صبا-فولاد-زاگرس-آهنک

کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد

کرمانشاه
کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد واقع در کرمانشاه در سال 1392 راه اندازی شده و از محصولات شاخص آن می توان به میلگرد, میلگرد آجدار, میلگرد 25, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد که در سایت آهنک میتونید آنها را ببینید
کرمانشاه, شهرکرد- کیلومتر 35 جاده بروجن - شهرک صنعتی سفیددشت
دانلود پی دی اف کارخانه
کارخانه صبا فولاد زاگرس-آهنک
قیمت محصولات کارخانه

صبا فولاد زاگرس شهرکرد

قیمت بدون ارزش افزوده

قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس شهرکرد

1403/01/10 - 11:14
محصول سایزاستاندارد قیمت نمودار خرید
میلگرد 10 آجدار A3 زاگرس 10A3 23,950 تومان
میلگرد 12 آجدار A3 زاگرس 12A3 24,150 تومان
میلگرد 14 آجدار A3 زاگرس 14A3 26,100 تومان -
میلگرد 16 آجدار A3 زاگرس 16A3 26,100 تومان -
میلگرد 18 آجدار A3 زاگرس 18A3 26,100 تومان -
میلگرد 20 آجدار A3 زاگرس 20A3 26,100 تومان -
میلگرد 22 آجدار A3 زاگرس 22A3 26,100 تومان -
میلگرد 25 آجدار A3 زاگرس 25A3 26,100 تومان -
میلگرد 28 آجدار A3 زاگرس 28A3 22,350 تومان
میلگرد 32 آجدار A3 زاگرس 32A3 22,350 تومان

کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد با احداث مجتمع صنعتی در دو فاز تولید مقاطع فولادی و فولاد سازی گام بزرگی در راستای افزایش تولیدات داخلی در شهرک صنعتی سفید دشت چهار محال و بختیاری ایفا می نماید. بالا بودن کیفیت میلگرد زاگرس باعث شده است این محصول جزء با کیفیت ترین محصولات فولادی محسوب شود. هدف فروشگاه اینترنتی آهن پخش ارائه میلگرد زاگرس شهرکرد و نمایش قیمت روز میل گرد زاگرس جهت سفارش و خرید شما مشتریان عزیز می باشد.

معرفی کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد

کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد با مدیریت جناب محمدعلی زمانی از سال 1392 در دو فاز قطعات فولادی و فولاد سازی مشغول فعالیت است. این شرکت به وسعت حدود 27 هکتار واقع در استان چهارمحال و بختیاری، جاده بروجن، شهرک سفید دشت می باشد. کارخانه صبا فولاد زاگرس مجهز به دستگاه های اروپایی کارآمد و معتبر می باشد. از این رو فولاد زاگرس قدم بزرگی در حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی گذاشته است.

انواع محصولات صفا فولاد زاگرس شهرکرد

محصولات این کارخانه شامل میلگردهای آجدار در گریدهای A1 تا A4 و عرض دوکی با آج های 500 میلی متر و شمش های فولادی می باشد. این مجتمع دارای آزمایشگاه مجهز به دستگاه های مدرن برای تست خمش، تست کشش و دستگاه سنجش سختی است. همه محصولات تولید شده به آزمایشگاه های کنترل کیفیت رفته و آنجا بررسی می شوند.

علامت اختصاری حک شده بر روی تمامی میلگردهای فولاد زاگرس SFZCT است که شناسایی را برای شما آسان تر می کند. همه محصولات دارای تاییدیه استاندارد ملی 3132 و بین المللی است. برای تولید مقاطع فولادی ظرفیت تولید سالیانه 450 هزار تن و برای میلگرد ظرفیت سالیانه 90 هزار تن برنامه ریزی شده است.

قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس شهرکرد

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین جزء برای ساخت و ساز میلگرد است. میلگرد به استحکام و مقاومت سازه کمک می کند و باعث نگه داشته شدن بتن در سازه می شود. بتن به تنهایی نمی تواند در مقابل نیروهای کششی و چرخشی مقاومت کند و خرد می شود. از این رو در تمامی پروژه های ساختمان سازی از میلگرد استفاده می شود.

قیمت میلگرد به عوامل مختلفی مانند وزن، ضخامت و اندازه ی میلگرد و هم چنین به شرایطی از جمله نابسامانی های بازار و بالا و پایین شدن نرخ ارز بستگی دارد. شما می توانید قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد را به صورت آنلاین از آهنک مشاهده کنید. با خرید از آهنک واسطه ها را حذف کرده و محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید. لیست قیمت های به روز و لحظه ای را از آهنک مشاهده کنید.

قیمت میلگرد 16 صبا فولاد زاگرس شهرکرد

میلگرد 16 این شرکت در دسته میلگردهای A3 قرار داشته و در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. این میلگرد دارای تنش جاری 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و تنش گسیختگی 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع بوده و دارای مقاومت بالایی می باشد. جهت خرید میلگرد 16 زاگرس شهرکرد و سایر سایزها می توانید با کارشناسان آهنک تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت نمایید. به علت نوسانات بازار آهن پیشنهاد می شود پیش از خرید از قیمت محصول موردنظر خود اطمینان یابید.

قیمت محصولات صبا فولاد زاگرس شهرکرد

شما می‌توانید با انتخاب یکی از روش‌های زیر با امکان پرداخت هزینه در روش‌های متفاوت خرید خود را به راحتی انجام دهید.

  1. خرید حضوری با مراجعه به دفتر فروش آهنک و امکان حضور در انبارهای ما
  2. خرید اینترنتی محصولات فلزی در همین صفحه
  3. استعلام قیمت و خرید به صورت تلفنی با شماره گیری 91006007-021

مشاوران ما به صورت کاملا رایگان به شما در مورد خرید انواع مقاطع فولادی صبا فولاد زاگرس شهر کرد مشاوره می‌دهند. این مشاوره کاملا رایگان است و با هدف انتخاب دقیق‌ و مقرون به صرفه‌تر برای شما صورت می‌گیرد.

برای خرید محصولات صبا فولاد زاگرس شهرکرد چرا آهنک را انتخاب کنیم؟

ما در آهنک افتخار بیش از 60 سال حضور در زنجیره فولاد کشور را داریم. و به شما اطمینان می‌دهیم که خرید انواع مقاطع فولادی از ما برای شما انتخابی مقرون به صرفه و بی دردسر خواهد بود.

همچنین در کنار هر محصول نموداری وجود دارد. که با کلیک بر روی آن می‌توانید روند تغییر قیمت محصولات این شرکت مورد نظر خود را نسبت به روزهای گذشته ببینید.

خرید انواع محصولات فلزی مجتمع صبا فولاد زاگرس از آهنک بسیار راحت است. در آهنک شما می‌توانید هم به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت طبق مصوبه در همان روز خرید خود را نهایی کنید. علاوه بر این; وجود 15 انبار عمومی در تهران این قدرت را به ما داده است تا کالای مورد نیاز شما را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با پشتیبانی تیم فروش آهنک در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.

آهنک همیشه در تلاش است که بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها را برای شما موجود کند و شما را از قیمت محصولات صبا فولاد زاگرس شهرکرد امروز مطلع کند. با آهنک در ارتباط باشید.

قیمت میلگرد صبا فولاد زاگرس شهرکرد هر روز از ساعت 10:30 الی 11:00 صبح از دفتر فروش کارخانه صبا فولاد اعلام و بلافاصله در سایت و کانال تلگرام شرکت آهنک منتشر و بروزرسانی می‌شود.