
شرکت صدر فولاد لرستان-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

صدر فولاد خرم آباد

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد صدر فولاد خرم آباد

1403/02/06 - 03:11
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A2 فولاد خرم آباد 10A2 تماس بگیرید -
میلگرد 12 آجدار A2 فولاد خرم آباد 12A2 تماس بگیرید -
میلگرد 14 آجدار A3 فولاد خرم آباد 14A3 تماس بگیرید -
میلگرد 16 آجدار A3 فولاد خرم آباد 16A3 تماس بگیرید -
میلگرد 18 آجدار A3 فولاد خرم آباد 18A3 تماس بگیرید -
میلگرد 20 آجدار A3 فولاد خرم آباد 20A3 تماس بگیرید -
میلگرد 22 آجدار A3 فولاد خرم آباد 22A3 تماس بگیرید -
میلگرد 25 آجدار A3 فولاد خرم آباد 25A3 تماس بگیرید -

مجتمع صدر فولاد خرم آباد در سال 1381 و با هدف ایجاد کارخانه نورد فولاد و صنایع مربوط به آهن شکل گرفت. شما می توانید انواع مقاطع فولادی همچون میلگرد ساده، میلگرد آجدار، شمش، اسلب، بیلت و …. را در لیست محصولات تولیدی این کارخانه مشاهده نمایید. مجتمع فولاد خرم آباد از یک خط برای تولید میلگرد و کوره های نورد سرد و گرم بهره برده است.

معرفی محتمع صدر فولاد خرم آباد

کارخانه صدر فولاد خرم آباد بزرگ ترین واحد تولیدی قطعات فولادی غرب کشور می باشد که در سال 94 فعالیت خود را با تولید سالانه صد هزار تن محصولات فولادی آغاز کرد. این مجموعه در مدت کوتاهی با افزایش دو استند به خط رافینگ نورد توانست حدود 800 هزار تن در سال افزایش تولید انواع محصولات فولادی را به همراه داشته باشد. صدر فولاد لرستان در زمینی به مساحت 35 هکتار و در مجاورت اتوبان خرم آباد فعالیت خود را آغاز نمود و عمده محصول تولیدی این شرکت میلگرد بود.

از جمله افتخارات کارخانه صدر فولاد خرم آباد می توان به اشتغال 600 نفر به صورت مستقیم و اشتغال بیش از یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشاره کرد. قابل ذکر است که انبار این کارخانه ظرفیت نگهداری 10 هزار تن محصول را می باشد. برای تولید میلگرد ها از فولاد مختلف استفاده می شود که هر کدام از این میلگرد ها روش شناسایی مخصوصی دارند. بعنوان مثال حک شدن حرف N یا W روی میلگر ها نمایانگر مفهوم ساخته شدن محصول از فولاد جدید یا فولاد ریخته گری می باشد. شما می توانید محصولات متنوع کارخانه خرم آباد را در سایت آهن آلات آهنک مشاهده نمایید و در صورت نیاز به دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انواع محصولات صدر فولاد خرم آباد

از محصولات تولید شده در این کارخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میلگرد آجدار صدر فولاد لرستان :

  • میلگرد 10 آجدار
  • میلگردهای 14 آجدار
  • میلگرد 16 آجدار
  • میلگردهای 18 آجدار
  • میلگرد 20 آجدار
  • میلگردهای 22 آجدار
  • میلگرد 25 آجدار

قیمت میلگرد صدر فولاد خرم آباد

میلگرد صدر فولاد خرم آباد در دو رده A2 , A3 تولید می شوند. این گرید های تولیدی از پر مصرف ترین محصولات ساختمان سازی می باشند که از استاندارد های داخلی کشور برخوردار هستند. محصولات تولیدی کارخانه میلگرد خرم آباد در سایت آهن آلات آهنک قابل مشاهده و خریداری است. قیمت محصولات ارائه شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به میزان تقاضا، ابعاد محصول مورد نظر، تناژ محصول خریداری شده و … اشاره کرد.

ویژگی های منحصر به فرد کارخانه فولاد خرم آباد

  • 1 – این کارخانه در مجاورت پست برق 400 کیلو ولت برق سراسری قرار گرفته و لذا انتقال انرژی برق به محل کارخانه با کمترین هزینه امکان پذیر گردیده است.
  • 2 – مجاورت زمین این کارخانه با اتوبان اصلی ترانزیت شمال به جنوب کشور موقعیت ویژه ای برای پروژه فراهم نموده است.
  • 3 – نزدیک بودن این کارخانه به خط اصلی لوله گاز جنوب به مرکز ایران.
  • 4 – همچنین این کارخانه به فاصله کمتر از 1000 متر رودخانه خرم آباد قرار دارد که بخشی از آب مورد نیاز کارخانه از طریق این رودخانه با اخذ مجوز تامین می شود.

ماموریت، چشم انداز و اهداف صدر فولاد

  • 1 – افزایش ظرفیت تولید کارخانه نورد تا سقف 200000 تن در سال.
  • 2 – نصب و راه اندازی کارخانه ذوب با ظرفیت 320000 تن در سال و افزایش ظرفیت  آن تا سقف 400000 تن در سال.
  • 3 – ایجاد سایت جمع آوری و فرآوری قراضه به عنوان مواد اولیه واحد ذوب و ریخته گری.
  • 4 – آماده سازی و تکمیل تعمیرگاه مکانیکی جهت تامین نیاز های خط تولید.

قیمت محصولات صدر فولاد خرم آباد

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی کارخانه صدر فولاد خرم آباد مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

چرا محصولات صدر فولاد خرم آباد را از آهنک خریداری کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصول مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی صدر فولاد خرم آباد از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.