لوگو-فولاد-البرز-غرب-آهنک

کارخانه البرز غرب

قزوین
کارخانه البرز غرب واقع در قزوین در سال راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد 10, میلگرد 14, میلگرد 16, میلگرد 18, میلگرد 20, میلگرد 22, میلگرد 25, میلگرد آجدار, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
قزوین, ابهر - کیلومتر 5 جاده تاکستان - پشت پست برق
دانلود پی دی اف کارخانه
مجتمع فولاد البرز غرب-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

البرز غرب

قیمت بدون ارزش افزوده

گروه فولاد البرز غرب به عنوان یکی از بزرگترین طرح های خصوصی فولادسازی کشور در زمینی به وسعت 50 هکتار در استان زنجان-شهرستان ابهر قرار دارد. عملیات اجرایی احداث این واحد بزرگ تولیدی از سال 84 آغاز گردید.

این گروه تولیدی به عنوان یک هلدینگ تولید کننده فولاد دارای شرکت های وابسته است که از آن جمله می توان شرکت مهندسی نیرو سیستم سترگان، شرکت آذرسنگ رستگار و شرکت حمل ونقل آرین ترابر تیراژه را نام برد.

معرفی شرکت فولاد البرز غرب

کارخانه فولاد البرز غرب در سال 1384 در زنجان شهر ابهر تاسیس شد و در سال 1387 مورد بهره برداری قرار گرفت. این کارخانه با ظرفیت سالانه 350 هزار تن شمش فولادی شروع به کار کرد. فاز دوم این مجموعه که تولید میلگرد انجام می شود، ظرفیت 600 هزار تن سالانه تولیدی دارد. این کارخانه توانسته است اشتغال بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و 2000 نفر نیرو به صورت غیرمستقیم را فراهم نماید.

محصولات شرکت فولاد البرز غرب

1 : ناودانی : ناودانی 8، ناودانی 10، ناودانی 12، ناودانی 14، ناودانی 16
2 : نبشی : نبشی 8، نبشی 10، نبشی 12
3 : میلگرد آجدار : میلگرد 8 آجدار، میلگرد 10 آجدار, میلگرد 12 آجدار، میلگرد 14 آجدار، میلگرد 16 آجدار، میلگرد 18 آجدار، میلگرد 20 آجدار، میلگرد 22 آجدار، میلگرد 25 آجدار

دراین گروه تولیدی انواع شمش در ابعاد 100*100 تا 200*200 میلیمتر مربع و در متراژهای 3 الی 12 متر، براساس سفارش مشتری تولید می گردد.ضخامت این شمش ها 3 میلیمتر بوده وتلرانس زاویه برش شمش ها 5% است.انواع مقاطع نورد گرم این گروه تولیدی شامل انواع نبشی بال مساوی در ابعاد 60*60*4 تا 120*120*9 است.ناودانی های تولیدی این شرکت در ابعاد UPN80 تا UPN140 است و طول آنها 6 تا 12 متر است.ابعاد انواع تیرآهن از IPN140 تا IPN180 است و در طول 6 تا 12 متر تولید می شود.

استاندارد و گواهینامه‌های مجتمع فولاد البرز غرب

این گروه تولیدی فولاد ساز در راستای ارتقای کیفیت محصولات و ایجاد رضایت در مشتریان، اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه (MIS) کرده است. با بهره گیری از این سیستم موفق به دستیابی:

استانداردهای 2004-14001 ISO و 2007-18001 OHSAS در زمینه مدیریت محیط زیست
استاندارد ISO 9001: 2008 در زمینه مدیریت کیفیت شده است.

قیمت میلگرد فولاد البرز غرب

در قسمت فولاد سازی این کارخانه ذوب آهن اسفنجی و مواد اولیه فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. در واحدی که تصفیه پاتیلی نام گرفته است، موادی که در مرحله قبل مذاب می شدند تصفیه می شوند و ناخالصی هایی مانند گوگرد از آن ها پاک می شود. بعد از این گام، نوبت به آن می رسد که در قسمت ریخته گری شمش با ابعاد متفاوت تولید و بعد از انجام عملیات اسید شویی و عملیات فیشینگ، به انواع محصولات فولادی تبدیل شود. واحد کنترل کیفیت در این مجتمع مسئولیت بازرسی کیفیت در مواد شیمیایی و کنترل کیفیت استاندارد های ابعادی در محصولات نهایی می باشد.

برای آگاهی از بروزترین قیمت میلگرد فولاد البرز غرب با کارشناسان ما در آهنک تماس بگیرید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد

نوسانات بازار فولاد و یا مقدار عرضه و تقاضا و سایر عوامل است. به دلیل اینکه فولاد ماده ی اولیه میلگرد است، باعث می شود قیمت میلگرد نیز به صورت پیوسته تغییر کند. شما می توانید قیمت ناودانی فولاد البرز غرب، وزن ناودانی البرز غرب، قیمت نبشی فولاد البرز غرب، وزن نبشی البرز غرب، قیمت میلگرد آجدار البرز غرب و وزن میلگرد آجدار فولاد البرز غرب را در سایت آهنک جستجو نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما در تماس باشید.

قیمت محصولات فولاد البرز غرب

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی البرز غرب مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

برای خرید محصولات فولاد البرز غرب چرا آهنک را انتخاب کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی مجتمع فولاد البرز غرب از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات مجتمع فولاد البرز غرب امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.